AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement. Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger. Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat. Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner. Anonymkode: 7cbf0...b4c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Du er god nok, det er bare tinder som er ubegripelig vanskelig. Ikke anse deg som avvist, for de har ikke stått forran ddeg og kjennt på nærværet ditt, som du heller ikke har til dem. Har du fortalt du ønsker å møte damer til venner? Kanskje noen kjenner noen, vil bli med å dra ril wt sted hvor det er damer? Anonymkode: 01600...267 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er god nok, det er bare tinder som er ubegripelig vanskelig. Ikke anse deg som avvist, for de har ikke stått forran ddeg og kjennt på nærværet ditt, som du heller ikke har til dem. Har du fortalt du ønsker å møte damer til venner? Kanskje noen kjenner noen, vil bli med å dra ril wt sted hvor det er damer? Anonymkode: 01600...267 Til et* Anonymkode: 01600...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement. Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger. Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat. Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner. Anonymkode: 7cbf0...b4c Du opplever det mange andre menn også opplever på Tinder. Det er veldig vanlig. Anonymkode: 760c0...2ec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Det burde festes en tråd hvor det forklares at apper ikke er bra arena for sjekking, for det fleste. Dra til Sukker eller Match. Anonymkode: 9bb7a...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 God nok er du helt sikkert. Men datingmarkedet er et herk i dag. Folk ender opp ufrivillig singel over en lav sko både som mann og kvinne. Det er så sykt mange menn som kun tenker på kuken der ute, og det har ødelagt for deg som er seriøs. Ellers bør du tenke på hvordan du kan forbedre deg i møte med kvinner. Vi har alle forbedringspotensiale, og du må se dine og gjøre noe med det. Alt påvirker din utståling. Utover det bør du bare være den beste versjonen av deg selv på alle mulige måter. Det er bedre å mislykkes som den du er, enn å lykkes med å være en du ikke kan stå inne for å være. Anonymkode: 89995...b60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 Hei, jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg har vært på Tinder i flere år, og det har bare vært deprimerende. Vil anbefale deg å prøve deg på Hinge. I alle fall har jeg opplevd det som natt og dag. Slettet tinder og kommer aldri tilbake. På Hinge har jeg hatt mange gode samtaler, ledet til flere fine dater. Her er det fortsatt mulig å være normal. Anonymkode: 206fc...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det burde festes en tråd hvor det forklares at apper ikke er bra arena for sjekking, for det fleste. Dra til Sukker eller Match. Anonymkode: 9bb7a...5bb Er vel bare gamlinger som bruker det nå. Hilsen 49-åring, det sier vel litt. Anonymkode: 694b4...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Mitt inntrykk er at man må være over et visst utseende-nivå for å få mange matches med slanke fine damer, men også på et visst utseende-nivå oppå det igjen for å få dates. Man må være topp 8% for å få mange matches, og topp 25% av de igjen for å få dates. Med andre ord, topp 2% for at Tinder og andre datingapper skal fungere. Anonymkode: 11efe...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det burde festes en tråd hvor det forklares at apper ikke er bra arena for sjekking, for det fleste. Dra til Sukker eller Match. Anonymkode: 9bb7a...5bb De funker hvertfall ikke Anonymkode: 27a0a...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement. Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger. Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat. Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner. Anonymkode: 7cbf0...b4c Du er ikke alene. Jeg er på kanten til å gi opp Anonymkode: 27a0a...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 Gi opp tinder, du er ikke problemet tinder er det. Det er allt for få damer der i forhold til menn. Enten dra på singeltreff, singelturer, finn en hobby der det er majoritet av damer, dansekurs for eksempel. Eller så kan du prøve i utlandet, der er det mange som søker etter en god mann. Det er en stor verden der ute, kjør på og ikke la noen stoppe deg. Asia, Afrika og mellomamerika har mange damer som viser interesse over dating sider og apper. mye bedre muligheter enn tinder her. Anonymkode: ec009...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement. Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger. Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat. Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner. Anonymkode: 7cbf0...b4c Det er nok ikke du som er problemet. Internett-"dating" er for hookups hvor 2% av mennene puler alle kvinnene. Vil du ha en sjanse så må du nok ut i virkligheten dessverre. Anonymkode: 3e186...bfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det burde festes en tråd hvor det forklares at apper ikke er bra arena for sjekking, for det fleste. Dra til Sukker eller Match. Anonymkode: 9bb7a...5bb Ikke noe annerledes der for menn. Blir bedømt på utseende uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement. Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger. Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat. Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner. Anonymkode: 7cbf0...b4c Nei. Det at du ikke har hatt et eksempel på hvordan du knytter sunne relasjoner i oppveksten har fucka deg til, ts, ikke Tinder. Tinder har bare fått deg til å innse at du ikke har peiling. Det er ikke Tinder som har som oppgave å lære deg å etablere gode relasjoner. Det er - bokstavelig talt - den absolutt viktigste oppgaven din mamma og pappa hadde. Så ikke skyld på Tinder. Og ikke skyld på samfunnet. Eller kvinner/menn, generelt, for den del. Legg skylden der den hører hjemme: på dine foreldre. Det å lære å knytte gode relasjoner er noe enhver fungerende oppvekst inneholder mengdevis av trening på og bøttevis av gode eksempler på. Jeg er dritt lei av at vi som samfunn later som om unge menneskers livsproblemer ikke er en direkte konsekvens av inkompetente foreldre. Anonymkode: 0d3a7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 Gidder ikke date nå før jul ihvertfall. Altfor mye å gjøre. Anonymkode: f7e15...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #17 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det at du ikke har hatt et eksempel på hvordan du knytter sunne relasjoner i oppveksten har fucka deg til, ts, ikke Tinder. Tinder har bare fått deg til å innse at du ikke har peiling. Det er ikke Tinder som har som oppgave å lære deg å etablere gode relasjoner. Det er - bokstavelig talt - den absolutt viktigste oppgaven din mamma og pappa hadde. Så ikke skyld på Tinder. Og ikke skyld på samfunnet. Eller kvinner/menn, generelt, for den del. Legg skylden der den hører hjemme: på dine foreldre. Det å lære å knytte gode relasjoner er noe enhver fungerende oppvekst inneholder mengdevis av trening på og bøttevis av gode eksempler på. Jeg er dritt lei av at vi som samfunn later som om unge menneskers livsproblemer ikke er en direkte konsekvens av inkompetente foreldre. Anonymkode: 0d3a7...d10 I alle dager... hva leste jeg nå?! Anonymkode: 89995...b60 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #18 Del Skrevet 13. desember 2024 Det kommwr kanskje an på kontakten. Er den veldig sexuell etc , utelukker mange kvinner jeg kjenner en tinder match. Ting de tar opp, er dårlige bilder, dårlig kontakt. Feks ingenting i bio, og evnt kun et hei. Eller at kontakten som oppstår er ganake respektløs. En kvinne som ser etter et seriøst forhold, siler ut sånt. Har ikke selv vært på tinder. Men hjalp broren min litt. Da han klagde på at kontakten gikk litt i stampe. Han er også ganske utadvent, så får da lett kontakt ved møter, men slet med meldingsutveksling. Da gikk det mye bedre. Rådet var , vær respektfull og vis interessse. Ikke vent for lenge med å møtes. Da skapes det fort et bilde som ikke stemmer helt, ved et fysisk møte Broren min fikk på kort tid 3 dater. Og den 3 er han sammen med 1,5år senere. Og han er over 60 Legg litt viktig info i boien din om hva du liker å gjøre. Er du fotball interesert, går mye på ski etc. Så ta det med. Det siler bort de som kan plages med sånt, og få svat fra de som syntes det er ok. Ene kriteriet mitt var i sin tid, at ddt ikke kunne bli en fotball sport interssert. Da jeg ikke takler at sport på tv står på hele tiden, og kommer i veien for andre ting jeg heller ønsker å gjøre. Hadde jeg hatt en slik interesse og ønsket mye tid på sånt, ville jeg ha sett etter en sports interessert. Anonymkode: d0474...6db 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #19 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er vel bare gamlinger som bruker det nå. Hilsen 49-åring, det sier vel litt. Anonymkode: 694b4...f4b Nei, det er det ikke. Men de som bruker det er ikke folk som omtaler andre som gamlinger. Anonymkode: 9bb7a...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 Skjønner deg veldig godt TS, jeg krøp til korset så og si og lastet ned tinder for under en uke siden og jeg føler allerede at det bare er noe dritt. Algoritmer og masse useriøse folk, det oppleves egentlig at utrolig mange bare troller der? Jeg er en helt vanlig oppegående dame, swiper bare på andre som skriver at de ser etter et forhold, er ikke spesielt opptatt av utseende, høyde eller yrke - ønsker først og fremst å bare treffe noen som vil se an tonen på en date i virkeligheten og ikke er ute etter å pule/og eller en å chatte endeløst med. Har fått relativt mange matcher, men ingen dater, og jada, en uke er ikke lenge, men så mye tøvete svar og meldinger.. jeg gidder ikke! Den ene jeg -hadde- avtalt date med, utsatte fordi han ikke synes jeg ga ham "nok tid" (vi har snakket sammen i to dager og jeg svarer helt normalt i løpet av en time eller to?? vi er begge aleneforeldre.. prinsessefakter), en svarte konsekvent i enstavelsesord etter å ha innledet samtale og spurte aldri ett eneste spørsmål tilbake, en snakket i gåter og rim, en "henviste" til whatsapp "uten forbehold" (sikkert gift e.l.) og en fortalte bare endeløst om hvor mye penger han hadde brukt på eksene sine. Bare så du vet at det føles som å vasse i et siv fullt av gjedder.. ser at noen her skriver at sukker etc er for gamlinger, jeg er 30. Kanskje jeg er gammel da, men har i hvertfall fått 3 dater ut av sukker på en måneds tid og alle var oppegående og jeg skal enten treffe eller snakke mer med samtlige. Føkk tinder! Anonymkode: e1456...705 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå