AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har datet en fyr i ca 4 måneder, og nå nylig har vi tatt det til det neste steget om å være kjærester. Vi hadde en samtale om passord på tlf der vi begge sa kodene til hverandre uten noe mer bak det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det rett og slett. Jeg våkna opp midt på natta her om dagen av at han var fly forbanna på meg og sier at han gikk igjennom meldingene mine, som er flere måneder gamle. Der var det en melding om at en gammel flamme har vært innom her å henta tingene sine. (Jeg ga tingene ute, så han kom ikke inn i leiligheten). Jeg valgte å ikke si noe om at jeg leverte disse tingene fordi jeg orket ikke flere spørsmål om hvem han er. Uansett føler jeg ikke at han har noe med det å gjøre ettersom jeg kun leverte tingene uten å prate. Han fant også meldinger med eksen som kun var meldinger om hvordan det går. Disse meldingene ble skrevet fordi vi endte forholdet på en veldig rolig og vennskapelig måte. Etter dette har jeg kjent på et lite svik over at han gikk inn på telefonen min, og jeg har ikke fått mulighet til å uttrykke det ettersom han har vært så forbanna på meg over det han fant. Jeg har byttet passord, men hva nå? Når jeg tar opp dette her, så ender det bare med at jeg er på den gale siden og har gjort noe galt, og han stoler ikke på meg Anonymkode: 9d116...550 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Han er kontrollerende og jeg hadde revurdert hele forholdet. Anonymkode: 3edd3...c92 27 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg tar opp dette her, så ender det bare med at jeg er på den gale siden og har gjort noe galt, og han stoler ikke på meg Move on! Han er ikke noe å samle på. Rett og slett. Han tar null ansvar og legger alt på deg. Anonymkode: ea364...c14 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Dere har kun datet 4 mnd og han oppfører seg sånn… Sister, dump han med det samme, han er ikke bra for deg. Anonymkode: 89d70...e21 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Syns det er ett veldig rødt flagg at han blir så sint over helt uromantiske ting som har skjedd for flere måneder siden at dere ikke en gang kan prate om det. Virker altfor kontrollerende for meg, hadde nok valgt å dra. 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 Ikke akseptabelt at noen sjekker mobil. Mobil er like privat som post. Jeg har f.eks fortrolige meldinger fra venninner på min. Om det de skriver til meg kommer ut, så er det min feil, og det skal ikke skje. Om noen sjekker mobil, så er det grunn til å avslutte forhold. Sykelige sjalue mennesker vil man ikke være sammen med uansett Anonymkode: d3c91...8b8 14 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har kun datet 4 mnd og han oppfører seg sånn… Sister, dump han med det samme, han er ikke bra for deg. Anonymkode: 89d70...e21 Ja, det var det første som slo meg, det er altfor tidlig å gjøre noe sånt(selvom det ikke er greit uansett)🥲 Anonymkode: 9d116...550 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har datet en fyr i ca 4 måneder, og nå nylig har vi tatt det til det neste steget om å være kjærester. Vi hadde en samtale om passord på tlf der vi begge sa kodene til hverandre uten noe mer bak det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det rett og slett. Jeg våkna opp midt på natta her om dagen av at han var fly forbanna på meg og sier at han gikk igjennom meldingene mine, som er flere måneder gamle. Der var det en melding om at en gammel flamme har vært innom her å henta tingene sine. (Jeg ga tingene ute, så han kom ikke inn i leiligheten). Jeg valgte å ikke si noe om at jeg leverte disse tingene fordi jeg orket ikke flere spørsmål om hvem han er. Uansett føler jeg ikke at han har noe med det å gjøre ettersom jeg kun leverte tingene uten å prate. Han fant også meldinger med eksen som kun var meldinger om hvordan det går. Disse meldingene ble skrevet fordi vi endte forholdet på en veldig rolig og vennskapelig måte. Etter dette har jeg kjent på et lite svik over at han gikk inn på telefonen min, og jeg har ikke fått mulighet til å uttrykke det ettersom han har vært så forbanna på meg over det han fant. Jeg har byttet passord, men hva nå? Når jeg tar opp dette her, så ender det bare med at jeg er på den gale siden og har gjort noe galt, og han stoler ikke på meg Anonymkode: 9d116...550 RØDT FLAGG!!! LØP!!! Det der hadde jeg aldri tilgitt, spesielt ikke reaksjonen hans. Han har vist at han er sykelig sjalu også. Hade bra, lykke til med å være kontrollerende og sjalu overfor noen andre. Han vil aldri bli bedre, bare verre og verre. Hadde avsluttet det så fort som mulig, det blir stadig mer komplisert jo lenger forholdet varer. Endret 13. desember 2024 av Blåttvann 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Du har ikke gjort noe galt, og du vet egentlig at du ikke har gjort det. Han har gjort noe galt, og vet den nok egentlig - men han vrir det over på deg. Jeg ville ikke gitt fra meg koden bare "fordi", ikke så tidlig i et forhold. Det hadde vært noe helt annet om vi hadde vært sammen lenge og han trengte låne mobilen for å ringe eller sjekke melding for meg eller han skulle sjekke noe på nettet. Å ta seg til rette og kontrollere meldingene dine mens du sov er så langt forbi ok at jeg ikke hadde stolt på ham. Ikke la han presse deg til å forsvare noe du ikke trenger å forsvare. Jeg hadde avsluttet fordi jeg ville blitt ukomfortabel med hans grenseløshet. Anonymkode: e8558...56a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 Rødt flagg....sorry, det der er skikkelig sjukt og ugreit. Og ikke gi passordet ditt til folk. Anonymkode: e6df7...c1a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har datet en fyr i ca 4 måneder, og nå nylig har vi tatt det til det neste steget om å være kjærester. Vi hadde en samtale om passord på tlf der vi begge sa kodene til hverandre uten noe mer bak det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det rett og slett. Jeg våkna opp midt på natta her om dagen av at han var fly forbanna på meg og sier at han gikk igjennom meldingene mine, som er flere måneder gamle. Der var det en melding om at en gammel flamme har vært innom her å henta tingene sine. (Jeg ga tingene ute, så han kom ikke inn i leiligheten). Jeg valgte å ikke si noe om at jeg leverte disse tingene fordi jeg orket ikke flere spørsmål om hvem han er. Uansett føler jeg ikke at han har noe med det å gjøre ettersom jeg kun leverte tingene uten å prate. Han fant også meldinger med eksen som kun var meldinger om hvordan det går. Disse meldingene ble skrevet fordi vi endte forholdet på en veldig rolig og vennskapelig måte. Etter dette har jeg kjent på et lite svik over at han gikk inn på telefonen min, og jeg har ikke fått mulighet til å uttrykke det ettersom han har vært så forbanna på meg over det han fant. Jeg har byttet passord, men hva nå? Når jeg tar opp dette her, så ender det bare med at jeg er på den gale siden og har gjort noe galt, og han stoler ikke på meg Anonymkode: 9d116...550 Avslutt forholdet. Han snek i dine private dokumenter på en ekstremt kritikkverdig måte. Slike folk vil du ikke ha i livet ditt. De fleste lærer forskjellen på mitt og ditt i barnehagen. Anonymkode: 30f12...055 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 Avslutt forholdet og si at det er et klart tillitsbrudd. Det går ikke an å komme seg videre med det der uten at han klart og tydelig innrømmer at han har et usunt kontrollbehov. Du kan forsøke å ta det opp med han, men hvis han fortsetter som du sier å si at DU er den som tar feil her… så er det å avslutte det eneste fornuftige. Det der er hans problemer som kommer til å bli dine problemer om du ikke tar tak i det nå. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 Gratulerer, du er på vei inn i et psykisk voldelig forhold, med en psykelig sjalu mann med sinneproblemer! . . . . . . Eller... innse at du er veldig, veldig heldig som oppdaget disse sidene av denne mannen så tidlig, slik at du kan komme deg unna ham NÅ! Møt julen og det nye året som en fri kvinne som heller kan finne deg en ekte, god mann! ❤️ Anonymkode: 6218a...2cf 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 Det trenger du ikke tenke på en gang; den fyren må du vekk i fra. Hvis ikke kan du takke deg selv senere. Anonymkode: 24c3b...062 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 Hadde avsluttet forholdet øyeblikkelig. Anonymkode: 4c6be...0c0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 Kaine skrev (1 time siden): Syns det er ett veldig rødt flagg at han blir så sint over helt uromantiske ting som har skjedd for flere måneder siden at dere ikke en gang kan prate om det. Virker altfor kontrollerende for meg, hadde nok valgt å dra. En ting er måten han reagerer på. Men det største røde flagget, er jo at han i det hele tatt snoket i mobilen, spør du meg. Anonymkode: 4c6be...0c0 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #17 Del Skrevet 13. desember 2024 Passord er private. Fatter ikke alt folk ikke kan representere det. For meg hadde sånt vært en absolutt dealbreaker. Anonymkode: 5b711...e5b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #18 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet en fyr i ca 4 måneder, og nå nylig har vi tatt det til det neste steget om å være kjærester. Vi hadde en samtale om passord på tlf der vi begge sa kodene til hverandre uten noe mer bak det. Bytt passord med en eneste gang. Dagens telefoner inneholder så mye sensitiv informasjon og tilganger at dette er rett og slett risikabelt. Og så lærer du av dette at du aldri oppgir passordet ditt til noen du har kjent i 4 måneder igjen. Og la meg legge til at hvis jeg hadde vært din venninne eller søster og funnet ut at du hadde gitt en annen tilgang til meldinger/ eposter/ chatter jeg hadde skrevet til deg i fortrolighet så hadde jeg blitt rasende på deg. Jeg hadde tenkt at du ikke kunne stoles på. En annen sak er at du må tenke gjennom om han kan ha lagt inn noe sporing eller delt med tredjepart sosiale media apper som facebook. Du bør vurdere å endre passord der også. Tar du ingen som helst selvkritikk på at du deler passord med noen uten å tenke over det? Det er helt fjernt. Anonymkode: 8d2fd...309 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #19 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet en fyr i ca 4 måneder, og nå nylig har vi tatt det til det neste steget om å være kjærester. Vi hadde en samtale om passord på tlf der vi begge sa kodene til hverandre uten noe mer bak det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det rett og slett. Jeg våkna opp midt på natta her om dagen av at han var fly forbanna på meg og sier at han gikk igjennom meldingene mine, som er flere måneder gamle. Der var det en melding om at en gammel flamme har vært innom her å henta tingene sine. (Jeg ga tingene ute, så han kom ikke inn i leiligheten). Jeg valgte å ikke si noe om at jeg leverte disse tingene fordi jeg orket ikke flere spørsmål om hvem han er. Uansett føler jeg ikke at han har noe med det å gjøre ettersom jeg kun leverte tingene uten å prate. Han fant også meldinger med eksen som kun var meldinger om hvordan det går. Disse meldingene ble skrevet fordi vi endte forholdet på en veldig rolig og vennskapelig måte. Etter dette har jeg kjent på et lite svik over at han gikk inn på telefonen min, og jeg har ikke fått mulighet til å uttrykke det ettersom han har vært så forbanna på meg over det han fant. Jeg har byttet passord, men hva nå? Når jeg tar opp dette her, så ender det bare med at jeg er på den gale siden og har gjort noe galt, og han stoler ikke på meg Anonymkode: 9d116...550 Bare å komme seg videre. Dere har så kort historie sammen at det er bare å klippe snoren. Riv av plasteret. Dette er ikke en fyr du ønsker å involvere deg noe dypere med.🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 8ed84...ff8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 Hvorfor i alle verden gi bort passordet til noen ? Ingen har tilgang til min mobil, der har jeg notater fra jobb og ganske private ting, meldinger fra venner og voksne barn, tror ikke de hadde satt pris på at våre samtaler ble lest av en annen. Var i et forhold med en som spurte om å få gå gjennom mobilen min, da han ikke fikk det endte han forholdet, og veldig glad for det. Han trakk kniv mot neste dame pga ubegrunnet sjalusi. Anonymkode: a2660...800 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå