Gå til innhold

Hårdel til herre, verdt det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en relativt ung mann som mister håret gradvis. Jeg er under 30. Jeg synes det er helt forferdelig. Identiteten blir liksom ikke helt den samme, og jeg kler ikke å være uten hår, tror jeg. Men prisen på hårdel (som påsettes av frisør) ser ut til å ligge på minst 3500 kr måneden og oppover. Dette er altså 100% ekte hår som limes på, og byttes ca hver 7. uke. Men har bare skumlest om dette. Hva tenker folk? Er det verdt det? Noen som vet mer om priser, erfaringer, etc?

Anonymkode: 1faa1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan nesten garantere deg at selvtilliten din blir enda mindre med falskt hår. Og begynn for alle del ikke med hentehår.

Ta det heller som en mann og barber deg på hodet når tiden er moden for det. Mange damer tenner på skallete menn. Tror ikke mange tenner på mann med parykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt hvis det kommer til å få deg til å føle deg bedre 😊

Har du vurdert hårtransplantasjon eller andre behandlinger? 

Anonymkode: 6b379...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senior skrev (31 minutter siden):

Jeg kan nesten garantere deg at selvtilliten din blir enda mindre med falskt hår. Og begynn for alle del ikke med hentehår.

Ta det heller som en mann og barber deg på hodet når tiden er moden for det. Mange damer tenner på skallete menn. Tror ikke mange tenner på mann med parykk.

Ikke synlig at det er påsatt vettu ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Absolutt hvis det kommer til å få deg til å føle deg bedre 😊

Har du vurdert hårtransplantasjon eller andre behandlinger? 

Anonymkode: 6b379...f84

💞

Ja skal snart til legen og spørre om finasterid. Hårtransplantasjon er også aktuelt senere🙏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...