Gå til innhold

Hva er ditt kåteste øyeblikk?

goodbeforelong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må jo nesten fortelle om ditt først?

Anonymkode: b75ff...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første gangen jeg fikk lønning som ung. 

Anonymkode: efccd...19d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må jo nesten fortelle om ditt først?

Anonymkode: b75ff...1ca

Runketråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Runketråd

Snakk for deg selv du. 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
goodbeforelong skrev (2 minutter siden):

Snakk for deg selv du. 👏

Bare så talentløst å hive ut noe slik.

Anonymkode: 9d933...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om morgenen når klitorisen min er skikkelig hard (ja, vi kvinner har også "morrabrød") Pleier å onanere hver morgen og kveld. Det er best når jeg ikke har vasket underlivet mitt på noen dager så det lukter skikkelig fi... 

Anonymkode: 7912e...c4f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så talentløst å hive ut noe slik.

Anonymkode: 9d933...889

Men hvorfor kan du ikke fokusere på de trådene som fanger din interesse da? Du kaster bort både din egen og andres tid. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden ikke TS leverer så kan jo jeg gi mitt bidrag.

Det var i 2009, jeg var 18 år og hadde nettopp begynnt på folkehøyskole for og *finne* ut av ting, så tenkte friluft var fine greier.

Det gikk ikke lang tid før jeg fikk ett godt øye til ei, og vi begynnte og henge sammen mer og mer. Det ene ledet til det andre etter at vi hadde hengt sammen en 3 måneders tid, vi skulle *sove* sammen tenkte jeg, lite viste jeg at vi faktisk bare skulle sove sammen, men det ble allikevel tid til litt tafsibg og kyss.

Der og da trodde jeg at jeg skulle bli gal av kåthet, det er noe av det mest intense jeg har opplevd, jeg skjønte at hun skjønte at jeg hadde aldri vært så hard før, men det ble allikevel ikke noe mere da.

Men det ble det måneden etter.

Anonymkode: 609c0...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nok på mitt høyeste når jeg er mest forelsket. Med min første kjæreste kontinuerlig i månedsvis. Som voksen første gang jeg testet en form for det med en ganske ny kjæreste som jeg var stormende forelsket i.

Anonymkode: 184b6...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første gang jeg oppdaget at jeg fikk utløsning, onanerte og kjente den søte kløen rett før sæden kom...det var overraskende og overveldende, som tenåring. Men i samspill med henne jeg har vært sammen med i mange år, blir det enda bedre. 

Anonymkode: e6d8c...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
goodbeforelong skrev (6 timer siden):

Men hvorfor kan du ikke fokusere på de trådene som fanger din interesse da? Du kaster bort både din egen og andres tid. 

Du må legge ut.

Anonymkode: f0839...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var faktisk første gang jeg hadde sex uten kondom med min daværende kjæreste (nå kone). Det var som natt og dag og jeg kan fortsatt huske hvor utrolig digg det var å ha sex uten kondom, hvor nært det var, at jeg kunne kjenne hvor våt hun var og hvor mye bedre det var, utrolig mye mer følsomt. Ellers så har vi fortsatt mye deilig sex flere ganger i uken, men akkurat den første gangen uten kondom sitter fastbrent som det deiligste og kan i så måte sies å være det kåteste øyeblikket jeg har hatt.

Anonymkode: 47a74...9b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg som 16, hadde jeg sex med ei på 3. Hun holdt meg på kanten av orgasme i mer enn en time før jeg eksploderte så inni helvete. Helt en annen orgasme enn jeg hadde opplevd med onanering. Hadde til da aldri skreket å stønna så høyt tidligere🙈 Vi er faktisk kjærester og sammen enda, er nå selv 21 og hun 36. Vi har like vill og heftig sex i dag, hun får meg så kåt at jeg nærmest revner. Selv har jeg utrolig høy libido og er klar 4-5 ganger om dagen og vi sexer og så ofte🙈😅

Anonymkode: a4fe3...5a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg som 16, hadde jeg sex med ei på 3. Hun holdt meg på kanten av orgasme i mer enn en time før jeg eksploderte så inni helvete. Helt en annen orgasme enn jeg hadde opplevd med onanering. Hadde til da aldri skreket å stønna så høyt tidligere🙈 Vi er faktisk kjærester og sammen enda, er nå selv 21 og hun 36. Vi har like vill og heftig sex i dag, hun får meg så kåt at jeg nærmest revner. Selv har jeg utrolig høy libido og er klar 4-5 ganger om dagen og vi sexer og så ofte🙈😅

Retter meg selv, ikke 3, men 31 år🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg skulle suge en knallhard kuk som dryppet av precum. Han var dobbelt så gammel som meg, men det var så deilig å kjenne den i munnen. Varmen og smaken fra det klissete kukhodet gjorde meg så kåt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover. Det jeg liker å gjøre er å tenne menn på 40-60 som bare kan drømme om å få se og ta på en slik kropp. Å kjenne når en småfyldig  mann på 50, som bare kan drømme om noen som meg, få lov til å komme inn i meg...det er ingen ting som gjør meg mer kåt enn det. Å se villskapen og hvor kåt slike menn kan bli, det er så deilig.

Anonymkode: 53eda...9a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover. Det jeg liker å gjøre er å tenne menn på 40-60 som bare kan drømme om å få se og ta på en slik kropp. Å kjenne når en småfyldig  mann på 50, som bare kan drømme om noen som meg, få lov til å komme inn i meg...det er ingen ting som gjør meg mer kåt enn det. Å se villskapen og hvor kåt slike menn kan bli, det er så deilig.

Gøy at du er fornøyd med deg selv. 

Nå har jeg da bikket 40. Er det så mange på min alder og oppover så blir så ville i blikket av å se en flott tenåring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er en mann i "målgruppa" du sikter til. Tror du overvurderer deg selv. Ja, finnes selvfølgelig de som sikler etter slike som deg. Men ungpikekropp er ikke mer sexy enn en mer moden og frodig kropp. Desuten, damer på min egen alder, vet mye bedre hvordan god sex er. Handler virkelig om mye mer enn bryster "som peker frekt oppover" 😊

Anonymkode: f5e8b...a90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...