AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #41 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stor er slitsomt, liten er stusselig. Anonymkode: b88b0...4aa Så skulle du velge mellom stusselig og slitsomt, så velger du? Anonymkode: 845cb...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #42 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.19): Som de andre skriver, det er ingen nytelse i å suge en kukk. Hvorfor tror menn at det er en nytelse? Det smaker ikke godt. Det er en nytelse å spise mat fordi det smaker godt, en kukk smaker ikke godt. I beste fall er den smaksløs. En stor kukk gjør bare vondt i kjeven. Prøv selv da ts, ta en stor banan og en minimais. Sug på de og sammenlikn. Hva gir deg mest nytelse og hvor mye er forskjellen i jobben som kreves å utføre sugingen? Anonymkode: d7813...34a Noen folk tenner på partneren sin nytelse, skjønner du. Eksempelvis elsker jeg å gå ned på kjæresten min. Anonymkode: dbfb6...869 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 15. desember 2024 #43 Del Skrevet 15. desember 2024 Prøv sjæl sa da vel.. gjøk. Og siden det er juletider kan du jo prøve den berømte medisterpølsa. Til forrett tar du en scampi selvsagt. Venter i spenning.. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #44 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen folk tenner på partneren sin nytelse, skjønner du. Eksempelvis elsker jeg å gå ned på kjæresten min. Anonymkode: dbfb6...869 Det sier mye om hvordan en person er i senga, når de ikke engang klarer å forstå at mange tenner på å gi nytelse til partneren Anonymkode: d3c69...5a4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #45 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 9.04): Han jeg er med nå har den minste penisen jeg har møtt på, men er perfekt å suge! Tykkelsen er akkurat passe, så jeg får hele pikken hans i munnen uten å få vondt i kjeven. Er han ekstra kåt og hard blir han akkurat stor nok til at jeg kan få han bort i drøvelen og kjenne på antydningen til deep throat. Jeg liker godt å gjøre det, men han er ikke lang nok til det. Ellers ville jeg nok ha foretrukket en større for penetreringens skyld – men siden temaet var suge, vil jeg si han har perfekt størrelse til det. Får plass til å leke litt aktivt med tunga osv Anonymkode: 05846...833 Liten kjeft og vid fitte mao... Anonymkode: 15440...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #46 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Liten kjeft og vid fitte mao... Anonymkode: 15440...f46 Unnskyld? Hva f.. mener du med det? Om jeg faktisk finner _positive_ ting ved et sexliv med en som har liten penis, så burde vel det være vinn-vinn? Er det feil DET og?! Anonymkode: 05846...833 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 15. desember 2024 #47 Del Skrevet 15. desember 2024 Har fått flere positive kommentarer om at jeg er lett å suge, så jeg tar den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #48 Del Skrevet 16. desember 2024 Irak skrev (På 12.12.2024 den 11.18): Er han mindre så er han heldig vil jeg si. Det er jo lettere å få plass til mer av kuken i munnen. Vet ikke om det gir mer nytelse. Her tror jeg nesten en med stor må svare. Jeg hadde tidligere en penis på 20 cm, men på grunn av omfattende kokainbruk i tyveårene (jeg er nå rusfri) har den krympet til 5 cm. Jeg kan si at det er en tydelig forskjell. Å oppleve at 10 cm av en 20 cm penis stimuleres, gir langt mer nytelse enn å få 5 cm av en penis på 5 cm (altså hele) stimulert. Anonymkode: 49910...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. desember 2024 #49 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde tidligere en penis på 20 cm, men på grunn av omfattende kokainbruk i tyveårene (jeg er nå rusfri) har den krympet til 5 cm. Jeg kan si at det er en tydelig forskjell. Å oppleve at 10 cm av en 20 cm penis stimuleres, gir langt mer nytelse enn å få 5 cm av en penis på 5 cm (altså hele) stimulert. Anonymkode: 49910...db6 En pluss en er fortsatt 2 ❤️ sist jeg sjekket 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #50 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 19.00): Liker å suge. Det aller beste er vanlig gjennomsnitt på ca 12 - 16 cm lang, og 12 - 15 cm i omkrets. Er ok å suge mindre også. Store blir for mye. Anonymkode: 15440...f46 Gjennomsnittlig tykkelse er 11,66 cm eller for å runde opp 12 cm. Anonymkode: 084df...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #51 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.19): Som de andre skriver, det er ingen nytelse i å suge en kukk. Hvorfor tror menn at det er en nytelse? Det smaker ikke godt. Det er en nytelse å spise mat fordi det smaker godt, en kukk smaker ikke godt. I beste fall er den smaksløs. En stor kukk gjør bare vondt i kjeven. Prøv selv da ts, ta en stor banan og en minimais. Sug på de og sammenlikn. Hva gir deg mest nytelse og hvor mye er forskjellen i jobben som kreves å utføre sugingen? Anonymkode: d7813...34a Tull elsker å suge mannen min, han smaker godt og det gir så utrolig mye å kunne styre orgasmen, vi har brukt år på å øve å vi går deep throat uten problem, å du finner ikke noe mer opphissende enn å kjenne at mannen blir hardere jo mer han nærmer seg orgasme. Å ja jag suger han gjennom orgasmen. Ofte er vi trøtt etterpå, men jeg våkner alltid til at han gir meg orgasme dagen etter Anonymkode: d6659...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #52 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gjennomsnittlig tykkelse er 11,66 cm eller for å runde opp 12 cm. Anonymkode: 084df...0ae I verden ja, men nå snakker vi norsk arbeidskuk, som nok er opp et hakk og to i lengde og omkrets. For å si det enkelt, så er du ikke stor før du kjenner tennene raspe når hun gaper etter beste evne. Du er heller ikke lang om hun ikke må legge begge hendene på skaftet for ikke å bli kvælt. Når du er to fingre og røykelepper i omkrets, ja da må du forvente deep throat uten hosting og tårer. Ellers så går nå dagene på et vis. En lykkes ikke på kjærlighetsfronten, ja en vet jo at en er hard å svelge. Snart jul. Anonymkode: 845cb...95b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #53 Del Skrevet 16. desember 2024 Helt sikkert liten. Ingen klarer suge min. Eneste jeg kjenner er tenner. Anonymkode: 1b978...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #54 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt sikkert liten. Ingen klarer suge min. Eneste jeg kjenner er tenner. Anonymkode: 1b978...204 Nok av damer som ikke kan suge ja 😅 Anonymkode: d3c69...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #55 Del Skrevet 16. desember 2024 Aldri følt noe nytelse ved å suge nei.. synes det er ganske disgusting… liten er mindre slitsomt enn stor.. stor gir fortere vondt i kjeven.. så vil helst suge små. Ellers holder jeg ikke ut mer enn 1 minutt eller 2… Anonymkode: bce30...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet 16. desember 2024 #56 Del Skrevet 16. desember 2024 Eneste forskjell er vondt i kjeven ja. Utover det gir størrelsen lite i det tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #57 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I verden ja, men nå snakker vi norsk arbeidskuk, som nok er opp et hakk og to i lengde og omkrets. For å si det enkelt, så er du ikke stor før du kjenner tennene raspe når hun gaper etter beste evne. Du er heller ikke lang om hun ikke må legge begge hendene på skaftet for ikke å bli kvælt. Når du er to fingre og røykelepper i omkrets, ja da må du forvente deep throat uten hosting og tårer. Ellers så går nå dagene på et vis. En lykkes ikke på kjærlighetsfronten, ja en vet jo at en er hard å svelge. Snart jul. Anonymkode: 845cb...95b Når jeg leser hva du skriver, forstår jeg godt hvorfor det ikke går så godt på kjærlighetsfronten. Fokuser mindre på den stangen der nede og jobb heller med verdiene dine. M53 Anonymkode: 6c367...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. desember 2024 #58 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.12): Finnes ingen nytelse i å suge. Anonymkode: 1ca1e...884 Jeg er ikke enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå