AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #21 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Var ikke jeg som skrev det tidligere i tråden men vil gjerne komme med et innspill. Jeg har vært borti en mikropenis og det føltes som om jeg var på barnerov når jeg skulle suge.. Liker å suge gjennomsnittlige peniser. Tykke peniser får jeg vondt i kjeven av, lange peniser har jeg aldri vært borti. Anonymkode: 4f0c9...133 Men at det er ekkelt virker jo veldig rart, da må man ha veldig anstrengt forhold til seksualitet om en liten penis er ekkel Anonymkode: d3c69...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #22 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 10.59): Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Er det stor forskjell på om kuken er stor eller liten? Gir det dere den samme nytelsen å suge? Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Bare lurer hilsen nysgjerrig mann Anonymkode: cc779...d77 Det er mye mer sexy og tennende med stor kuk. Jeg får noia av små, liker de ikke. Anonymkode: 70365...f3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #23 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 10.59): Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Anonymkode: cc779...d77 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg som mann med 17 i lengde Anonymkode: 510a1...c6a Du glemte å nevne hvor mange pikker du har sugd. Anonymkode: cc3a6...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #24 Del Skrevet 13. desember 2024 Gjør ikke noe stor forskjell for min del. Var en som hadde veldig tynn pikk og da visste jeg ikke hvordan jeg skulle holde den, med to fingre? Det var vanskelig å gripe rundt den med hele hånda som jeg vanligvis gjør. Utover den ene gangen har jeg egentlig ikke tenkt at opplevelsen var bedre eller dårligere avhengig av størrelsen. Anonymkode: 6d331...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #25 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men at det er ekkelt virker jo veldig rart, da må man ha veldig anstrengt forhold til seksualitet om en liten penis er ekkel Anonymkode: d3c69...5a4 Vet ikke hva personen som skrev ekkel i tråden mente, men det jeg mente med min kommentar var at jeg følte meg ekkel siden det føltes som barnerov. Selve penisen var ikke ekkel, kun min egen følelse, og det kunne jeg dessverre ikke styre. Anonymkode: 4f0c9...133 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #26 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke hva personen som skrev ekkel i tråden mente, men det jeg mente med min kommentar var at jeg følte meg ekkel siden det føltes som barnerov. Selve penisen var ikke ekkel, kun min egen følelse, og det kunne jeg dessverre ikke styre. Anonymkode: 4f0c9...133 Blir vel litt sammenlignbart med menn som synes kvinner som barberer seg ser ut som barn. Sliter bare hvordan man klarer å blande barn inn i bildet, men skjønner du ikke kan noe for det Anonymkode: d3c69...5a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 13. desember 2024 #27 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 10.59): Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Er det stor forskjell på om kuken er stor eller liten? Gir det dere den samme nytelsen å suge? Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Bare lurer hilsen nysgjerrig mann Anonymkode: cc779...d77 Liker helt klart best å suge stor pikk. Kan ikke sammenlignes en gang. Størrelse betyr utrolig masse for meg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 13. desember 2024 #28 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg foretrekker normal til liten størrelse. For stor og tykk er slitsomt for kjevemuskulaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #29 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg elsker å suge alt fra gjennomsnittlig størrelse og oppover. Men egentlig synes jeg at jo større jo bedre. Elsker at en mann med ordentlig stor pikk kan være litt dominant, holde fast hodet mitt og munnknulle meg før han tømmer seg ned i halsen min. Anonymkode: ed2ad...78d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #30 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er mye mer sexy og tennende med stor kuk. Jeg får noia av små, liker de ikke. Anonymkode: 70365...f3f Hilsen mann Anonymkode: 15440...f46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #31 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hilsen mann Anonymkode: 15440...f46 Jeg er kvinne, takk. Ser en annen her har skrevet at hun tenkte på barn da hun sugde liten pikk og det er det jeg også føler. Jeg må ha medium eller stor for å bli tent. Heldigvis, får en vel si. Det handler også om at det kjennes bedre ut i musa, jeg har ikke for vane å bare suge mine sexpartnere. Anonymkode: 70365...f3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #32 Del Skrevet 13. desember 2024 Det føles ekkelt fordi det ser ut som en barnepenis. Ikke at jeg er pedofil eller noe, men har brødre, så har sett små peniser flere ganger gjennom oppveksten. møtte en fyr som hadde mikropenis. Var på størrelse med lillefingeren min. Føltes ut som jeg sugde en barnepikk.. ble bare helt feil 😩😩 Anonymkode: 324ce...17c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #33 Del Skrevet 13. desember 2024 Synes ikke det er opphissende å suge en liten pikk. Nei takk. Kan få vondt i kjevemusklene av å suge hvis pikken er veldig stor, men det er deilig og tennende likevel. Og mannen liker også at jeg må "jobbe litt" for å kunne ta hele kjønnet hans i munnen😉 PS. Gjennomsnittlige peniser er selvsagt innafor! Anonymkode: f183f...69f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #34 Del Skrevet 14. desember 2024 Han jeg er med nå har den minste penisen jeg har møtt på, men er perfekt å suge! Tykkelsen er akkurat passe, så jeg får hele pikken hans i munnen uten å få vondt i kjeven. Er han ekstra kåt og hard blir han akkurat stor nok til at jeg kan få han bort i drøvelen og kjenne på antydningen til deep throat. Jeg liker godt å gjøre det, men han er ikke lang nok til det. Ellers ville jeg nok ha foretrukket en større for penetreringens skyld – men siden temaet var suge, vil jeg si han har perfekt størrelse til det. Får plass til å leke litt aktivt med tunga osv Anonymkode: 05846...833 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #35 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han jeg er med nå har den minste penisen jeg har møtt på, men er perfekt å suge! Tykkelsen er akkurat passe, så jeg får hele pikken hans i munnen uten å få vondt i kjeven. Er han ekstra kåt og hard blir han akkurat stor nok til at jeg kan få han bort i drøvelen og kjenne på antydningen til deep throat. Jeg liker godt å gjøre det, men han er ikke lang nok til det. Ellers ville jeg nok ha foretrukket en større for penetreringens skyld – men siden temaet var suge, vil jeg si han har perfekt størrelse til det. Får plass til å leke litt aktivt med tunga osv Anonymkode: 05846...833 Drøvelen? Da er du godt under normalen. Søt liten sak? Anonymkode: 845cb...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #36 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det føles ekkelt fordi det ser ut som en barnepenis. Ikke at jeg er pedofil eller noe, men har brødre, så har sett små peniser flere ganger gjennom oppveksten. møtte en fyr som hadde mikropenis. Var på størrelse med lillefingeren min. Føltes ut som jeg sugde en barnepikk.. ble bare helt feil 😩😩 Anonymkode: 324ce...17c Er det ikke litt merkelig å blande barn inn i dette? Hørt menn som synes barbert fitte minner om barn, er vel litt samme greia, og like dumt. Prøv å slutt å tenk på barn når du har sex Anonymkode: d3c69...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #37 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Drøvelen? Da er du godt under normalen. Søt liten sak? Anonymkode: 845cb...95b Aner ikke antall cm, men tykkelsen er fin. Føles ikke som en «barnetiss» som folk har nevnt, men definitivt en kortere penis enn noen jeg har truffet før. Anonymkode: 05846...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #38 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Aner ikke antall cm, men tykkelsen er fin. Føles ikke som en «barnetiss» som folk har nevnt, men definitivt en kortere penis enn noen jeg har truffet før. Anonymkode: 05846...833 Så kvinner tenker faktisk slik. Enda en til på listen over dobbelt moral. Men glattbarbere musa skal dere selvsagt. Anonymkode: 9c465...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #39 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så kvinner tenker faktisk slik. Enda en til på listen over dobbelt moral. Men glattbarbere musa skal dere selvsagt. Anonymkode: 9c465...806 Sint du? Om dama barberer musa, spiser jeg den mer. Men, jeg spiser ikke barnemat. Her går det i biff, biff med litt "gardiner", det må man like. Så for at du ikke skal tolkes å ha et skakkkjørt modus operandi, så slutt å vær i en persepsjon om at barbert kjønn overhode har noe med barn å gjøre. Folk har all grunn til å gi en motreaksjon i denne repetive insinueringen om barnekjønn, les pedofili. Er du en syk faen. En begynner å gjøre seg noen tanker. Anonymkode: 845cb...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #40 Del Skrevet 15. desember 2024 Stor er slitsomt, liten er stusselig. Anonymkode: b88b0...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå