Gå til innhold

Ligge sammen etter å møttes 2 ganger eller droppe det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere som menn, 

Jeg møter en singel mann som har vist stor interesse for meg, spør hva jeg er ute etter, synes jeg er pen, koser mye med meg, men så plutselig så switchet han over til at han synes jeg var så digg, prøvde å ligge med meg, men jeg avslo til sex, han prøvde flere ganger. Han sa han trodde han ikke kom til å se meg igjen etter det siden han var såpass innpåsliten trodde han, men jeg sa jeg likte han da. Det han prøvde å si når han prøvde å ligge med meg var noe med å kaste bort tid, vitsen med det liksom men ikke på en nedlatende måte eller noe. Vet ikke om han forhaster seg med meg, vil felle meg før noen andre gjør det eller hva er tankegangen til en sånn mann når de nevner å kaste tid? 

Så er han egt en del opptatt også, det var før jeg møtte han også, han sier han har tid når som helst men plutselig er det sent. Har ikke møtt han mange ganger til å dømme han enda, jeg har vært med han bare to ganger. Og kjent han i sikkert to uker..

Nå lurte han på når jeg kom på besøk til han neste gang, han ville allerede avtale imorgen (som var i dag) men da ble det sent som sagt og han sa han trodde han kunne den og den dagen isteden. 

har noen vært borti en sånn type mann? Kaster de tiden din? Er det dumt å ha sex med han om jeg ønsker noe mer med han? Eller bare ha sex og se om det er hei eller hade?

Anonymkode: 1ae1f...787

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres for ustabilt ut.

Anonymkode: 3e04f...f81

Han eller hvordan jeg formulerte det? Er kjempe dårlig på å skrive egentlig

Anonymkode: 1ae1f...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje flagg 😬😬😬 jeg hadde styrt unna en som er så invaderende og dårlig på å planlegge 

Anonymkode: 50707...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver en en fyr som vil ha sex. Tviler på at han vil noe mer enn det.

Om du vil ha sex med han, for du velge.

Anonymkode: ad866...83d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du å møte han igjen, så hadde jeg krevd at dere møtes ute på noe. Så dere ikke er alene.

Men han er nok bare ute etter sex.

Jeg venter en stund med sex, og de mennene jeg møter som er seriøse, har ingen problemer med å vente. Og flertallet prøver seg ikke på sex, de lar meg ta det i mitt tempo. De respekterer meg. De som har prøvd flere ganger på å få sex, har bare vært ute etter sex og ikke noe annet. 

Anonymkode: dfad4...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Immari slitsomt med innpåslitne karer som vil ha sex når man har sagt nei. Det hadde jeg ikke giddi.

Anonymkode: 4064f...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel så ganske enkelt som at han ble kåt og klumset det til. Når men blir tent vil de fleste forsøke seg, er man dårlig til å forføre blir det oftest slik

Anonymkode: 9f896...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...