Gjest slankepille Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Nettstedet lille pille er er nett apotek,og det står at det er lovlig. Noen som vet om det er ekte piller de selger? Eller er det "fake" som ikke virker? Jeg har veldig lyst til å prøve slankepillene "Xcenial" eller "Reductil" Noen som vet har erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Om det er smart å bestille slike piller fra utlandet uten å snakke med en lege først er en lang diskusjon jeg skal holde meg unna. Men: 1. Det er lovlig. 2.Pillene er ekte 3.Alt blir stoppet i tollen og det tar lang tid og mye penger før du får medisinene.
Nella Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 og de blir dobbelt så dyre som om du går til legen, får oppfølging og en resept. Ikke kjøp slike legemidler uten å konferere legen din. Det er en grunn til at de er resseptpliktige i Norge og egentlig nesten alle andre land. Les litt om bivirkningene og se om det virkelig er verdt det. Dessuten er ikke slankepille alene noe som sender deg ned i vekt. Endret kosthold og økt aktivitet må også til.
Gjest miesol Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Jeg ville aldri bestilt og brukt slike medikamenter uten at det virkelig var nødvendig, og selv om det var nødvendig ville jeg aldri brukt dem uten å ha konsultert en lege! Vil anbefale deg å ta et søk i Felleskatalogen, vet ikke noe om xcenial, men som du kan lese der er det viktig å bli fulgt opp av en lege ved bruk av reductil (bla på blodtrykk..)
Gjest slankepille Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Jeg vet at det er et legemiddel som legen skal skrive ut etter helse sjekk!! Det er snakk om å "prøve" og jeg kan kontrollere Bt på jobb,jobber innen helsevesenet. det er snakk om 5 - 7 kg jeg ønsker ned og får ikke slike piller ved å gå til legen tror jeg. Håper de bare vil hjelpe meg litt på veien ned.... og gi meg motivasjon!
mito Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Denne pillen koster drøye tusen kroner per måned, og gir uansett neppe den helt store effekten. Litt redusert appetitt, kanskje, men that`s about it.
Gjest slankepille Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Etter det jeg har forstått så fjerner den fettet i maten når den kommer inn i kroppen,derfor litt bevisst på fett du spiser ellers blir det do flying! Vet ikke noe om appetitten?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #8 Skrevet 2. mars 2006 Etter det jeg har forstått så fjerner den fettet i maten når den kommer inn i kroppen,derfor litt bevisst på fett du spiser ellers blir det do flying! Vet ikke noe om appetitten? ← Bomma litt der da.Xenital eller hva det heter flyr du på do av....reductil reduserer søtbehovet(appititten)
Gjest miesol Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 At du ikke får medikamentet ved å gå til legen betyr vel at det ikke er ment at det skal brukes i tilfeller som ditt...
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes det er helt ufattelig at slike sider er lovlige... Jeg er psyk, og har ofte tenkt at slike piller hadde vært en enkel løsning på et vektproblem som kanskje handler mer om det mentale enn kilo i seg selv. Heldivis har jeg en god del i meg som ikke er psyk også. Men det er nok ikke alle som klarer å styre seg...
Gjest Bellatrix Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 (endret) At du ikke får medikamentet ved å gå til legen betyr vel at det ikke er ment at det skal brukes i tilfeller som ditt... ← Enig. Trenger man piller så går man til legen. Vet man at man ikke vil få det av noen lege, så skal man ikke bruke det. Endret 2. mars 2006 av Bellatrix
mito Skrevet 2. mars 2006 #12 Skrevet 2. mars 2006 Enig. Trenger man piller så går man til legen. Vet man at man ikke vil få det av noen lege, så skal man ikke bruke det. ← Nåja. For den gjennomsnittlige og uopplyste er nok det en grei regel å følge, men ikke for alle
Gjest Eva1000 Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 At du ikke får medikamentet ved å gå til legen betyr vel at det ikke er ment at det skal brukes i tilfeller som ditt... Dette er tull. I Norge har man kanskje bikket en smule over når det gjelder overkontrollering av hva folk skal få av legemidler. Har ikke legen kunnskap om det du ber om sier de nei i steden for å søke råd av andre eller i litteratur. Eksempel 1. Når jeg reiste 3mnd i Asia for 8år siden fikk jeg feil råd, dårlige råd og mangelfulle råd samt at jeg ba om viktig pencilin som kunne brukes mot betente sår, urinveisinfeksjon og evt annet som kunne hjelpe mot vanlige men farlige plager underveis. Resultat: Måtte innom lokalt sykehus pga bagateller og hadde ikke tilgang på medisiner som virket pga apotek var ikke eksisterende. Dvs de fantes, men det var kiosker som solgte de de kom over secondhand og gjerne umerket. Lokalt Canadisk sykehus i Katmandu var sjokket over dårlige råd som vi var blitt fortalt på vaksinasjonskontoret. De mente også at vi spiste alt formye malariamedisin. Mange nordmenn kommer hjem og må ligge på sykehus og har fått varige men fordi de ikke får kunnskap om symptomer på dysenteri og hvordan det medisineres før de reiser. De burde fått medisiner med seg hjemmeifra isteden for å måtte spise dårlige lokale legemidler som kanskje ikke virker. Eksempel 2. Du får Fungoral shampoo reseptfritt på apoteket. Du får ikke Fungoral krem. Hvorfor??? Fungoral krem fjerner den viktigste årsaken til flass og eksem feks rundt nesen. Isteden bruker folk kortison i ansiktet helt unødvendig.
Saeria Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Fungoral er til for å behandle seborreisk eksem og ikke hvilken som helst type flass, eller tørr hud/hodebunn. Andre eksemtyper krever gjerne andre kremer.
Gjest Elfrida Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 jeg kan kontrollere Bt på jobb,jobber innen helsevesenet.
Saeria Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Da burde du vite bedre, slankepille. Dessuten er ikke Reductil til for oss som bare har litt ekstra å dra på, men for de som virkelig har et problem med overvekt. Vi andre kan saktens legge om livsstilen litt i stedet. Endret 30. juli 2008 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #17 Skrevet 30. juli 2008 Du jobber i helsevesenet og vurderer å bestille piller over nett? Håpløst. Xenical kan gi ganske kraftig depresjon, og den praktiske effekten med hurtig tømming av overflødig fett - det kan du ordne selv om du unngår fet mat! Den slår stort sett bare inn når du spiser pizza, burger, fete sauser, potetgull, majones, ribbe osv. Og husk - den fjerner ikke ALT fettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå