AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #81 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 19.14): Jeg har aldri faket. Det kunne ikke falt meg inn. Synes det er rart at så mange gjør det. Hvis jeg ikke kommer, så kommer jeg ikke. Det er ikke mitt problem om han ikke takler det. Jeg har ganske lett for å komme ved fingring eller slikking, men ikke vaginalt. Skjønner ikke vitsen med å fake. Man juger for mannen og fører han bak lyset. På den måten vil han jo aldri lære å bli bedre i senga heller. Så dere damer skyter jo dere selv i beinet sånn også. Anonymkode: 5f48a...f06 Iom du ikke skjønner det, så har du muligheten nå til å lese andre kommentarer og skjønne det 😊 Anonymkode: 37bc4...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #82 Del Skrevet 19. desember 2024 Regulert skrev (2 timer siden): Det hender at mennesket gjør egoistiske handlinger, fra tid til annen. De fleste forsøker å holde det til et minimum. Som årene går møter vi mange forskjellige, vi prøver og feiler og lærer. Dvs «lærer» er ikke alltid tilfelle. Noe evner man ikke å lære, andre ting er man ikke interessert nok i til å lære. Jeg er ikke uenig i at det «i det store bildet» hadde vært mest ideelt å aldri faket, og at man heller kommuniserer, eller forlater vedkommende. Kontekst og personlig ståsted har antagelig stor betydning for hvordan man løser hverdagen, der i blant består mye av samliv nettopp evnen til å velge sin strid med omhu. Personlig har jeg faket ved mange anledninger og av ulike årsaker. Inn i mellom er jeg egoistisk, som oftest er jeg ikke det. Grunner til fake har vært dette: - Ikke orgasme-mode eller sex-mode og vil at vedkommende skal komme kjapt, og da fungerte fake orgasme best. Det kostet meg ikke noe å ha sex uten å nødvendigvis crave det selv, det var godt og intimiteten gjorde alltid godt for samholdet. Det føltes mer som «å ta en for laget» enn bevisst, ondskapsfull lurendreieri. Intensjonen var alltid god. Jeg sier ikke at det nødvendigvis var riktig, men det føltes riktig ut. - Beskjeder gitt/vist/demonstrert over et tosifra antall ganger som «glemmes» hver gang, da blir det fake. Og etter hvert adjø. - Den Mannlige Stoltheten. Når man gjentatte ganger opplever at ærlige tilbakemeldinger, åpenhet, tålmodighet og respekt i form av å ikke fake møtes med offer mentalitet, stygge ord og dårlig oppførsel (som selvsagt endte med adjø) så ja, fram til det ble slutt så faket jeg, med god samvittighet. - Stressa menn. Som tror at å si «kom da kom da» fungerer, som plikt-slikker fordi de har lært å sette kvinnen først men hadde glatt hoppet over den biten hadde det uansett blitt noe på han. Jeg kan forstå det til en viss grad. Så har jeg erfaring med mye av det du beskriver her. Min X som jeg var gift med var slik. Likevel så kunne det aldri falt meg inn å fake... Om man må ha sex for å overleve så blir det noe annet. Er omtrent det inntrykket jeg får litt her. Om ikke mannen har vært i stand til å gi meg orgasme, så har jeg tatt det ansvaret selv. Så kan jeg forstå at det ikke er alle som klarer det. En stressa person er ikke bra. Da tror jeg sexen blir elendig nesten uansett hva man gjør... Stress er orgasmens fiende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 19. desember 2024 #83 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 10.51): Det er ikke særlig positivt å bli kalt tungpult, at mannen blir furten og sur. Mange kvinner kan ikke oppnå orgasme kun av penetrering, og det er det ikke alle menn som takler. Noen av oss kvinner får ikke orgasme under sex, kun alene. Og dessverre er det noen menn som ikke aksepterer det og blir ufine eller sutrete. Og en del skjønner ikke at vi kan nyte sex uten orgasme. Så da faker vi. Jeg tror nesten ingen kvinner oppnår orgasme kun av penetrering. Jeg har opplevd det bare en gang og da kom hun i samme øyeblikk som jeg penetrerte henne. Å fake er kanskje uærlig, men at en dame føler hun må fake er også et tegn på noe ikke er helt bra. En mann som går i forsvarsposisjon og drar fram "tungpult" og blir furten har en lang vei å gå, tenker jeg. Ikke kommer hennes orgasme noe nærmere av det heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regulert Skrevet 19. desember 2024 #84 Del Skrevet 19. desember 2024 Irak skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå det til en viss grad. Så har jeg erfaring med mye av det du beskriver her. Min X som jeg var gift med var slik. Likevel så kunne det aldri falt meg inn å fake... Om man må ha sex for å overleve så blir det noe annet. Er omtrent det inntrykket jeg får litt her. Om ikke mannen har vært i stand til å gi meg orgasme, så har jeg tatt det ansvaret selv. Så kan jeg forstå at det ikke er alle som klarer det. En stressa person er ikke bra. Da tror jeg sexen blir elendig nesten uansett hva man gjør... Stress er orgasmens fiende... Ikke at jeg husker det, men slik jeg kjenner meg selv er jeg ganske sikker på at min første fake var en impulsiv innskytelse og løsning på et problem jeg hadde forsøkt å løse på forskjellige måter i forkant uten resultat. Hadde garantert dårlig samvittighet. Har tilgode å møte noen som ikke overlever uten sex, skal ikke si at jeg 'lett' overlever uten i og med at jeg liker det godt, og jeg vil nok si at det har vært en viktig faktor i forhold. Selv om jeg faket noen ganger så hadde jeg ofte orgasme også (med bidrag fra respektive eller fikset selv), ville bare si noe om hvorfor det noen ganger blir slik at man faker, at det ikke nødvendigvis er så sort hvitt som at man ødelegger for seg selv og mulighet til bedring, eller at det er bare slemt/egoistisk uten noen gode intensjoner i bunn. For eksempel ser jeg for meg at en fembarnsmor med en stressa mann med høyt innslag av mannlig stolthet må velge sine strider med omhu- med tanke på for eksempel hvilke verdier hun setter høyest. Ville tippet at mange kvinners verdier og prioriteringer var å holde familien samlet, å holde konfliktnivå så lavt som mulig, opprettholde intimitet og nærhet, og i mangel på tid og energi ikke har ork til å gjøre det på en annen måte enn å fake i ny og ned. Om noen faker i 30 år og aldri har opplevd orgasme som TS’ spørsmål var tuftet på, er det ikke annet enn litt trist, men kanskje ikke så uvanlig som man tror, særlig før i tiden. Kan godt hende mennene visste om det, men av samme årsak som fruen lot være å gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #85 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) Regulert skrev (1 time siden): Ikke at jeg husker det, men slik jeg kjenner meg selv er jeg ganske sikker på at min første fake var en impulsiv innskytelse og løsning på et problem jeg hadde forsøkt å løse på forskjellige måter i forkant uten resultat. Hadde garantert dårlig samvittighet. Har tilgode å møte noen som ikke overlever uten sex, skal ikke si at jeg 'lett' overlever uten i og med at jeg liker det godt, og jeg vil nok si at det har vært en viktig faktor i forhold. Selv om jeg faket noen ganger så hadde jeg ofte orgasme også (med bidrag fra respektive eller fikset selv), ville bare si noe om hvorfor det noen ganger blir slik at man faker, at det ikke nødvendigvis er så sort hvitt som at man ødelegger for seg selv og mulighet til bedring, eller at det er bare slemt/egoistisk uten noen gode intensjoner i bunn. For eksempel ser jeg for meg at en fembarnsmor med en stressa mann med høyt innslag av mannlig stolthet må velge sine strider med omhu- med tanke på for eksempel hvilke verdier hun setter høyest. Ville tippet at mange kvinners verdier og prioriteringer var å holde familien samlet, å holde konfliktnivå så lavt som mulig, opprettholde intimitet og nærhet, og i mangel på tid og energi ikke har ork til å gjøre det på en annen måte enn å fake i ny og ned. Om noen faker i 30 år og aldri har opplevd orgasme som TS’ spørsmål var tuftet på, er det ikke annet enn litt trist, men kanskje ikke så uvanlig som man tror, særlig før i tiden. Kan godt hende mennene visste om det, men av samme årsak som fruen lot være å gjøre noe med det. Jeg kan forstå det, det er ikke det.. Å lyve for seg selv har sjeldent ført noe godt med seg... Da bare lurer man seg selv. Man kan sikkert holde på slik en stund. Til syvende og sist så vil nok dette slå tilbake på en selv... Det er virkelig ikke bra.... Og problemene vokser i takt med jugingen... Til slutt kan man få så store problemer at man faktisk ikke klarer å fungere... Så hvordan noen mennesker klarer å ta lett på dette her er for meg en gåte... Endret 19. desember 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regulert Skrevet 19. desember 2024 #86 Del Skrevet 19. desember 2024 Irak skrev (46 minutter siden): Jeg kan forstå det, det er ikke det.. Å lyve for seg selv har sjeldent ført noe godt med seg... Da bare lurer man seg selv. Man kan sikkert holde på slik en stund. Til syvende og sist så vil nok dette slå tilbake på en selv... Det er virkelig ikke bra.... Og problemene vokser i takt med jugingen... Til slutt kan man få så store problemer at man faktisk ikke klarer å fungere... Så hvordan noen mennesker klarer å ta lett på dette her er for meg en gåte... Vi har vel alle noen livsløgner å avsløre, det er jeg helt enig i. Er heller ikke uenig i at det ikke fører noe godt med seg i det lange løp å overse disse. The truth will set you free! Ikke sikkert folk tar så lett på det som det kan føles eller som det kan fremstå her inne, det kan være slik at andre problemer er mer presserende og krever større oppmerksomhet, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #87 Del Skrevet 19. desember 2024 Regulert skrev (2 minutter siden): Vi har vel alle noen livsløgner å avsløre, det er jeg helt enig i. Er heller ikke uenig i at det ikke fører noe godt med seg i det lange løp å overse disse. The truth will set you free! Ikke sikkert folk tar så lett på det som det kan føles eller som det kan fremstå her inne, det kan være slik at andre problemer er mer presserende og krever større oppmerksomhet, for eksempel. Så man skal holde på helt til man går på dørken? Hvem gagner det egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regulert Skrevet 19. desember 2024 #88 Del Skrevet 19. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Så man skal holde på helt til man går på dørken? Hvem gagner det egentlig? Personlig mener jeg nei, for meg var det aldri et alternativ. Men jeg trenger ikke bare se verden igjennom mine briller, det tror jeg heller ikke gagner noen. Tvert i mot tror jeg det er godt for solidaritetsfølelsen og samholdet i et samfunn at vi alle er åpne for at det ikke er alt vi kan forstå, at vi er ydmyke i uttalelser ovenfor situasjoner der folk har valgt, eller «valgt» noe annet enn oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #89 Del Skrevet 19. desember 2024 Regulert skrev (7 minutter siden): Personlig mener jeg nei, for meg var det aldri et alternativ. Men jeg trenger ikke bare se verden igjennom mine briller, det tror jeg heller ikke gagner noen. Tvert i mot tror jeg det er godt for solidaritetsfølelsen og samholdet i et samfunn at vi alle er åpne for at det ikke er alt vi kan forstå, at vi er ydmyke i uttalelser ovenfor situasjoner der folk har valgt, eller «valgt» noe annet enn oss selv. Jeg tenker nok litt annerledes...Det man ikke er klar over, kan det være vanskelig å gjøre noe med. For det kan være en mulig årsak... Folk må få lov å gjøre akkurat som dem vil for meg. Det hindrer ikke meg i å påpeke det likevel. Jeg ser ikke på meg selv som mindre ydmyk av den grunn...Det er ikke det det handler om for min del. Jeg ønsker at alle skal ha det bra. Jeg pleier gjerne å si til mennesker jeg bryr meg om. Hadde du ikke hørt noe så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg sier ifra nettopp fordi jeg bryr meg...Så kan de ta et valg basert på det de vil. Om det er i tråd med mitt syn er meg revnende likegyldig. Da har ihvertfall jeg gjort mitt tenker jeg, og da kan jeg ikke gjøre mere... Så vet jeg at noen ganger det kan være vanskelig for noen mennesker å føle empati med seg selv...Så om man ikke elsker seg selv, så kan man heller ikke elske et annet menneske. Det går faktisk ikke... Mine erfaringer tilsier at det går galt i de fleste tilfeller...Den gode nyheten er at dette kan læres ❤️ Så selvinnsikt er meget viktig. Så dette gjør jeg med verdens beste største samvittighet og hjertelag ❤️ Tenker ikke at jeg er noe bedre enn andre av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #90 Del Skrevet 19. desember 2024 Regulert skrev (40 minutter siden): Vi har vel alle noen livsløgner å avsløre, det er jeg helt enig i. Er heller ikke uenig i at det ikke fører noe godt med seg i det lange løp å overse disse. The truth will set you free! Ikke sikkert folk tar så lett på det som det kan føles eller som det kan fremstå her inne, det kan være slik at andre problemer er mer presserende og krever større oppmerksomhet, for eksempel. Alle har nok sine livsløgner...Det er nok riktig. Heldigvis så har jeg selv ingen som jeg vet om... Å skade andre mennesker med sin egen løgn blir for meg fryktelig egoistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #91 Del Skrevet 19. desember 2024 Er noe patetisk med å fake orgasme, og det påvirker sexlivet utelukkende negativt Anonymkode: 7b938...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #92 Del Skrevet 19. desember 2024 goodbeforelong skrev (På 12.12.2024 den 2.10): Håper du får oppleve en vaginal orgasme. Har vært med å lage en, og jeg merker at det gjør noe ekstra med damene 😊 En? En gang? Jeg får 3-6 vaginale orgasmer hvert samleie😜 Anonymkode: 65f51...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 19. desember 2024 #93 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En? En gang? Jeg får 3-6 vaginale orgasmer hvert samleie😜 Anonymkode: 65f51...825 Var en formulering. Frekvensen var ikke poenget mitt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. desember 2024 #94 Del Skrevet 19. desember 2024 Lur Venn skrev (På 14.12.2024 den 11.59): Jeg tenker at om en kvinne faker så ødelegger hun mest for seg selv Jeg tror det er motsatt...Hun gjør dette med viten og vilje. Han er jo helt uvitende, og det gjør ham ikke til en god sexpartner vil jeg påstå. Hele opplegget blir jo bare falskt i mine øyne. Hva er poenget med å ha sex da?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. desember 2024 #95 Del Skrevet 19. desember 2024 Irak skrev (3 timer siden): Jeg tror det er motsatt...Hun gjør dette med viten og vilje. Han er jo helt uvitende, og det gjør ham ikke til en god sexpartner vil jeg påstå. Hele opplegget blir jo bare falskt i mine øyne. Hva er poenget med å ha sex da?... Og dermed ødelegger hun for seg selv. Hvis han tror han gjør det riktig vil han bruke samme teknikk hver gang og dermed vil damen aldri få orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 19. desember 2024 #96 Del Skrevet 19. desember 2024 Ja, hvem lurer man? Seg selv vil jeg si. Vitner om usikkerhet. Triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå