AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #41 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 7.15): Til dere som faker; hvordan kan vi avsløre dere? Er det noen ting du selv føler på du burde blir bedre på for at det skal virke ekte? (ja, jeg ber dere om å avsløre dere selv :-)) Anonymkode: d5512...054 Jeg vet jo ikke hvordan det føles for ham, men jeg innbiller meg at jeg er så god på å fake at han ikke kjenner forskjell. Jeg kan fremprovosere sammentrekninger og spasmer i de samme musklene jeg får sammentrekninger i under orgasme. Fysisk kjennes det helt likt ut for meg. Det eneste som mangler er den varme kilende følelsen som sprer seg fra klitoris og ut i kroppen. Sammentrekningene i underlivet og spenningene i kroppen er de samme under falsk og ekte orgasme. AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 8.59): Og hvorfor drive med slik destruktiv oppførsel? Det skader jo bare sexlivet til den som velger å late som de nyter sexen Anonymkode: 7b938...cef Men jeg nyter sexen! Selv om jeg faker. Noen ganger kommer jeg, og det er digg! Andre ganger kommer jeg ikke. Jeg kjenner på kroppen at det ikke kommer til å skje, uansett hvor hardt han eller jeg prøver. Da hender det jeg faker. For å glede ham 🥰. Sexen er jo like god for meg uansett. Anonymkode: 93a69...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #42 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 10.03): Forsi han så utrolig gjerne vil gi meg en? Og set koster meg ingenting. Han får gleden av å ha gitt meg en "orgasme", og jeg får gleden av å ha gjort ham glad. Vinn-vinn! Hvis det var fordi sexen var dårlig, ville jeg ikke giddet å fake. Men her er det rett og slett fordi jeg ikke alltid kan få orgasme, og heller ikke alltid trenger orgasme. Sex er godt uten å komme også. Anonymkode: dbc7a...98e Hadde dumpet dama om hun holdt på sånn. Veldig respektløst. Og du skader bare ditt eget sexliv når du lærer han at han gjør alt rett når han egentlig ikke gjør det Merkelig at denne gjengen ikke forstår dette, burde være opplagt Anonymkode: 7b938...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #43 Del Skrevet 13. desember 2024 Irak skrev (På 12.12.2024 den 11.00): Har aldri faket en eneste orgasme. Det er å lure seg selv. Nettopp. Synes det er veldig merkelig at disse kvinnene ikke forstår at dette går negativt ut over sexlivet Anonymkode: 7b938...cef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #44 Del Skrevet 13. desember 2024 Faker aldri, og får heller ikke orgasme under sex. Det er noe jeg har heller valgt å være åpen om da det er veldig vanskelig for meg å få orgasme, men jeg elsker fortsatt å ha sex. Samboer er god i senga og jeg er godt fornøyd, så vil heller bare være åpen om at det er noe kroppen min ikke helt for til heller enn å fake. Kanskje han hadde merka det og trodd han var dårlig når han ikke er det hah Anonymkode: be103...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #45 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet jo ikke hvordan det føles for ham, men jeg innbiller meg at jeg er så god på å fake at han ikke kjenner forskjell. Jeg kan fremprovosere sammentrekninger og spasmer i de samme musklene jeg får sammentrekninger i under orgasme. Fysisk kjennes det helt likt ut for meg. Det eneste som mangler er den varme kilende følelsen som sprer seg fra klitoris og ut i kroppen. Sammentrekningene i underlivet og spenningene i kroppen er de samme under falsk og ekte orgasme. Men jeg nyter sexen! Selv om jeg faker. Noen ganger kommer jeg, og det er digg! Andre ganger kommer jeg ikke. Jeg kjenner på kroppen at det ikke kommer til å skje, uansett hvor hardt han eller jeg prøver. Da hender det jeg faker. For å glede ham 🥰. Sexen er jo like god for meg uansett. Anonymkode: 93a69...633 Har man respekt for mannen så faker man ikke. Jeg hadde blitt så skuffet og lei meg hadde det vært meg...Du gjør han til en dårlig elsker ved å holde på sånn... Jeg trenger ikke å få orgasme hver gang jeg onanerer feks. Det er fremdeles like godt. Slik er det med sex også for meg. Likevel kunne det ikke falt meg inn å fake...Synes det er lavmål rett og slett. Det er meg da. Kan hende andre er av en annen oppfatning... Intimitet er deilig i det store og det hele, enten det er til seg selv, eller kjæresten sin ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #46 Del Skrevet 13. desember 2024 Irak skrev (4 timer siden): Du gjør han til en dårlig elsker ved å holde på sånn... Hvorfor blir han en dårlig elsker av det? For meg er han en god elsker. Om jeg faker orgasme, er det når han gjør de tingene jeg vanligvis får orgasme av. Så det går ikke på at han er dårlig i senga, men at kroppen min ikke er i orgasmemodus den dagen. Hva jeg evt får orgasme av er jo også helt forskjellig fra hva en annen kan få orgasme av. Så det er jo ikke slik at han blir dårligere for noen andre - med andre må man jo finne ut hvilke "knapper" som funker for dem. Anonymkode: 93a69...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #47 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor blir han en dårlig elsker av det? For meg er han en god elsker. Om jeg faker orgasme, er det når han gjør de tingene jeg vanligvis får orgasme av. Så det går ikke på at han er dårlig i senga, men at kroppen min ikke er i orgasmemodus den dagen. Hva jeg evt får orgasme av er jo også helt forskjellig fra hva en annen kan få orgasme av. Så det er jo ikke slik at han blir dårligere for noen andre - med andre må man jo finne ut hvilke "knapper" som funker for dem. Anonymkode: 93a69...633 Du lurer han jo...Han kan gå rundt og tro at han er den superelskeren, så stemmer det ikke...Det er løgn og bedrag. Er det det er... Jeg er så glad jeg ikke er mann på dette punktet her kjenner jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #48 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har aldri fått orgasme under sex. Gidder ikke fake. Tidligere menn har blitt sure og kalt meg tungpult. Min siste ville ikke ha sex med meg til slutt. Te keramikk at i sånne scenarier hadde det være bedre om jeg faket. K36 Anonymkode: a23c0...86c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #49 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri fått orgasme under sex. Gidder ikke fake. Tidligere menn har blitt sure og kalt meg tungpult. Min siste ville ikke ha sex med meg til slutt. Te keramikk at i sånne scenarier hadde det være bedre om jeg faket. K36 Anonymkode: a23c0...86c Tenker at* i sånne scenarier Anonymkode: a23c0...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #50 Del Skrevet 13. desember 2024 Irak skrev (37 minutter siden): Du lurer han jo...Han kan gå rundt og tro at han er den superelskeren, så stemmer det ikke...Det er løgn og bedrag. Er det det er... Jeg er så glad jeg ikke er mann på dette punktet her kjenner jeg... Han går rundt og tror at han tilfredsstiller meg i senga, og det gjør han til gangs. Hvorfor blir han en dårligere elsker av det? Anonymkode: 93a69...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #51 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg faket før, i mitt 11 år lange forhold. Rett og slett fordi han ble sur om jeg ikke fikk det til og jeg ville ha husfred og en happy mann. Ikke hver gang jeg ikke fikk det til, men når følte at det ble "på tide" om ikke hadde kommet de 2-3 siste gangene heller. Ikke at han skjente på meg for det, men han ble så opphengt i "hva som feilet meg for tiden", om jeg ikke var meg selv, om jeg var sur på ham, om jeg ikke var tilstede i forholdet, tent på ham lengre, tente på noen andre??... evighets "beskyldninger" og mas. Men nåværende er det helt ok å ikke komme. Han fortsetter å kose med meg, ingen mas eller stort fokus på det, så jeg slipper fake. Og han går ikke unna når "det er ferdig". Hvis du vet at hun har lyst på sex, tar initiativ i akten, er våt osv, tror jeg det er der du vil kjenne det igjen.. om du fortsetter å være tilstede etterpå. For en utilfredstilt kvinne vil prøve litt til om du tilbyr det. Anonymkode: 37bc4...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #52 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han går rundt og tror at han tilfredsstiller meg i senga, og det gjør han til gangs. Hvorfor blir han en dårligere elsker av det? Anonymkode: 93a69...633 Du lyver jo for han. Han tror du får orgasme, så gjør du ikke det... Du gjør han en bjørnetjeneste kort fortalt... Det er ikke bra. Det mener jeg er egoistisk fra din side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #53 Del Skrevet 13. desember 2024 Irak skrev (44 minutter siden): Du lurer han jo...Han kan gå rundt og tro at han er den superelskeren, så stemmer det ikke...Det er løgn og bedrag. Er det det er... Jeg er så glad jeg ikke er mann på dette punktet her kjenner jeg... Leser du ikke hva hun skriver? Han er god i senga. Det er ikke alle kvinner som får orgasme hver gang, selvom partner gjør de «rette tingene». Anonymkode: 742a3...184 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #54 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leser du ikke hva hun skriver? Han er god i senga. Det er ikke alle kvinner som får orgasme hver gang, selvom partner gjør de «rette tingene». Anonymkode: 742a3...184 Hun spør og jeg deler min mening. Hun trenger ikke å dele min oppfatning eller være enig med meg. Jeg kunne ikke gjort dette hverken mot meg selv eller en mann. Så har jeg forklart tydelig hva som er grunnen til det. Ferdig snakka fra min side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #55 Del Skrevet 13. desember 2024 Lett test.. en kvinne krøller tærne innover når hun får orgasme. Det er også bankende puls i vagina rett etter en orgasme som er synlig. Anonymkode: c05c5...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #56 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har faket aldri en orgasme før jeg ble sammen med en mann som krevde at jeg måtte komme hver eneste gang. Han sa at det var lettere for han å komme hvis jeg kom. Anonymkode: 988fc...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. desember 2024 #57 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) Jeg faker ikke, men har skjønt at min kjære innimellom oppfatter det som jeg får orgasme når jeg ikke får det. Jeg korrigerer ham ikke da og sier "Nei det var ikke en orgasme, men kunne kanskje blitt om du ikke ble litt for ivrig plutselig." eventuelt "Nei det var ingen orgasme, du var bare såpass hardhendt på ømtålig sted at det kom noen andre slags reaksjoner og rykninger der. Det var derfor jeg vridde meg til bedre stilling også. " Iallefall ikke der og da, for det hadde ødelagt stemningen. Det er ikke så farlig om jeg mister en orgasme heller, for jeg får flere. Dessuten virker det bare som edging, selv om ikke bestandig tiltenkt slik. Til gjengjeld får jeg innimellom noen orgasmer han ikke kjenner tydeligvis, og det er helt reelt noen av de deiligste orgasmene, for da er jeg liksom helt avslappet i kroppen og det brukes ingen energi på sammentrekninger eller noe. Det er bare en utrolig glød som sprer seg i absolutt hele kroppen, og det er helt vanvittig deilig. Ofte mer langvarig enn en normal orgasme også. Jeg digger den typen orgasme, men mannen får dem nok ikke med seg. Ikke med mindre han prater med meg når det skjer, for da får han nok noe fullstendig borte vrøvl i svar. Om han får svar. 😅 Synes mine orgasmer er fryktelig ulike, så kan liksom ikke si at det må være slike og sånne tegn på dem for mannen. Det både kan det være og ikke. Endret 17. desember 2024 av Trolltunge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #58 Del Skrevet 14. desember 2024 Faker aldri. Kommer ikke alltid, men nyter det hver gang. Jeg personlig kunne aldri tenkt på å fake en orgasme og jeg skjønner ikke hvorfor kvinner gjør det heller🙈 Anonymkode: 88099...e48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. desember 2024 #59 Del Skrevet 14. desember 2024 Er sammentrekninger i skjeden da, ikke I lepper eller klitoris. Det kommer også mer fuktighet. Men tror det er ganske lett å fake dersom man vet hvordan det ser ut.... Så om du har en finger inne i henne og hun kommer.. Og du ikke kjenner noe endring i form av av skjedevegger blir mer "fylt" og sammentrekninger, da har hun ikke fått orgasme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #60 Del Skrevet 14. desember 2024 Eksen gjennom 15 år faket vel i 99 av 100 tilfeller. Hun trodde at jeg trodde hun fikk orgasme, men det var dårlig faking. Jeg brydde meg ikke veldig mye men må si at jeg noen ganger tenkte at det er stusslig å synke så dypt. Kvinner, ikke tro at vi menn ikke merker det, vi er ikke så dumme som dere tror. Anonymkode: 101c7...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå