AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #21 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Til dere som faker; hvordan kan vi avsløre dere? Er det noen ting du selv føler på du burde blir bedre på for at det skal virke ekte? (ja, jeg ber dere om å avsløre dere selv :-)) Anonymkode: d5512...054 Tvilsomt at menn klarer det. Av alle har kun én skjønt det Anonymkode: 01fa3...53a 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #22 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg leste forleden om en kvinne, som hadde faket orgasme gjennom 30 år med sex med sin mann. Hun hadde aldri hatt orgasme sammen med han. Grøss og gru, tenkte jeg. Hva om min kone bare faker? Noen ganger når hun kommer mens jeg slikker henne, så kjenner jeg ingen kontraksjoner rundt klitten og leppene. Faker hun? Derfor er jeg litt nysgjerrig på dere kvinner; hvem er du (alder), hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte faker du? Aldri, noen ganger, oftest, alltid? Anonymkode: d5512...054 Ikke rart hun ikke får orgasme, når hun lærer mannen at han gjør alt rett, når han egentlig ikke gjør det. Å fake orgasme gjør alltid sexen verre Anonymkode: 7b938...cef 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #23 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tvilsomt at menn klarer det. Av alle har kun én skjønt det Anonymkode: 01fa3...53a Nesten ingen sosialt oppegående menn vil si det til dama om de merker hun faker, så at du opplever at de ikke merker detb, betyr ikke nødvendigvis at de ikke gjør det. Og hvorfor drive med slik destruktiv oppførsel? Det skader jo bare sexlivet til den som velger å late som de nyter sexen Anonymkode: 7b938...cef 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #24 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til dere som faker; hvordan kan vi avsløre dere? Er det noen ting du selv føler på du burde blir bedre på for at det skal virke ekte? (ja, jeg ber dere om å avsløre dere selv :-)) Anonymkode: d5512...054 Vært med mannen i 7 år, og faker vel halvparten av gangene. Er ikke alltid jeg er i humør, og orker ikke at han skal styre med å gi meg orgasme når jeg bare ikke er der mentalt. Vet jo at han gjør det av godhet. Jeg har vist ham i sofaen hvordan jeg høres og ser ut når jeg faker ved å fake en orgasme der og da. Han merker ikke forskjell. Så det er ikke sikker du kan avsløre at noen faker. Og hvorfor skulle du? Det fakes av en grunn. Anonymkode: dbc7a...98e 2
Million Skrevet 12. desember 2024 #25 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leste forleden om en kvinne, som hadde faket orgasme gjennom 30 år med sex med sin mann. Hun hadde aldri hatt orgasme sammen med han. Grøss og gru, tenkte jeg. Hva om min kone bare faker? Noen ganger når hun kommer mens jeg slikker henne, så kjenner jeg ingen kontraksjoner rundt klitten og leppene. Faker hun? Derfor er jeg litt nysgjerrig på dere kvinner; hvem er du (alder), hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte faker du? Aldri, noen ganger, oftest, alltid? Anonymkode: d5512...054 Jeg er kvinne selv, men må si at jeg aldri har hatt kontraksjoner på de to områdene du nevner ved orgasme. Orgasmen foregår jo innvendig, det er skjeden som trekker seg sammen. Har aldri hørt om at de ytre delene av kroppen der nede skal ha noen "deltagelse" under selve sammentrekningene. Men det er kanskje sånn for andre kvinner? Aldri skjedd meg i hvertfall. Skulle leppene liksom trekke seg sammen? Hvordan? De har jo ingen muskler, det er bare fett og kjøtt som henger der uten muskler. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #26 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leste forleden om en kvinne, som hadde faket orgasme gjennom 30 år med sex med sin mann. Hun hadde aldri hatt orgasme sammen med han. Grøss og gru, tenkte jeg. Hva om min kone bare faker? Noen ganger når hun kommer mens jeg slikker henne, så kjenner jeg ingen kontraksjoner rundt klitten og leppene. Faker hun? Derfor er jeg litt nysgjerrig på dere kvinner; hvem er du (alder), hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte faker du? Aldri, noen ganger, oftest, alltid? Anonymkode: d5512...054 Aldri faket..det er dumt...det er å lure folk.......og man skjønner om en dame kommer...da rister man hardt støtvis liksom og det blir intenst...noen sek. ihvertfall. .. Anonymkode: 711ec...037 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #27 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vært med mannen i 7 år, og faker vel halvparten av gangene. Er ikke alltid jeg er i humør, og orker ikke at han skal styre med å gi meg orgasme når jeg bare ikke er der mentalt. Vet jo at han gjør det av godhet. Jeg har vist ham i sofaen hvordan jeg høres og ser ut når jeg faker ved å fake en orgasme der og da. Han merker ikke forskjell. Så det er ikke sikker du kan avsløre at noen faker. Og hvorfor skulle du? Det fakes av en grunn. Anonymkode: dbc7a...98e Hvorfor faker du??? Bare si at nei trenger ikke orgasme nå jeg..makan!!!! Anonymkode: 711ec...037 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #28 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vært sammen med samboer i 17 år. Faker 90 prosent av gangene. Det betyr ikke at jeg ikke har glede av nærheten sex gir. Anonymkode: abf65...8cb ?? Hvorfor så uærlig? ? Fatter ikke....det er jo ikke et krav om at kvinner må ha det vel?? Anonymkode: 711ec...037 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #29 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor faker du??? Bare si at nei trenger ikke orgasme nå jeg..makan!!!! Anonymkode: 711ec...037 Forsi han så utrolig gjerne vil gi meg en? Og set koster meg ingenting. Han får gleden av å ha gitt meg en "orgasme", og jeg får gleden av å ha gjort ham glad. Vinn-vinn! Hvis det var fordi sexen var dårlig, ville jeg ikke giddet å fake. Men her er det rett og slett fordi jeg ikke alltid kan få orgasme, og heller ikke alltid trenger orgasme. Sex er godt uten å komme også. Anonymkode: dbc7a...98e 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #30 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Samme med min mann. Gir meg ingen glede i å ha sex med han, men gjør det bare for at man må det i et forhold. Aldri orgasme med han. Nå orker jeg ikke styre med det, for nå er forholdet gått over til å være et A/S, så vi har NULL kjærleik mellom oss i det daglige så da gidder jeg ikke jobbe for sex. Anonymkode: 73886...385 ?? Da kan du SKILLE DEG! Tenk å lure en samboer slik! Råttent kalles det! Anonymkode: 711ec...037 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #31 Skrevet 12. desember 2024 Har aldri faket i seriøse forhold, og med alder modnes man mer. Jeg hadde ofte sex før uten å få orgasme men etter at jeg fikk barn er kroppen endret seg enormt og jeg får lett orgasme så lenge partner har gitt meg klitoris orgasme først eller ertet. Nåværende samboer er en mann som elsker å se meg komme og bruker gjerne mye tid på meg. å fake ødelegger jo egentlig bare for deg selv- og jo lengre tid det går jo verre blir det Anonymkode: e75d6...908
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #32 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forsi han så utrolig gjerne vil gi meg en? Og set koster meg ingenting. Han får gleden av å ha gitt meg en "orgasme", og jeg får gleden av å ha gjort ham glad. Vinn-vinn! Hvis det var fordi sexen var dårlig, ville jeg ikke giddet å fake. Men her er det rett og slett fordi jeg ikke alltid kan få orgasme, og heller ikke alltid trenger orgasme. Sex er godt uten å komme også. Anonymkode: dbc7a...98e Tror du han er så glad i å gi deg orgasme da? Hvem sa der? Kjenner jeg menn rett så tenker de mest på seg selv i akten....du er en veldig uærlig person....du lyger til deg selv kun. Iqen er ikke for høy her..... Anonymkode: 711ec...037 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #33 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ?? Da kan du SKILLE DEG! Tenk å lure en samboer slik! Råttent kalles det! Anonymkode: 711ec...037 Blir kvalm av slike folk!! Gi han til noen som vil ha han heller! Anonymkode: 711ec...037
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #34 Skrevet 12. desember 2024 Faket mye i mitt første ekteskap. Trodde frem til jeg var nesten 40 at jeg var nærmest aseksuell, og faket for husfreden. I ettertid har jeg oppdaget at jeg faktisk kan ha glede av sex, og jeg ble oppriktig overrasket da jeg fikk min første vaginale orgasme. Men så lærte jeg at selv en vaginal orgasme er egentlig en klitorisorgasme. Klitoris sine armer ligger rundt skjeden, så når man kniper den inn mot en penis som beveger seg, så blir den stimulert. Da kan jeg relativt lett komme av kun penetrering. Men min nåværende mann faker jeg aldri. Jeg er åpen om at jeg ikke kommer hver eneste gang, og han er trygg på at det er ok og ikke noe å stresse over. Jeg har aldri sex uten at jeg har lyst, og det er jo godt selv om jeg ikke alltid kommer. Anonymkode: c5a59...f1b 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #35 Skrevet 12. desember 2024 Faket ofte med min forige partner. Jeg prøvde lenge å veilede for å lære han hvordan jeg likte ting, men han hørte aldri etter. Det var lettest å bare fake for å få sexen fortere overstått. Det hender enda hvis jeg ikke er helt i humør med mannen, men veldig sjelden. Han tenner veldig på at jeg kommer og kommer fort selv da så om jeg er trett er det en lett løsning 😅 Anonymkode: b8241...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #36 Skrevet 12. desember 2024 Vært sammen i 22 år. Jeg har ikke lett for å komme, og brukte mange år før jeg engang fikk orgasme i det hele tatt. Faker så å si alltid når det er han som fingrer/stimulerer klitoris. Av og til når jeg gjør det selv, fordi han kommer for fort i forhold til hvor raskt jeg klarer å komme akkurat den dagen. Han føler at jeg ikke får noe deilig ut av sexen om jeg ikke kommer, så for meg er det enklere å fake og slippe "presset" om å få orgasme. Når han har kommet, så har jeg ingen videre interesse av å prøve å komme i mål selv. Min lyst forsvinner med hans utløsning, som om jeg faktisk har hatt utløsning sammen med ham. Men, jeg klarer oftest å komme i mål om jeg tar ansvar for egen nytelse. Jeg er god til å fake, men har ingen planer om å fortelle mannfolka her inne hvordan det gjøres. Jeg har prøvd i årevis å vise hvordan han gjør det, han har sjekka opp mye selv av triks og tips, men når jeg begynner å virkelig digge det, så viser hele kroppen min at jeg gjør det og det slår aldri feil: han begynner å øke tempo, han gjør det hardere, og alt forsvinner. Han evner ikke å holde det slik jeg syntes var deilig, som om han tror at det hjelper å øke intensitet når det blir deilig... Nei, bare nei. Jeg har sagt det så mange ganger til ham, men han evner det bare ikke. Jeg ga opp for sikkert femten år siden, men fremdeles prøver jeg å veilede fra tid til annen. "Forsiktig", "ikke så hardt", "saktere" osv., men når det blir deilig, så er det på'n igjen med økt intensitet... For meg er dette løsninga på et deiligere sexliv. Anonymkode: 4c997...b6d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #37 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror du han er så glad i å gi deg orgasme da? Hvem sa der? Kjenner jeg menn rett så tenker de mest på seg selv i akten....du er en veldig uærlig person....du lyger til deg selv kun. Iqen er ikke for høy her..... Anonymkode: 711ec...037 Herlighet, da? Er du like oppfarende utenfor nettet? Mannen min sier sselv at han er glad i å gi meg orgasmer. Han bryr seg mer om at jeg skal få en orgasme, enn at han skal få det selv. Han er omsorgsfull, snill og tenker definitvt mer på andre enn seg selv. Jeg lyver, på samme måte som at jeg lyver og sier det var verdens beste brødskive når ungene spør om jeg likte bursdagsfrokosten de har laget til meg. Jeg liker brødskiver, jeg elsker ungene, og jeg blir glad når ungene er glade. Men det var ikke den beste brødskiven med leverpostei jeg har smakt, liksom. Og du har helt rett: IQ'n min er ikke for høy. Den passer meg, jobben min og livet mitt helt perfekt. Er IQ'n din feil til deg, kanskje? Den er kanskje for lav? Anonymkode: dbc7a...98e 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #38 Skrevet 12. desember 2024 Jeg skjønner meg ikke på folk som faker. Jeg må si at jeg er så glad for å ikke ha en "pleasing-natur" og ikke er redd for å såre en partners følelser ved å være ærlig om at jeg enten ikke kommer (denne gangen) eller ikke har lyst på/trenger orgasme. Det har spart meg for mye kjedsomhet og irritasjon i senga. Jeg hadde nok sett meg selv utenfra og begynt å le tror jeg om jeg skulle latet som om jeg kom😅 Anonymkode: ec6ec...d4c 1 2
Adrenalina1 Skrevet 12. desember 2024 #39 Skrevet 12. desember 2024 (endret) Å fake er vel ingen big deal. Sexen kan være fantastisk for det. Orgasme er bare en bonus. Ser ikke på det som en nødvendighet. Skaffer meg lett orgasme selv,men med en mann har jeg aldri fått det. Endret 12. desember 2024 av Adrenalina1 1
Irak Skrevet 12. desember 2024 #40 Skrevet 12. desember 2024 Har aldri faket en eneste orgasme. Det er å lure seg selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå