Gå til innhold

Hva vil han?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke for å late som? jeg har sjel og andre også! jeg vil ikke at du skal føle deg som brukt og uverdigløs hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis det bygger følelser så er det kun respekt og vennskap så kyssing kommer også for å vise at jeg ser deg og du er ikke kun min tøm og røm safe place. Men hvis hun har ikke noe følelser angående som å bli brukt så har jeg ikke heller men å kysse henne fortsatt lyst pga hvorfor ikke? du må jo øve et sted å kysse til å bli den perfekte kysser frem til du finner noen andre for å være den spesielle?

Det er det hva jeg føler, hvis jeg kysser så er det enten at jeg får dårlig samvittighet og at du ikke føler deg røm og tøm eller så kysser jeg for å bli bedre på det og finne den kjemien på ulike måter siden alle har sine ulike måter å kysse.

Anonymkode: 428b9...562

Når jeg kysser noen så gjør jeg det fordi jeg lyst, det kan være forskjellige grunner til hvorfor jeg har lyst, men hadde jeg visst at du kysset meg for å øve, eller døyve din dårlige samvittighet hadde lysten forsvunnet fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Menchit skrev (4 timer siden):

Når jeg kysser noen så gjør jeg det fordi jeg lyst, det kan være forskjellige grunner til hvorfor jeg har lyst, men hadde jeg visst at du kysset meg for å øve, eller døyve din dårlige samvittighet hadde lysten forsvunnet fort.

Lysten til følelser er ikke der uansett! og du får aldri vite heller om hvorfor har du begynt å kysse heller enn falske forventninger eller tankegang på det. Selvsagt ingen sier grunnen til hvorfor man kysser, men det er min mening og hva jeg gjør for å få den personen føle seg trygt og elsked?

Skrevet

Du vil tydeligvis mer enn å bare pule. Da er det på tide å avslutte arrangementet. Han vil definitivt ikke annet enn å ha det litt gøy innimellom. 

Anonymkode: a5be2...c2f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 21.38):

Herregud ass, klarer ikke folk å kommunisere lenger?

Anonymkode: d8034...e6e

Nei. Norge 2024: Folk med sosial intelligens på nivå med ekorn, knuller som kaniner. 

Anonymkode: 706b5...496

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 15.14):

Det betyr at han har lyst på sjokolade muffins på lørdager. Trudde det var allmenkunnskap?

Anonymkode: 1943a...c4f

Sjokolade OG muffins?

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 20.10):

Har en fwb. Holdt på i over 7 mnd..vi har alltid kysset før sex...men de siste gangene har h*n kysset meg etter sex...før var det kun en klem.....liksom hadetkyss.....? Vil han noe mer tro? Dette virker litt rart....

Anonymkode: 80598...aec

Det har hendt at jeg har kysset og klemt på en «fwb», fordi det er deilig å kysse vakre kvinner. Det føles godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sjokolade OG muffins?

Det har hendt at jeg har kysset og klemt på en «fwb», fordi det er deilig å kysse vakre kvinner. Det føles godt. 

Du vet at kvinner blir mye mer attatched enn menn? Du gjør slik at andre kvinner får depresjoner!! Skam deg! Vet du hvor mye følelser en kvinne har i seg eller? Ikke det nei? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lysten til følelser er ikke der uansett! og du får aldri vite heller om hvorfor har du begynt å kysse heller enn falske forventninger eller tankegang på det. Selvsagt ingen sier grunnen til hvorfor man kysser, men det er min mening og hva jeg gjør for å få den personen føle seg trygt og elsked?

Få noen til å føle seg trygg?? Kvinner flest vil ha et forhold! Du gjør aldri en kvinne trygg slik! Du bare gir de store depresjoner og bekymringer så skam deg!! Egoist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...