Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fwb. Holdt på i over 7 mnd..vi har alltid kysset før sex...men de siste gangene har h*n kysset meg etter sex...før var det kun en klem.....liksom hadetkyss.....? Vil han noe mer tro? Dette virker litt rart....

Anonymkode: 80598...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hvordan skal noen vite hva det betyr? 

Spør han.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Spiller det noen rolle? hva vil du?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud ass, klarer ikke folk å kommunisere lenger?

Anonymkode: d8034...e6e

• Liker 6
Skrevet

Det betyr at han har lyst å kysse deg etter sex. Mer kan det ikke legges i det. 

Anonymkode: 3282d...a23

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en fuckbuddy som var veldig klar på at han ikke ville kysse. Gikk vel 2 runder med sex, så ville han kysse og kline masse. Det betydde ikke mer enn at han plutselig ville kysse likevel.

Du må spørre han om han mener noe mer med det om du lurer, for det er ingen her som kan fortelle deg hva DIN fwb mener med det. Uansett hvor mye informasjon du hadde skrevet, kunne vi uansett ikke gitt deg fasitsvar.

Anonymkode: 87629...066

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en fwb. Holdt på i over 7 mnd..vi har alltid kysset før sex...men de siste gangene har h*n kysset meg etter sex...før var det kun en klem.....liksom hadetkyss.....? Vil han noe mer tro? Dette virker litt rart....

Du leter etter signaler som ikke er der, og overtenker det som skjer. 

Det er ingenting ved dette som skal vise hva han vil eller ikke vil.

• Liker 5
Skrevet

Altså de første gangene kyss skjer ikke så mye om jeg har vært med de 2 kvinnene. Jeg begynner å kysse de pga tillit og at hun ikke føler seg kun brukt? Det er fra min side så jeg vet ikke de andre men når kyssinga skjer er det pga jeg har sikkert dårlig samvittighet og har ikke lyst på det skal føles som jeg er der kun for tøm og røm men heller vennskap der også!

Anonymkode: 428b9...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Altså de første gangene kyss skjer ikke så mye om jeg har vært med de 2 kvinnene. Jeg begynner å kysse de pga tillit og at hun ikke føler seg kun brukt? Det er fra min side så jeg vet ikke de andre men når kyssinga skjer er det pga jeg har sikkert dårlig samvittighet og har ikke lyst på det skal føles som jeg er der kun for tøm og røm men heller vennskap der også!

For å late som da eller? Siden du har dårlig samvittighet? hvis du er redd for at hun skal føle det som tøm og røm så er det vel kanskje det det er for deg da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du lurer de jo bort da?? Hvorfor ikke gå for et forhold med en av de? Er du redd å gå glipp av noe? Horebukk kaller vi slik!

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det betyr at han har lyst å kysse deg etter sex. Mer kan det ikke legges i det. 

Anonymkode: 3282d...a23

Men hvorfor brukte han å klemme meg kun etter sex før? Nå vil han kysse

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Anonymkode: 80598...

Det må du spørre han om, vi vet da ikke hva han tenker 

Anonymkode: beadf...b13

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at han har lyst på sjokolade muffins på lørdager. Trudde det var allmenkunnskap?

Anonymkode: 1943a...c4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvorfor brukte han å klemme meg kun etter sex før? Nå vil han kysse

Ta på deg voksentrusene og lær deg kommunikasjon.

Anonymkode: d8034...e6e

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du gir en fwb det han vil ha, så vil han aldri noenting mer. Du gir han alt, til og med kjærestefordeler. Bare glem at han har fått følelser!

Anonymkode: 3315a...020

• Liker 3
Skrevet
Menchit skrev (14 timer siden):

For å late som da eller? Siden du har dårlig samvittighet? hvis du er redd for at hun skal føle det som tøm og røm så er det vel kanskje det det er for deg da?

Ikke for å late som? jeg har sjel og andre også! jeg vil ikke at du skal føle deg som brukt og uverdigløs hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis det bygger følelser så er det kun respekt og vennskap så kyssing kommer også for å vise at jeg ser deg og du er ikke kun min tøm og røm safe place. Men hvis hun har ikke noe følelser angående som å bli brukt så har jeg ikke heller men å kysse henne fortsatt lyst pga hvorfor ikke? du må jo øve et sted å kysse til å bli den perfekte kysser frem til du finner noen andre for å være den spesielle?

Det er det hva jeg føler, hvis jeg kysser så er det enten at jeg får dårlig samvittighet og at du ikke føler deg røm og tøm eller så kysser jeg for å bli bedre på det og finne den kjemien på ulike måter siden alle har sine ulike måter å kysse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ikke for å late som? jeg har sjel og andre også! jeg vil ikke at du skal føle deg som brukt og uverdigløs hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis det bygger følelser så er det kun respekt og vennskap så kyssing kommer også for å vise at jeg ser deg og du er ikke kun min tøm og røm safe place. Men hvis hun har ikke noe følelser angående som å bli brukt så har jeg ikke heller men å kysse henne fortsatt lyst pga hvorfor ikke? du må jo øve et sted å kysse til å bli den perfekte kysser frem til du finner noen andre for å være den spesielle?

Det er det hva jeg føler, hvis jeg kysser så er det enten at jeg får dårlig samvittighet og at du ikke føler deg røm og tøm eller så kysser jeg for å bli bedre på det og finne den kjemien på ulike måter siden alle har sine ulike måter å kysse.

Så du bruker noen for å øve deg på? Og for ikke å få dårlig samvittighet?  Seriøst du burde vært alene til du finner deg dame. Mennesker er ikke dukker!

Skrevet

Kan jo være han er mer trygg på deg og derfor er mer intim. Utover det trenger det ikke bety noen ting som helst. Eller egentlig, holder en knapp på muffins på lørdager.

Anonymkode: 606b9...306

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...