Svennis Skrevet i går, 17:13 #1 Del Skrevet i går, 17:13 (endret) Noen som vet? Spesielt etter og ha vært ute i kald luft, så får jeg sånne røde greier ved kinna. Hva hjelper? Endret 18 timer siden av Svennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 17:19 #2 Del Skrevet i går, 17:19 https://nhi.no/sykdommer/hud/rode-hudutslett/kuldeurticaria Blir du slik hver gang du er ute i kulda? Det hjelper å dekke seg til. Er det eksem så er det salver på apoteket som kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet i går, 17:22 #3 Del Skrevet i går, 17:22 (endret) Du har tørr hud. Begynn å kjøpe deg hudpleieprodukter. Paula's choice bruker jeg, de har noen gode fuktighetskremer blant annet. Kjøp deg også c- vitamin serum og ha på før fuktighetskremen. De beste kremene er clinical ultra rich moisturiser, skin recovery mask og water infusing electrolyte moisturiser. alle fra Paula's choice Endret i går, 17:23 av Liebe Retting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet i går, 17:24 Forfatter #4 Del Skrevet i går, 17:24 Liebe skrev (1 minutt siden): Du har tørr hud. Begynn å kjøpe deg hudpleieprodukter. Paula's choice bruker jeg, de har noen gode fuktighetskremer blant annet. Kjøp deg også d-vitamin serum og ha på før fuktighetskremen. Den beste kremen er clinical ultra rich moisturiser, skin recovery mask og water infusing electrolyte moisturiser. alle fra Paula's choice Takk for tips! Jeg sitter nemlig i et rom som har ekstremt dårlig luft, og folk klager på t det er for varm. Jobber i kontor. Kanskje det gjør vondt verre og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet i går, 17:26 #5 Del Skrevet i går, 17:26 Svennis skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Jeg sitter nemlig i et rom som har ekstremt dårlig luft, og folk klager på t det er for varm. Jobber i kontor. Kanskje det gjør vondt verre og? Bare hyggelig, ja det er ikke ideelt, derfor enda viktigere å starte en hudpleierutine, nå er det jo vinter også så viktig å beskytte huden. Merk: det skulle være C-vitamin serum ikke D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet i går, 17:29 Forfatter #6 Del Skrevet i går, 17:29 Liebe skrev (2 minutter siden): Bare hyggelig, ja det er ikke ideelt, derfor enda viktigere å starte en hudpleierutine, nå er det jo vinter også så viktig å beskytte huden. Merk: det skulle være C-vitamin serum ikke D Men jeg er ikke sikker på at det er tørr hud. Kan det være rosacea og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet i går, 17:32 #7 Del Skrevet i går, 17:32 Svennis skrev (1 minutt siden): Men jeg er ikke sikker på at det er tørr hud. Kan det være rosacea og? Ja det er nok rosacea, men da gjelder det samme regimet. C-vitamin serumet vil ta bort misfarging og kremene vil gi fuktighet og så får du bedre hud. Kutt ned på stress, alkohol og store temperaturendringer da det er det som forårsaker rosacea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet i går, 17:37 Forfatter #8 Del Skrevet i går, 17:37 Liebe skrev (4 minutter siden): Ja det er nok rosacea, men da gjelder det samme regimet. C-vitamin serumet vil ta bort misfarging og kremene vil gi fuktighet og så får du bedre hud. Kutt ned på stress, alkohol og store temperaturendringer da det er det som forårsaker rosacea Nå ble jeg usikker, haha, fra tørr hud til rosacea. Er jo som dag og natt forskjell 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet i går, 17:42 #9 Del Skrevet i går, 17:42 Svennis skrev (2 minutter siden): Nå ble jeg usikker, haha, fra tørr hud til rosacea. Er jo som dag og natt forskjell 😅 Å? Rosacea og tørr hud følger gjerne hverandre. Er ikke annet å gjøre enn det jeg sa, hvis du ikke vil ta dyr laserbehandling i ansiktet da? Det du kan gjøre i tillegg er å bruke Retinol 1-2 ganger i uken på kinna, men husk Retinol er litt sterkt så du kan reagere på det. Jeg bruker Retinol en gang i uken og det går helt fint, er greit å bruke d nå på vinteren som det ikke er så mye sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet i går, 18:03 Forfatter #10 Del Skrevet i går, 18:03 Liebe skrev (21 minutter siden): Å? Rosacea og tørr hud følger gjerne hverandre. Er ikke annet å gjøre enn det jeg sa, hvis du ikke vil ta dyr laserbehandling i ansiktet da? Det du kan gjøre i tillegg er å bruke Retinol 1-2 ganger i uken på kinna, men husk Retinol er litt sterkt så du kan reagere på det. Jeg bruker Retinol en gang i uken og det går helt fint, er greit å bruke d nå på vinteren som det ikke er så mye sol Takk. Men har du rødhet i fjeset? Eller bare tørr hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet i går, 18:09 #11 Del Skrevet i går, 18:09 Nå har jeg ingen av delene, hadde litt kviser på kinna og kombinasjonshud( fet på nesa og litt tørr på haka) for et par år siden, ble litt mye alkohol og stress. Men etter jeg startet min hudpleierutine er jeg mye bedre. Drikker ikke alkohol lenger. Er mann btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå