Gå til innhold

Dere som er i et forhold, eller andre som har synspunkt. Ang flørting på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja jeg skjønner jo det. Men ingen av disse situasjonene har skjedd heller. Alltid en klem når vi ses eller stryker meg på ryggen når han går forbi eller noe sånt. 

Anonymkode: 61bfc...b21

Creepy, og veldig uprofesjonelt. Tipper han er en litt klåfingra type som legger ut agn flere steder.

Dette ville jeg satt en stopper for hvis jeg var deg.

Anonymkode: 1e32d...201

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behandler han alle likt, eller er det bare med deg? Noen har klemmer og ryggstryking som del av sin normale kommunikasjon.

Hvis du ikke liker det synes jeg du bør si rett ut «jeg klemmer ikke kollegaer» eller «jeg liker ikke å bli tatt på».

Anonymkode: bbbae...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Behandler han alle likt, eller er det bare med deg? Noen har klemmer og ryggstryking som del av sin normale kommunikasjon.

Hvis du ikke liker det synes jeg du bør si rett ut «jeg klemmer ikke kollegaer» eller «jeg liker ikke å bli tatt på».

Jeg har hørt at han «bare er sånn» men har personlig ikke sett han gjøre det med andre. Men ser jo ikke han hele dagen heller. 

Anonymkode: 61bfc...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh nei. Disse typene som «bare er sånn» de stryker ikke andre menn på ryggen av en eller annen grunn. Kun kvinner. Så nei, det handler ikke om «normal kommunikasjon» for dem. 
Og det er utrolig invaderende og ekkelt. 

Anonymkode: 1e32d...201

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...