Bingo Bongo Skrevet 4. august #141 Skrevet 4. august Jeg også tror at det skjer nå, men i en langt "enklere" versjon enn det pompøse hun har forespeilet følgerne tidligere. (Ikke noe galt i enkle bryllup, altså.) 4
Haremor Skrevet 4. august #142 Skrevet 4. august Bingo Bongo skrev (34 minutter siden): Jeg også tror at det skjer nå, men i en langt "enklere" versjon enn det pompøse hun har forespeilet følgerne tidligere. (Ikke noe galt i enkle bryllup, altså.) Lurer på hvem som betaler brylluppet jeg. Hun påstår hun jobber, men det tror jeg ikke noe på. Han jobber ikke. Bare trener overkropp hver dag virker det som. 3
miss summers Skrevet 4. august #143 Skrevet 4. august I all verden! Hvordan har jeg gått glipp av at Villa Paprika er "tilbake"?!? Dette er damen som fikk meg inn på kvinneguiden 9
Fenomen Skrevet 4. august #144 Skrevet 4. august Haremor skrev (3 timer siden): Lurer på hvem som betaler brylluppet jeg. Hun påstår hun jobber, men det tror jeg ikke noe på. Han jobber ikke. Bare trener overkropp hver dag virker det som. Han slår meg ikke som typen som jobber så hardt, nei. 5
Haremor Skrevet 4. august #145 Skrevet 4. august Fenomen skrev (6 minutter siden): Han slår meg ikke som typen som jobber så hardt, nei. Sikkert sliten etter fengsel🤷♀️ 7
Orly Skrevet 4. august #146 Skrevet 4. august Haremor skrev (4 timer siden): Lurer på hvem som betaler brylluppet jeg. Hun påstår hun jobber, men det tror jeg ikke noe på. Han jobber ikke. Bare trener overkropp hver dag virker det som. Hun jobber på treningsstudio 1
Hirondelle Skrevet 4. august #147 Skrevet 4. august Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha kunder i Fredrikstad! Trodde alle vet historien hennes? Eller kjenner til familien hennes - eller HANS! Hvordan kan hun ha så mange pt-kunder som hun gir inntrykk av at hun har, liksom? Med hennes historie - så offentlig som den tross alt har vært i nesten to tiår - ville jeg tenkt at folk hadde vett til å holde seg unna? 8
Haremor Skrevet 4. august #148 Skrevet 4. august Orly skrev (6 minutter siden): Hun jobber på treningsstudio Er nok ikke fulltid.
Prelunia Skrevet 4. august #149 Skrevet 4. august Hirondelle skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha kunder i Fredrikstad! Trodde alle vet historien hennes? Eller kjenner til familien hennes - eller HANS! Hvordan kan hun ha så mange pt-kunder som hun gir inntrykk av at hun har, liksom? Med hennes historie - så offentlig som den tross alt har vært i nesten to tiår - ville jeg tenkt at folk hadde vett til å holde seg unna? Jeg tror faktisk at hun kan komme med gode råd og legge opo treningsopplegg til de som trenger det. Det er jo en helt annen rolle, man er jo ikke venn, fortrolig eller bruker pt'en sin som økonomisk rådgiver. Jeg kunne godt hatt henne som PT, selv om jeg er skeptisk til mye av hennes historie - ser det ut som hun har gjort en endring. Synes også det ser ut som hun har en sunn og sterk kropp. 3
Haremor Skrevet 4. august #150 Skrevet 4. august Hirondelle skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha kunder i Fredrikstad! Trodde alle vet historien hennes? Eller kjenner til familien hennes - eller HANS! Hvordan kan hun ha så mange pt-kunder som hun gir inntrykk av at hun har, liksom? Med hennes historie - så offentlig som den tross alt har vært i nesten to tiår - ville jeg tenkt at folk hadde vett til å holde seg unna? Hun jobber nok ikke fulltid som pt, men har noen få kanskje. Og trener nok mye selv for hun ser veldig bra ut nå, fra halsen og ned. 2
Orly Skrevet 4. august #151 Skrevet 4. august Haremor skrev (3 minutter siden): Er nok ikke fulltid. Godt mulig men hun jobber hvertfall noe 1
Haremor Skrevet 4. august #152 Skrevet 4. august Orly skrev (10 minutter siden): Godt mulig men hun jobber hvertfall noe Det gjør hun nok, men hun legger det fram som at hun både jobber, tar to utdanninger, trener og har fullt opp med unger. Stemmer ikke helt kanskje, men fasade er fortsatt viktig. 4
FruRosa Skrevet 4. august #153 Skrevet 4. august (endret) Prelunia skrev (På 4.8.2026 den 17.28): Jeg tror faktisk at hun kan komme med gode råd og legge opo treningsopplegg til de som trenger det. Det er jo en helt annen rolle, man er jo ikke venn, fortrolig eller bruker pt'en sin som økonomisk rådgiver. Jeg kunne godt hatt henne som PT, selv om jeg er skeptisk til mye av hennes historie - ser det ut som hun har gjort en endring. Synes også det ser ut som hun har en sunn og sterk kropp. Vel… det er ikke mange dager siden hun og hennes utkårede så på gamle bilder og videoer av henne, og lo høyt av hvordan hun så ut og hvordan teknikken på trening var. En slik PT ville ikke jeg hatt. Ler de av kundene hennes bak ryggen deres også, tro? Endret 5. august av FruRosa Tastefeil 3
elskersommer Skrevet 7. august #155 Skrevet 7. august (endret) Lissy456 skrev (2 timer siden): I morgen er den store dagen…. Det blir nok ett fint bryllup med en nydelig brud❤️ Jeg ønsker de alt godt🥰 Endret 7. august av elskersommer 1
Orly Skrevet 7. august #156 Skrevet 7. august Lissy456 skrev (2 timer siden): I morgen er den store dagen…. Fatter ikke at hun tør å gifte seg med han, det der kommer til å bli en katastrofe 11
elskersommer Skrevet 7. august #157 Skrevet 7. august Orly skrev (1 minutt siden): Fatter ikke at hun tør å gifte seg med han, det der kommer til å bli en katastrofe La de nå først bli gift før det dømmes nedenom og hjem 1
Orly Skrevet 7. august #158 Skrevet 7. august elskersommer skrev (Akkurat nå): La de nå først bli gift før det dømmes nedenom og hjem Jeg har min mening og det er fullt lov å skrive den i denne tråden. Om du ikke liker den, så er det bare å scrolle forbi . 3 8
elskersommer Skrevet 7. august #159 Skrevet 7. august Orly skrev (1 minutt siden): Jeg har min mening og det er fullt lov å skrive den i denne tråden. Om du ikke liker den, så er det bare å scrolle forbi . Å jeg sier hva jeg mener.. liker du ikke den kan du scrolle forbi😊
GulleGull Skrevet 7. august #160 Skrevet 7. august elskersommer skrev (2 timer siden): La de nå først bli gift før det dømmes nedenom og hjem Tror det handler om at det er litt mange røde flagg. Går bra kanskje så lenge han holder seg unna rus og doping. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå