AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #41 Skrevet 12. desember 2024 DeLorean skrev (9 timer siden): På KG er alt et rødt flagg og altfor mange folk med for lite å gjøre. Jeg kalte eksen for jenta mi. Kommer jeg til å gjøre med hun neste også! Jeg er 44. Kaller kona mi på 50 for "lillemor". Sikkert noen som mener det er en hersketeknikk... Anonymkode: 69e08...22c 1
DonT Skrevet 11 timer siden #42 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 11.03): Samme her. Før sugde jeg fordi det var forventet. Så vokste jeg opp og sluttet med ting jeg ikke liker. Anonymkode: 849c2...d14 Jeg gjør gjerne andre ting med henne samtidig, som å bruke 2,3,4 fingre på henne samtidig som hun suger, og jeg holder hodet hennes inntil med andre hånden. Hun elsker dette. Da blir hun stimulert og kåt samtidig. Har fått positive tilbakemeldinger ihvertfall
DonT Skrevet 11 timer siden #43 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 12.24): Det er noe ekkelt når det er snakk om jenter vs menn. Les HI. Anonymkode: 3bcb2...1d9 Enig. Jenter Vs gubber er mer riktig
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #44 Skrevet 9 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.21): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Jo det er fasinerende generelt med alle kvinner vil jeg si.. det er merbart hvis hun virkelig elsker å suge.. da har hun lært seg det, og beviser det med lidenskap. Uten lidenskap.. da får jeg litt ondt inni meg, da er det bedre at hun slipper. Btw: Uten lidenskap trenger ikke å være, at kvinnen har lite erfaring.. Jeg var sammen med ei "Jomfru (30år) i seksualiteten", hun har bare ikke hatt tid eller funnet noen å ha sex med.. Hun knotet mye både med suging og ronkingen.. "det gikk ikke etter boka". Den "boka" er vrøvl og vås.. så den brant jeg på bålet.. Altså, det var faktisk knotingen som tente meg så enormt, jeg opplevde henne som en "teaserinne" som holdt meg igjen på kanten av orgasmen. Jeg ga henne skryt for den "teknikken", og hun beholdt den🥰 Altså hun var en mester, selv om hun var fullstendi uerfaren.. Lidenskapen hennes ga meg enormt med visdom👏 Så TS.. enkelte Jenter/kvinner elsker å være sub, søker alltid etter en dominant eller "Daddy". Beste forklaringen på dette er høy sexlyst.. det å utvikle seg seksuellt.. skape erfaringer.. følge trender.. Hun har nok en lidenskap for det hun gjør med deg.. Sub og Dominant.. rollespill.. det er vel bare i sexlivet det nevnes, det passer ikke inn i samlivet. Gi henne full respekt, ære og ros.. så blir du også husket❣️ Endret 9 timer siden av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst..
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #45 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.21): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Biter av snabelen din når jeg vil, så det kan du bare glemme 😉 Forøvrig synes jeg det er drit-nasty. Ser jo at endel menn har et temmelig løselig forhold til å vaske hendene etter toalettbesøk og hvordan det drypper ved skåla. Det der trenger dere ikke kvinner til. Gjør det på hverandre om det er om å gjøre. Eller tren litt stretching og gjør det selv Anonymkode: d9a6c...99f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #46 Skrevet 9 timer siden Bare det at du bruker ordene "jenter" og "pikk" sier ekstremt mye om ditt modenhetsnivå og preferanser. Anonymkode: 912ad...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #47 Skrevet 7 timer siden Jeg er glad i å gi blowjob til mannen min og jeg lar han både komme i munnen min og jeg svelger gjerne da jeg liker smaken. Derimot så ser jeg ikke at her er noe som helst dominerende ved det å suge verken for han eller meg. Vi har stort sett sex hver dag og foretrekker da aller helst at han kommer inni meg, men det hender jo en gang i blant at vi avslutter med suging og svelging. Anonymkode: 68b43...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #48 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.21): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Det er lørdag ja🍻 Kom deg ut på en pub. Kanskje fantasien din blir oppfylt sånn ca 02:30 i natt🎉 Anonymkode: 50dee...fc1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #49 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.21): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Kona mi suger meg av og til, men det er fordi hun selv blir tent av det. Hun er ikke spesielt god på det så gir ikke meg så mye, og bare en gang har hun sugd meg til orgasme fordi hun ville prøve hvordan min sæd smakte. Det ble med den ene gangen..... Det er allikevel intimt og fint, men aldri mer enn en liten del av leken. Mann 55, gift i snart 30 år. Anonymkode: 4ba92...cd1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #50 Skrevet 7 timer siden Vet ikke åssen en trpd fra 2024 dukket opp men😅 Vær forsiktig med oralsex dere damer. Har mannen hatt sex med folk som har HpV, så kan det gi HpV i munn og hals og øke risikoen for munn/hals kreft. Just say'n it! Bare å google. Anonymkode: 3e960...6c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.44): Føler det er jeg som har kontroll over mannen når jeg har pikken hans i munnen. Det er jeg som styrer hans nytelse, og det tenner jeg på. Og jeg elsker når han kommer i munnen min Anonymkode: dfd2e...ad7 Absolutt enig! Anonymkode: 71572...98e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #52 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 3.44): Helt jævlig. Jeg har heldigvis fått litt mer selvrespekt med alderen, så suging er det fullstendig slutt på. Anonymkode: e1943...1cb Det er din personlige preferanse, men det har ingeting med selvrespekt å gjøre på generell basis. Det er kjent at oralsex gir en ekstra dimensjon til sexlivet både for menn og kvinner. Og spesiellt det å gi kvinner god oralsex er noe som det ofte fokuseres på i kvinnemagasiner. At mannen må forstå kvinnens anatomi, og skjønne at det er ikke bare å penetrere henne, og at det er viktig at mannen inkluderer oralsex. Anonymkode: 479af...21d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå