Gå til innhold

Jenter som suger pikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har vel ingenting med å vokse opp å gjøre, 

Anonymkode: 6f6f1...a8e

Jo. Det har alt med å vokse opp å gjøre.

Som ung og uerfaren så er det svært vanlig å gå på kompromiss med hva man er komfortabel med og man gjør lettere ting for å «please» andre.

Ettersom man modnes og får erfaring, så er det lettere å ta mer hensyn til egne grenser og innen seksualitet, hensyn til hva som er positiv seksualitet for en selv.

At du ikke forstår forskjellene mellom å være ung og uerfaren kontra voksen og erfaren for så være. Det er stort sett barn, psykisk utviklingshemmede med nedsatt kognitiv fungering og traumatiserte overgrepsofre som ikke skjønner disse forskjellene. Hvilken av kategoriene du faller inn under vet bare du. For diskusjonen er det ikke så viktig.

Anonymkode: 849c2...d14

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes ikke det føles sånn, nei. Og sæd er dritekkelt.

Anonymkode: dadf4...92a

Utflod og mens er mye mer ekkelt. 

Anonymkode: 88278...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Svært kontekstavhengig. Som fantasi, ok.

I det virkelige liv?

Hvis dette er en skjev relasjon over tid, der det at du får ditt utgjør det meste av den seksuelle relasjonen. Ekstremt dårlig. 

Et ons? Ekstremt dårlig og skjevt.

De eneste du får med på en sånn type relasjon er andre som er usikre på seg selv og dårlig på å sette grenser. Er dette ok for deg, så mangler du noe i topplokket.

En relasjon der man bruker den andre litt i ny og ne på en gjensidig måte, sånn at hun også kan få noe uten å gi tilbake. Helt fint og gøy som innslag og variasjon.

Anonymkode: b9676...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For å drepe/dempe slike runke-tråder, pluss et paradoks i vår opplyste verden, les dette;

WHO: En av fem mellom 15 og 49 har herpes i underlivet

Anonymkode: c2fda...832

Og precum er væske som er for å rense (sure) urinrester ut av røret før sæden kommer. Ikke noe å slikke i seg

Anonymkode: 3bcb2...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Hilsen mann. 

Anonymkode: 4a554...e5d

Jo, hilsen kvinne.

Alt som går på domineringslek handler om at kvinnen lar det skje. Det er hun som har kontrollen. Det er hun som gir nytelse til mannen fordi hun vil. Det er hun som lar han dominere og "bruke" henne. Ellers hadde det vært voldtekt og straffbart og mannen hadde havnet i fengsel, så enkelt er det.

Anonymkode: 0f7ba...ef5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en som kaller seg mann snakker om å ha sex med jenter, da slår alle alarmklokker  seg på og store, røde flagg vaier!

Anonymkode: 863bf...f12

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når en som kaller seg mann snakker om å ha sex med jenter, da slår alle alarmklokker  seg på og store, røde flagg vaier!

Anonymkode: 863bf...f12

Nå må du slutte. Er jente jeg, selv om jeg er godt voksen. 

Så om en mann kaller meg for "jenta si" så er det et rødt flagg liksom. 

Dette her blir bare for teit....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Utflod og mens er mye mer ekkelt. 

Anonymkode: 88278...479

Det står du fritt til å mene, men ser ikke relevansen?

Anonymkode: dadf4...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har ikke forstått hvem som dominerer hvem, noe partneren spiller med på.

Anonymkode: 6287d...4fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler det er jeg som har kontroll over mannen når jeg har pikken hans i munnen. Det er jeg som styrer hans nytelse, og det tenner jeg på. Og jeg elsker når han kommer i munnen min

Anonymkode: dfd2e...ad7

Signerer denne.

Anonymkode: 0aaf8...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Det er trist å høre at du nedgraderer deg til et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mer fan av suging med årene og syns det er opphissende og pirrende å suge mannen min. Føler som mange andre her at det er jeg som styrer det og er den dominante. Syns også det er pirrende om han styrer hodet slik han syns er godt og deilig og frekt når han kommer i munnen min.

Derimot hadde jeg aldri gått ned på noen på ett noe night stand eller ønsket at de gjorde det på meg. Det er såpass intim handling at det syns jeg er forbeholdt de jeg er i forhold med og er trygg på.

Anonymkode: 23653...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er trist å høre at du nedgraderer deg til et barn.

Føler ikke jeg gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (8 timer siden):

På KG er alt et rødt flagg og altfor mange folk med for lite å gjøre.

Jeg kalte eksen for jenta mi. Kommer jeg til å gjøre med hun neste også! Jeg er 44.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er litt fascinert av jenter som suger pikk. 

Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. 

Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner.

Anonymkode: 6766f...98d

Nei, hilsen mann. Det er ikke vanlig.

Det er selvsagt ikke noe i veien for å ha litt lek med styrke, dominans, og slikt, men kan ikke se for meg at den vanlige fyren i gata som blir sugd av dama føler at han dominerer henne på noen måte. Hun suger ham, hun gir ham nytelse, hun er den aktive mens han blir stimulert... og kanskje kommer, men det i seg selv er ikke dominans.

For meg begynner "dominans" når man legger en ekstra mening i det. Nettopp lek med makt, styrke, kontroll, osv osv. Ser for meg at det er en ting par som driver med BDSM og slikt legger i det. Begge er inneforstått med at dette er en seksuell lek. Han eier, bruker og dominerer ikke egentlig henne. Selv om ha "liksom" kontrollerer og bestemmer, så kan hun ta ham ut av munne og være ferdig (noe annet ville være voldtekt).

Hos oss har jeg som regel vært passiv når hun går ned på meg. Hun styrer showet, hun gjør det hun vil og er komfortabel med og så lenge hun har lyst. Vi har lekt litt med tanken at jeg skulle være mer aktiv, ikke bare ligge og nyte behandlingen. Hun er nysgjerrig på begge "sider"; jeg kunne ta litt tak i hodet hennes, støte i mot, "knulle" henne i munnen osv.
Jeg vil beskrive det som å bytte på og være aktiv -- passiv, framfor å være dominant -- underdannig... for tanken er ikke at jeg på noen som helst måte skal bestemme, tvinge eller presse henne til noe som helst (verken på ekte eller fiktivt).

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For å drepe/dempe slike runke-tråder, pluss et paradoks i vår opplyste verden, les dette;

WHO: En av fem mellom 15 og 49 har herpes i underlivet

Anonymkode: c2fda...832

Og viktig å huske på att munnsårherpes kan smitte til mottagers underliv ved oralsex, og omvendt. Jeg fikk herpes i underlivet pga oralsex. Og det anbefales virkelig ikke. Han hadde begynnende munnsår og vi var litt brisne. Så passet ikke på. Var i ett fast forhold 

Anonymkode: d9fe1...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samme oppfatning som i deres forhold. Det er deres fantasi sammen, som dere begge tenner på, kanskje ^^

Anonymkode: a76f6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...