AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Dagens runketråd folkes.. Anonymkode: 5fb8d...548 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 Synes ikke det føles sånn, nei. Og sæd er dritekkelt. Anonymkode: dadf4...92a 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Helt jævlig. Jeg har heldigvis fått litt mer selvrespekt med alderen, så suging er det fullstendig slutt på. Anonymkode: e1943...1cb 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 Føler det er jeg som har kontroll over mannen når jeg har pikken hans i munnen. Det er jeg som styrer hans nytelse, og det tenner jeg på. Og jeg elsker når han kommer i munnen min Anonymkode: dfd2e...ad7 3 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Anonymkode: 6766f...98d Nei. Hilsen mann. Anonymkode: 4a554...e5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Helt jævlig. Jeg har heldigvis fått litt mer selvrespekt med alderen, så suging er det fullstendig slutt på. Anonymkode: e1943...1cb Samme her. Før sugde jeg fordi det var forventet. Så vokste jeg opp og sluttet med ting jeg ikke liker. Anonymkode: 849c2...d14 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Samme her. Før sugde jeg fordi det var forventet. Så vokste jeg opp og sluttet med ting jeg ikke liker. Anonymkode: 849c2...d14 Har vel ingenting med å vokse opp å gjøre, men alt med å være prippen, kjedelig og sikkert dårlig til å suge. Også har du kanskje ikke tilgang på å suge kvalitetsmenn så da er det vel enklere å si man ikke liker det Anonymkode: 6f6f1...a8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg liker at mannen min blir så kåt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. og da blir det noen blowjobs i løpet av mnd. Jeg tror ikke det er dominans som stryker eller driver han, han styres mer av at det er frekt og nyter tanken på at jeg ønsker å gi. og der de andre her sier at de har sluttet å gjøre ting de ikke vil, så har jeg gått andre veien fordi han er verdt å gi til. Anonymkode: 7d82d...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vel ingenting med å vokse opp å gjøre, men alt med å være prippen, kjedelig og sikkert dårlig til å suge. Også har du kanskje ikke tilgang på å suge kvalitetsmenn så da er det vel enklere å si man ikke liker det Anonymkode: 6f6f1...a8e Menn som ikke slikker er vel ikke kjipe,late og sikkert dårlige til å slikke ?? Går begge veier!! Noen liker oral sex, andre ikke…🤷♀️ Anonymkode: 632d6...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vel ingenting med å vokse opp å gjøre, men alt med å være prippen, kjedelig og sikkert dårlig til å suge. Også har du kanskje ikke tilgang på å suge kvalitetsmenn så da er det vel enklere å si man ikke liker det Anonymkode: 6f6f1...a8e 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Det har med preferanser å gjøre, og det klarer visst ikke du å respektere 😳 Anonymkode: dadf4...92a 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Del Skrevet 11. desember 2024 For meg handler det om hvor trygg jeg er på mannen.. Jeg suger gjerne jeg, om jeg er trygg på mannen!! Jeg er i kink (BDSM) miljøet, så jeg er IKKE prippen!! Oral sex (både å gi og få) er noe jeg gjør i trygge forhold.. Har vært gift i 16 år nå, og det er kun mannen min og en tidligere partner jeg har har både gitt og mottatt oral sex med.. Personlig tenker jeg at det viktigste er å finne en partner som respekterer hverandres seksuelle grenser, uavhengig av kjønn💁♀️❤️ Stay safe!! Anonymkode: 632d6...9c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 11. desember 2024 #13 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har vel ingenting med å vokse opp å gjøre, men alt med å være prippen, kjedelig og sikkert dårlig til å suge. Også har du kanskje ikke tilgang på å suge kvalitetsmenn så da er det vel enklere å si man ikke liker det Anonymkode: 6f6f1...a8e Hva definerer en kvalitetsmann i denne sammenhengen? 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Lol, min blir sugd når han er bundet fast og tvunget til fler orgasmer.. Tror det blir hva man gjør det til, for han er definitivt ikke den dominante av oss 😂😂 Anonymkode: d79f6...920 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): selvrespekt med alderen, så suging er det fullstendig slutt på. Hva har dette med selvrespekt å gjøre? 😂 Anonymkode: cdf80...508 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Som ei KVINNE som gir blowjobs... Så kan jeg si at i 99% av tilfellene, er det JEG som er den dominerende part. Mannen bestemmer null nada nix. Det er jeg som har kontrollen på hvor lenge, hvor dypt, når jeg går ned over ballene, hvor vått, og hvor han eventuelt får sprute sdæden. Ja, skriver eventuelt, for det er ingen garanti for at han får lov til å få orgasme i det hele tatt. Det er kun partnere jeg er helt trygge på, som får lov til å dominere meg. Og tro meg, ingen av dem har noen gang følt seg "ferdig" med meg etter en god og våt bj 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Det føles deilig og tilfredsstillende om du stryker meg på håret etter at du har kommet i munnen min eller på ansiktet mitt, hjelper meg på beina igjen, drar meg inntil deg og ser meg i øynene mens du sier takk. Det er heit🥰 Jeg går gjerne ned på kne for den type dominans. Anonymkode: 89b58...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 Det er noe ekkelt når det er snakk om jenter vs menn. Les HI. Anonymkode: 3bcb2...1d9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg suger kjæresten min fordi jeg liker at han nyter det. Suger aldri til han kommer, for jeg hater sæd i munnen og vil heller ikke ha det noen andre steder enn inni meg. Sær sånn sett, men har heldigvis en kjæreste som deler de samme preferansene; han helst komme inni meg. Til gjengjeld er han en mester i å slikke Anonymkode: dbb33...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er litt fascinert av jenter som suger pikk. Spørsmålet er da, hvordan føles det å suge en mann til han kommer uten at dere knuller? Jeg føler jo at jeg dominerer jenta, at jeg «eier» henne ved at hun står på kne foran meg og tilfredsstiller meg. Jenta jeg er med er av samme oppfatning, og hun liker at jeg «bruker» henne til egen nytelse. Jeg lurer på om dette er vanlig eller ikke. Man er liksom der nede og suger mannens pikk til han spruter sæden sin der han vil, ofte i munnen eller på deg. Da trenger han deg ikke lenger og er «ferdig» med deg. Jeg vil jo si at det er litt dominerende. Tankegangen tenner meg i hvert fall, selv om jeg har vanvittig stor respekt for kvinner. Anonymkode: 6766f...98d Det føles bra at han får nytelse av det jeg gjør. Det tenner meg. Jeg blir insane kåt av det. Jeg føler det motsatt. Selv om det evt er jeg som står på kne så kan jeg og dominere. Ihvertfall når jeg har lært meg å suge han slik han ønsker. Det er jo da det er pirrende..Lekent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå