AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er sammen med en type nå, som spruter insane mye. Men han spruter og i mange støt og rykk. Tenkte ikke så mye på det i starten, men la merke til det. Fra første støt til andre kan det gå 10-15 sekunder, deretter kommer de raskere å raskere, har telt så mye som 33 støt. Andre som opplever dette? Anonymkode: 3f7fb...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er sammen med en type nå, som spruter insane mye. Men han spruter og i mange støt og rykk. Tenkte ikke så mye på det i starten, men la merke til det. Fra første støt til andre kan det gå 10-15 sekunder, deretter kommer de raskere å raskere, har telt så mye som 33 støt. Andre som opplever dette? Anonymkode: 3f7fb...fff Imponert over observasjonsevnen😂👍 Hvis jeg skal gjette (er sjelden helt fokusert akkurat da) 9-10 eller deromkring. Anonymkode: abdfc...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Imponert over observasjonsevnen😂👍 Hvis jeg skal gjette (er sjelden helt fokusert akkurat da) 9-10 eller deromkring. Anonymkode: abdfc...59e Jeg tenkte ikke over det i starten, men jo mer jeg opplevde og oppdaget, jo mer tenkte jeg over det. Der startet tellingen 😂😅 9-10 ville jeg med andre kjærester tenkt som mye😉 Anonymkode: 3f7fb...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå