AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #21 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer på det samme. Lengter så intenst etter sex og nærhet og har bestemt meg for å være utro hvis jeg møter noen jeg har kjemi med. K41 Anonymkode: 25a78...4f2 Vis din mann respekt og skill deg før du har sex med en annen. Utroskap er noe herk og ikke synk lavere enn dritt ved å gjøre dette. Enten la være og snakk med han om dine følelser, eller gå. Anonymkode: 94e18...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #22 Del Skrevet 13. desember 2024 Jobb. Jeg var elskerinne til en gift småbarnspappa for mange år siden. Vi treff hverandre gjennom jobben. Anonymkode: 0302c...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #23 Del Skrevet 13. desember 2024 "Emne"? Ikke en person, et menneske, en kvinne eller mann, en forelskelse, en elskerinne, men et emne? jeg har ingen erfaring selv, men det må jo være på arenaer der kona ikke er, som på nettet eller på jobb? Naboer og i vennekretsen har jeg hørt om, men de forblir ikke elskerinner lenge, i hvert fall ikke hemmelige. Anonymkode: f1e03...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. desember 2024 #24 Del Skrevet 13. desember 2024 Overalt der det er mulig tror jeg. Vil en mann være utro så gjør han det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #25 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 7.49): Jobb. Kjæresten min vitnet to kollegaer som råklinte på jobb. De ble skilt og ble sammen. Eksmt til venninnen min møtte ny dame på jobb. De bor sammen og har barn nå. Anonymkode: 11c55...03a Da ble det jo happy ending. Anonymkode: 9c08b...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #26 Del Skrevet 13. desember 2024 Vil tro at anledningen ikke spiller noen rolle. De benytter sjansen når den byr seg. Anonymkode: 82ce1...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå