AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Er det gjennom felles venner eller på byen eller hva? Og hvor er det utroskapet oppstår? Det vil jeg tro er på fest eller ute på byen vel? Anonymkode: 01df4...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Jobb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #3 Del Skrevet 11. desember 2024 Anledninger for utroskap: 17. Mai, julebord og sommerfester. Spesielt 17. Mai. Aner ikke hva som går av folk på den dagen, men det virker som det nærmest går sport i å være på andre. Hvor menn finner seg sidesprang: jobb og treningssenter dominerer helt klar. Sett mye aggressiv flørting fra damer mot opptatte menn på treningssenteret hvor jeg jobbet. Samtidig opplever jeg det som litt snudd på hodet i mer profesjonelle jobbsammenhenger. Sett mest skit fra de i mellomleder-/seksjonsleder-/mindre avdelingsleder-posisjoner. Uansett, it takes two to tango. Anonymkode: 3b407...693 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Jobb. Kjæresten min vitnet to kollegaer som råklinte på jobb. De ble skilt og ble sammen. Eksmt til venninnen min møtte ny dame på jobb. De bor sammen og har barn nå. Anonymkode: 11c55...03a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 Jobb! Jeg har sett og opplevd så sinnsykt mye utroskap på jobb. Mener jeg også har lest statistikk på det, at det er det vanligste stedet. Anonymkode: e70e2...6c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg tror det er 50/50 mellom jobb og oppsøkende atferd gjennom dating apper. alle tilfellene av utroskap jeg vet om har oppstart på disse to arenaene. Anonymkode: 7dfe1...e51 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 Jobb. Vet om flere par som har hatt sex på arbeidsplassen, både min nåværende arbeidsplass og min forrige. I alle tilfellene var minst 1 av partene i et fast og langvarig forhold allerede (gift eller samboer). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Min mann traff elskerinnen gjennom barnas fritidsaktivitet (begge var veldig engasjerte der). Anbefales ikke, da hele nærmiljøet (inkl. barna) fikk med seg hva som foregikk bak min rygg. Utrolig skamfullt for både meg, eksen elskerinna og barna våre. Alle havnet utenfor fellesskapet etter dette. Anonymkode: 68500...3f9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anledninger for utroskap: 17. Mai, julebord og sommerfester. Spesielt 17. Mai. Aner ikke hva som går av folk på den dagen, men det virker som det nærmest går sport i å være på andre. Hvor menn finner seg sidesprang: jobb og treningssenter dominerer helt klar. Sett mye aggressiv flørting fra damer mot opptatte menn på treningssenteret hvor jeg jobbet. Samtidig opplever jeg det som litt snudd på hodet i mer profesjonelle jobbsammenhenger. Sett mest skit fra de i mellomleder-/seksjonsleder-/mindre avdelingsleder-posisjoner. Uansett, it takes two to tango. Anonymkode: 3b407...693 Hva for et treningssenter er dette? Ingen snakker med hverandre der jeg går og det er mye fine folk blant begge kjønn. Dette er i sentrum av en stor by også. Anonymkode: d514a...258 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 Hvilken jobber er det folk har, der folk er utro hele tiden 🤷♂️ Anonymkode: d514a...258 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg jobber med flest mennesker av mitt eget kjønn så få muligheter der. Ellers trener jeg og driver med hobbyer i hjem og naturen. Jeg kunne godt ha tenkt meg et sidesprang så jeg er åpen for tips. Anonymkode: 6fd20...9b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Del Skrevet 11. desember 2024 På byen, er min erfaring. Anonymkode: ccf78...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #13 Del Skrevet 11. desember 2024 På jobb tilbringer man mye tid, er mye sammen med kollegaer, man " forstår hverandre " jobbmessig, og blir godt kjent. Mange finner sitt sidesprang der. Anonymkode: 6b12b...50c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 En gift mann tok kontakt med meg etter vi hadde møttes på en felles aktivitet. Han fant da en unnskyldning til å sende meg en melding. Jeg tror de kaster ut snøret mange plasser og bare håper de får napp en plass. Så er det litt tilfeldig om det er på jobb eller ikke. Anonymkode: f6f4d...765 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 Er folk på KG ekstremt opptatt av utroskap? Det er utrolig mange tråder om dette nå. Det er fint lite man kan gjøre for å forhindre at en partner er utro, med mindre man begynner å oppføre seg sykelig kontrollerende. Og da tenker jeg at lysten til å være utro øker hos den andre. Anonymkode: 2518d...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 Der de henger mest. Har fant mannen det på trening og på byen. Anonymkode: df82e...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er folk på KG ekstremt opptatt av utroskap? Det er utrolig mange tråder om dette nå. Det er fint lite man kan gjøre for å forhindre at en partner er utro, med mindre man begynner å oppføre seg sykelig kontrollerende. Og da tenker jeg at lysten til å være utro øker hos den andre. Anonymkode: 2518d...888 Å være en god partner, vise at du er glad i ham/henne, ta hensyn, ha et seksuelt samliv er antagelig det beste du kan gjøre for å unngå at partner er utro. Sikker kan du aldri være. Anonymkode: 6fd20...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 Min eks var utro på arbeidsplassen. Etter et helsikke og masse lovnader var jeg dum nok til å ta han tilbake. Han byttet arbeidsplass... Og var utro der og 🤦♀️ Parallelt med utroskap nr. 2 var han også emosjonelt utro/flørtende med en dame han traff på nett. Heldigvis ikke opplevd det i senere forhold. Anonymkode: 1a9d1...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg lurer på det samme. Lengter så intenst etter sex og nærhet og har bestemt meg for å være utro hvis jeg møter noen jeg har kjemi med. K41 Anonymkode: 25a78...4f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #20 Del Skrevet 12. desember 2024 Jobb Anonymkode: 4efd2...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå