AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): MÅ ikke det. Har aldri (bank i bordet) opplevd rot med PostNord. Posten derimot roter stadig vekk, men de sender ikke ut evalueringsskjema etter levering, så der får jeg aldri gitt rask tilbakemelding Anonymkode: dc418...247 Ja, akkurat samme der. Opplever SÅ mye tull med posten hele tida, post nord har aldri vært noe problem. Anonymkode: 021f0...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #22 Del Skrevet 11. desember 2024 Margeritt skrev (21 timer siden): Har fått hentemelding av PostNord nå, pakken min kan hentes i pakkeboks 41 km unna meg. Samt en oppfordring om å hente raskt pga stor pågang. Hva er greia med det?? Kontakt kundeservice Anonymkode: 8221b...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #23 Del Skrevet 11. desember 2024 Margeritt skrev (15 timer siden): Så derfor skal jeg kjøre 45 minutter og 4 byer bort fra der jeg bor for å få hentet pakken min? Har 17 pakkebokser og 7 utleveringssteder i kommunen jeg bor i følge PostNord-appen, så nei, jeg skjønner ikke greia. veel, datteren her sente meg melding i dag, om jeg kunne hente en pakke for henne da jeg bor nermere hentestedet enn hun - det er to mil herfra, i en annen kommune men 5 mil fra henne over fire kommuner og en ferge 😝 det er enklere at jeg henter enn å få kontakt med kundeservice og få pakken sendt til riktig sted, så joda.. postHvor er ganske treffende, man skal være glad man mottar noe som helst egentlig.. Anonymkode: 034a7...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu87 Skrevet 11. desember 2024 #24 Del Skrevet 11. desember 2024 Alltid vært fornøyd med postordre, bortsett fra nå ved siste pakkeutlevering. For da fikk jeg plutselig varsel om at hentested var endret og det til en annen by! Så da må jeg kjøre 20 min og gjennom 2 bommer for å få hentet pakken! I stedet for å hente den 2 min unna der jeg bor. Prøvde å få tak i kundeservice, men der var jeg nr 43 i køen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 Margeritt skrev (På 11.12.2024 den 4.57): Så derfor skal jeg kjøre 45 minutter og 4 byer bort fra der jeg bor for å få hentet pakken min? Har 17 pakkebokser og 7 utleveringssteder i kommunen jeg bor i følge PostNord-appen, så nei, jeg skjønner ikke greia. Når dette har skjedd meg har jeg kontaktet enten hentestedet, eller PostNord, og de har fikset det, så jeg får pakken en dag eller to senere, hver eneste gang. Også levert feil, mye nærmere enn dette. Anonymkode: 6b052...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har fortsatt ikke fått pakken min… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå