Margeritt Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har fått hentemelding av PostNord nå, pakken min kan hentes i pakkeboks 41 km unna meg. Samt en oppfordring om å hente raskt pga stor pågang. Hva er greia med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Jeg foreslår at du spør kundeservicen deres, eller avsender om det. Anonymkode: 079d6...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Greia er at det er mange pakker og få pakkebokser. Det er midten av desember. Du skjønner også hva som er greia. Anonymkode: e2ce2...b9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Vel, det er jo en grunn til at mange kaller dem PostHvor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 8 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Greia er at det er mange pakker og få pakkebokser. Det er midten av desember. Du skjønner også hva som er greia. Anonymkode: e2ce2...b9c Så derfor skal jeg kjøre 45 minutter og 4 byer bort fra der jeg bor for å få hentet pakken min? Har 17 pakkebokser og 7 utleveringssteder i kommunen jeg bor i følge PostNord-appen, så nei, jeg skjønner ikke greia. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Det burde ha vært mulig å gjøre leveringen smidigere. Enig med deg der. Ta kontakt og forklar til kundesørvis, så kan det hende at saken blir løst bedre, men siden det er jul straks og fullt pakkekaos der ute i verden; kanskje må du bare hente den der den nå er. Godmorgen til deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Margeritt skrev (3 minutter siden): Så derfor skal jeg kjøre 45 minutter og 4 byer bort fra der jeg bor for å få hentet pakken min? Har 17 pakkebokser og 7 utleveringssteder i kommunen jeg bor i følge PostNord-appen, så nei, jeg skjønner ikke greia. Mulig du kunne velge utleveringssted når du bestilte varene? Og at stedet 41 km unna ble foreslått automatisk? Hvis du ønsker å få den flyttet nærmere deg må, du i følge kundeservice få avsender til å be Postnord flytte pakken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 7 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 7 timer siden petterm skrev (47 minutter siden): Mulig du kunne velge utleveringssted når du bestilte varene? Og at stedet 41 km unna ble foreslått automatisk? Hvis du ønsker å få den flyttet nærmere deg må, du i følge kundeservice få avsender til å be Postnord flytte pakken. Sjekket selvfølgelig dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 7 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Det burde ha vært mulig å gjøre leveringen smidigere. Enig med deg der. Ta kontakt og forklar til kundesørvis, så kan det hende at saken blir løst bedre, men siden det er jul straks og fullt pakkekaos der ute i verden; kanskje må du bare hente den der den nå er. Godmorgen til deg uansett. God morgen til deg også 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden 🌹 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Alt er mulig med PostHvor, jeg handler vanligvis ikke med butikker som bruker dem men forrige uke skjedde det som jeg aldri trodde kunne skje, jeg kjøpte noe fra en butikk som hadde både Posten og PostHvor som alternativ, jeg valgte levering hjem med Posten selv om det ble litt dyrere, først fikk jeg en melding fra Posten (de med røde biler) om at pakken ville leveres i min postkasse 3 dager senere, dagen etter kom det melding fra PostHvor at den ville bli lagt i pakkeboks, jeg kontaktet selvfølgelig butikken og forklarte at jeg hadde betalt for levering i postkassa og at jeg kjøpte fra dem nettopp fordi de brukte Posten, og da den ble levert kom den faktisk i min postkasse, levert av Posten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Jeg gir alltid PostNord 1 stjerne og det må dere gjøre også. Flere som er misfornøyd på papiret vil lettere gi en endring el omlegging av systemet Anonymkode: 7f75e...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gir alltid PostNord 1 stjerne og det må dere gjøre også. Flere som er misfornøyd på papiret vil lettere gi en endring el omlegging av systemet Anonymkode: 7f75e...0a7 MÅ ikke det. Har aldri (bank i bordet) opplevd rot med PostNord. Posten derimot roter stadig vekk, men de sender ikke ut evalueringsskjema etter levering, så der får jeg aldri gitt rask tilbakemelding Anonymkode: dc418...247 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gir alltid PostNord 1 stjerne og det må dere gjøre også. Flere som er misfornøyd på papiret vil lettere gi en endring el omlegging av systemet Anonymkode: 7f75e...0a7 Jeg gir etter hva de fortjener, leverer de etter orventninger uten kluss så gir jeg 5, hvis antall stjerner bestemmes ut fra firmanavn og ikke service blir rating verdiløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Aldri hatt problemer med PostNord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Høres ut som en feillevering. Husk at pakkelevering er manuell sjauing, og hendelige uhell skjer, spesielt rundt jul og blakkfredag. Jobbet i Postnord for en del år tilbake, og fikk iblant spørsmål om hvorfor pakken hadde havnet der jeg jobbet, noe som ofte skjedde om det lokale utleveringsstedet ikke hadde kapasitet. Samtidig var det jo fortsatt snakk om samme by, heller 4 kilometer enn 41, og sånt tåler folk en sjelden gang igjen. Kontakt kundeservice og spør dem. De ordner sikkert omlevering. Anonymkode: 1691f...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå