Gå til innhold

Hva er det mest ubrukelige din mann har gjort i hus og hjem?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så sopp-dama og gave-dama er samme bruker 😂 Greit å vite. Men litt av et fokus i en slik tråd, da... 

Anonymkode: a6197...816

Nei, se på anonymkodene. 

Anonymkode: 026b6...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt dumt å uttale seg da, når du ikke vet noe om det… utfra innlegget kunne du kanskje skjønt at det er unormalt med én sopp. Da hadde jo ikke innlegget blitt skrevet. 

Anonymkode: 6b3c6...b3b

Poenget var at kanskje mannen hennes heller ikke visste så mye om sopp. Ingen grunn til å gjøre narr av folk av den grunn.

Anonymkode: 421f6...acf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan ikke du slutte å være politi i denne tråden! Det er en lettbent flire-tråd, du kan finne haugevis av andre tråder på KG hvor du kan kverulere og komme med pekefingen så mye du ønsker. Her deler vi morsomme historier om menn, det er det som er trådens tema. Hold deg til den, eller pell deg ut.

Så du skal være politi ved å be meg slutte å skrive i tråden? Oh, the irony.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, se på anonymkodene. 

Samme. ..acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Poenget var at kanskje mannen hennes heller ikke visste så mye om sopp. Ingen grunn til å gjøre narr av folk av den grunn.

Du tenker slik med unntak av at vi nok spiser sopp 1-2 ganger i uka, og han har lunsj- og middagsplanen tilgjengelig i shared drive på telefonen sin? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tenker slik med unntak av at vi nok spiser sopp 1-2 ganger i uka, og han har lunsj- og middagsplanen tilgjengelig i shared drive på telefonen sin? 

Da har du nok rett. Din mann er teit.

Fornøyd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (På 10.12.2024 den 19.55):

Tar tomme doruller og hiver i bosspannet på badet, selv om det er så fullt av tomme doruller at lokket presses opp. Sånn kan det se ut i ukesvis, før han tømmer det.

Ikkje verst at han tømmer det etter noen uker da, min hadde sikkert bare begynt å kaste de på kjøkkenet når det var fullt på badet

Anonymkode: bfcf7...389

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du nok rett. Din mann er teit.

Fornøyd nå?

Jeg har derimot skrevet at han er veldig oppegående, omtenksom, tar stort ansvar hjemme, og har en krevende utdannelse og jobb. Og at vi har hatt det veldig fint sammen i 25 år. 

Men så deler jeg bare små, morsomme historier, om der hjernen hans av en eller annen grunn kortslutter fullstendig. Som vi også ler godt av sammen. I likhet med mine små særegenheter. 

Uansett hva som ligger bak dine innlegg i denne tråden - jeg håper dette ikke representerer hva du føler på når du ikke er foran skjermen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikkje verst at han tømmer det etter noen uker da, min hadde sikkert bare begynt å kaste de på kjøkkenet når det var fullt på badet

Min ville mulig stablet på benken, og sagt han hadde begynt å samle til jul og dorullnisser 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har derimot skrevet at han er veldig oppegående, omtenksom, tar stort ansvar hjemme, og har en krevende utdannelse og jobb. Og at vi har hatt det veldig fint sammen i 25 år. 

Men så deler jeg bare små, morsomme historier, om der hjernen hans av en eller annen grunn kortslutter fullstendig. Som vi også ler godt av sammen. I likhet med mine små særegenheter. 

Uansett hva som ligger bak dine innlegg i denne tråden - jeg håper dette ikke representerer hva du føler på når du ikke er foran skjermen. 

Latterliggjøring av menn fordi de er menn er heldigvis noe jeg reagerer på også utenfor skjermen.

Eneste kommentaren jeg skrev ang ditt innlegg var det å reagere på antall sopp man kjøper, da jeg ser på det som en bagatell. Det jeg reagerer mer på er holdningen som gjennomsyrer mange av innleggene her på KG, og ikke bare i denne tråden, om hvor teite og dumme menn er. Og at denne tråden da skal vise hvor riktig det er, og at vi kvinner kan gå sammen og le av de teite mennene. Selv om mange kvinner (inkludert meg selv) kan gjøre mange av de samme feilene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Latterliggjøring av menn fordi de er menn er heldigvis noe jeg reagerer på også utenfor skjermen.

Eneste kommentaren jeg skrev ang ditt innlegg var det å reagere på antall sopp man kjøper, da jeg ser på det som en bagatell. Det jeg reagerer mer på er holdningen som gjennomsyrer mange av innleggene her på KG, og ikke bare i denne tråden, om hvor teite og dumme menn er. Og at denne tråden da skal vise hvor riktig det er, og at vi kvinner kan gå sammen og le av de teite mennene. Selv om mange kvinner (inkludert meg selv) kan gjøre mange av de samme feilene. 

Selvfølgelig var det en bagatell. Vi lo veldig godt begge to da han stod der med champiniongen (som jeg fortsatt ikke har lært meg å bøye korrekt😂), og det har blitt en god historie. 

Som jeg nå også deler med andre, anonymt, for en god latter i førjulstiden :)

Anbefaler egentlig å ha den innstillingen til ting  ;)

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig var det en bagatell. Vi lo veldig godt begge to da han stod der med champiniongen (som jeg fortsatt ikke har lært meg å bøye korrekt😂), og det har blitt en god historie. 

Som jeg nå også deler med andre, anonymt, for en god latter i førjulstiden :)

Anbefaler egentlig å ha den innstillingen til ting  ;)

Fortell det til de kvinnene i tråden "Hva er det mest ubrukelige din kvinne har gjort?" som kaller menn i tråden for bitre og skriver at det må være deres egen feil hvis kvinnene gjør ubrukelige ting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er god på mye, han er snill og fin på alle måter. Men blitt merksnodig lite selvstendig etter vi fikk barn. Ting han ordnet før får han plutselig ikke til. Som klesvask. Å skille ut ull feks, så har sagt jeg tar klesvask så tar han noe annet. Han var en reser på kjøkkenet og nå spør han om alt. Det er et merkelig fenomen.

Men det skal sies, har tar søppel hver dag, har full kontroll på renseanlegget i kjelleren (vi har brønn og mye kalk), vanner blomster, så sånne ting slipper jeg å tenke på! Men om jeg må så kan jeg det, uten å måtte spørre hvordan det gjøres da.

Anonymkode: 5410d...a8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fortell det til de kvinnene i tråden "Hva er det mest ubrukelige din kvinne har gjort?" som kaller menn i tråden for bitre og skriver at det må være deres egen feil hvis kvinnene gjør ubrukelige ting. :) 

Ja, mennene i den tråden fremstår utrolig bitre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (22 timer siden):

Morsomste tråden jeg har lest på lenge. 😂..

Noen tror menn er dumme fordi vi ikke vet hvilke klær som hører til hvilken unge..?🙈..Ingen Mann vet sånt..er en mann oppdatert der er han trolig skaphomo..

Så har du alle de som har valgt menn dumme som brød...og trøster seg med at menn "er sånn"...😂🤭..herlig tråd!

Så rart da, at menn med helt normale matematiske ferdigheter er homofile. Det betyr vel også at ingen menn kan ha omsorgen for barna etter et brudd, etter som de tydeligvis er totalt ute av stand til å kle på sine barn? Heldigvis ikke min erfaring med samboer, men han er vel homo da?

Anonymkode: 32277...28d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 0.22):

Joda, helt vanlig, enkelte menn tenker jobb eller sex 24/7 og barn og deres behov inngår ikke der.

Anonymkode: 9cc69...6ca

Da bør de ikke få barn. Egentlig burde se ikke hatt en betrodd stilling heller. 

Anonymkode: 32277...28d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå bor vi ikke sammen. Så det er lett for meg å ikke ta dem. Han tar det til slutt, men det kan kanskje gå 1 mnd +, alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 21.10):

Det er ingen grunn for å bore gjennom gulvet for å feste et toalett. I dag limes toalettene fast. Jeg oppdaget dette ved at jeg spylte gulvet, siden både vegger og gulv skulle være helt tett. Hadde fått støpt nytt gulv med riktig fall og lagt gulvbelegg av godkjent våtromshåndtverker. Det begynte å dryppe fra taket i etasjen under…. Og da oppdaget jeg hva som har skjedd. Han har rett og slett punktert gulvet. 

På det andre badet er det fliser og varmekabler. Også der er det boret gjennom gulvet flere steder. Jeg kan ikke tenke meg at det skal være nødvendig for å montere på frontpanelet på badekaret. Det skal jo være noe som lett skal kunne tas til side hvis en må under badekaret for vask eller tilgang til rør. Jeg er ingen håndverker, men jeg kunne aldri funnet på å gjøre noe slik. Problemet er at mannen min, som sikkert veldig mange andre menn, har veldig mye tro på at de får til hva som helst. Men så har de kanskje ikke orket å sette seg nok inn i sakene før de går løs med verktøy… men for all del, hvis dette er riktig metode er jeg åpen for å ta feil. 

Anonymkode: aefc8...36d

Ååja, i GULVET ja, jeg leste det som at det ble hengt opp på veggen, og der må man jo skru, selv om man også må tette det med silikon. I gulvet er jeg enig at dette er helt idiotisk, det er neppe mulig å få tett!

Anonymkode: e4005...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er noen år siden nå, men da jeg var gravid og ba eks-mannen om å støvsuge i stua (det var helg), presterte han å være opptatt med å polere bilen. Hele dagen. Med dopapir. 

Anonymkode: 737bb...bc5

I gamle dager jobbet gjerne kvinner i fjøset med melking av kyr og annet arbeid selv om de var gravide.

Anonymkode: 2e36e...79d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort mye ubrukelig, men tror noe av det mest ubrukelige jeg har gjort var når jentene skulle ha kjole i barnehagen, og jeg leverte de med nattkjole. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...