AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Er det bare meg som har dette? Jeg kan drømme meg bort flere ganger om dagen og på kvelden lage meg drømmescenarioer med folk jeg kjenner. Om hvordan de kunne reddet meg i ulike farlige situasjoner på jobb, I byen osv. Sånn skikkelig sprøe urealistiske ting som en full mann kommer og skal ta deg, og der og da kommer "the man" og saves the day😂 kan være en kompis og vennegjengen din, men alltid menn. Rare greier. Forstår ikke hvorfor det er sånn, men det har vært slik siden jeg var tenåring, og nå er jeg godt uti 20 årene. Og dere menn! Kan dere si om dere tenker dagdrømmer tilbake? Hvordan er dette for dere? Har dere noe tanker at dere ønsker å beskytte damer? Idk få litt realistiske tanker her😂 men og nysgjerrig om dere dagdrømmer. (og dere damer da 😇) Anonymkode: 68d4b...8cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Da jeg var barn og ikke visste hvordan jeg skulle få drømmejenta til å like meg, pleide jeg å dagdrømme om at jeg reddet henne fra en brann, og at hun så ble forelsket i meg Anonymkode: 833dd...aae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da jeg var barn og ikke visste hvordan jeg skulle få drømmejenta til å like meg, pleide jeg å dagdrømme om at jeg reddet henne fra en brann, og at hun så ble forelsket i meg Anonymkode: 833dd...aae Aaawww det fikk meg til å smelte😂✨️ du høres ut som en god person som tenkte slik😊 - ts Anonymkode: 68d4b...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Det er nok vanlig å drømme om. Er nok heller meg som dame som er litt uvanlig og synes at det høyeste kjedelig og usexy ut. Det verste jeg vet er menn som vil "redde" meg på noen måte. Da føler jeg de bare blir kompis. Jeg har vel heller beskyttelsesinstinkt og dominans motsatt vei. Feks tanker om å styre scener og folk, og redde meg og andre ut av vanskelige situasjoner. Det er realitet mer enn fantasi, jeg fryser ikke ved fare men får adrenalinkick og blir fokuset. Det kjennes veldig naturlig for meg å lede og beskytte. Anonymkode: 27c0f...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok vanlig å drømme om. Er nok heller meg som dame som er litt uvanlig og synes at det høyeste kjedelig og usexy ut. Det verste jeg vet er menn som vil "redde" meg på noen måte. Da føler jeg de bare blir kompis. Jeg har vel heller beskyttelsesinstinkt og dominans motsatt vei. Feks tanker om å styre scener og folk, og redde meg og andre ut av vanskelige situasjoner. Det er realitet mer enn fantasi, jeg fryser ikke ved fare men får adrenalinkick og blir fokuset. Det kjennes veldig naturlig for meg å lede og beskytte. Anonymkode: 27c0f...a1b Er enig. Ligner mer her, generelt. Jeg er alltid hero :---D Litt annerledes hvis jeg drømmer om menn, så dagdrømmer jeg om at jeg føler meg trygg, elsket og sett, at han bryr seg, engasjerer seg i meg, passer på meg, men også motsatt. Jeg ser opp til han og han meg, vi samarbeider om noe skikkelig bra, drar i samme retning mentalt, knuller og har det hyggelig og gøy. Anonymkode: c5066...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 Dagdrømmer at jeg står på en scene og synger. En lokal pub, men jeg er liksom et talent, og forbi går mannen jeg likte som aldri likte meg. Han hører og ser meg, blir selvsagt imponert, men må gå videre. I hodet sitt tenker han « søren, så bra hun er»😂 Drømmer også om en tidligere kollega jeg følte på meg at likte meg litt. Ser for meg at vi møtes igjen og at jeg kan fortelle han alt som foregår i ekteskapet mitt, som dessverre ikke går helt på skinner. Drømmer ikke om utroskap, men drømmer om en connection, en følelse av å være beskyttet Anonymkode: 03add...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dagdrømmer at jeg står på en scene og synger. En lokal pub, men jeg er liksom et talent, og forbi går mannen jeg likte som aldri likte meg. Han hører og ser meg, blir selvsagt imponert, men må gå videre. I hodet sitt tenker han « søren, så bra hun er»😂 Drømmer også om en tidligere kollega jeg følte på meg at likte meg litt. Ser for meg at vi møtes igjen og at jeg kan fortelle han alt som foregår i ekteskapet mitt, som dessverre ikke går helt på skinner. Drømmer ikke om utroskap, men drømmer om en connection, en følelse av å være beskyttet Anonymkode: 03add...de6 Helt fantastisk 😂 fikk meg til å le fordi jeg kjenner meg såå igjen! Så sykt spennende det var sang og connection. Men føler det er en gjenganger at det er alltid ute blant folk/sosialt disse scenariene befinner seg 🤭 -ts Anonymkode: 68d4b...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå