Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #21 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): - Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv. - Liker du at hun er litt frempå og viser at hun vil ha deg? - Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser? Anonymkode: 2762d...5f6 Ja på alle tre. 1. Å blir strøket og tatt på er det aller viktigste for meg og mitt kjærlighetsspråk. Det er viktigere enn sex har jeg forstått med åra. 2. Det er helt avgjørende. Om det bare er jeg som tar initiativ går jeg litt lei. For å parafrasere Jokke: Vi sitter i den samma båten, så hvorfor er det bare jeg som må ro? 3. Definitivt. Det er ekstra hot når jeg vet hun har kledd seg ekstra fint eller sexy "for meg", men jeg blir jo kåt og har lyst på henne på helt vanlige hverdager også. Godt er det, for det er de det er flest av. (Nå har jeg jo ikke noen "henne" for tida, men det gjelder likevel.) 1
Even Tuell Skrevet 9. desember 2024 #24 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 17.21): - Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv. - Liker du at hun er litt frempå og viser at hun vil ha deg? - Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser? Anonymkode: 2762d...5f6 Ja, jeg er også et menneske med følelser og ønske om oppmerksomhet. Jeg liker at hun liker meg. Jeg liker at hun viser at liker meg. Jeg ønsker å føle meg begjært. Kan ikke se for meg at det skulle være så stor forskjell på kjønnene der. Jeg tror menn utrolig nok er ute etter noe mer enn et høl å stappe pikken inni et par ganger. J Jeg er et menneske med følelser og ønske om oppmerksomhet ... jeg er ute etter noe mer enn å være sammen med en menneskelig fleshlight. Joggebukse og hettegenser er ypperlige plagg for å få sex. Det viser at hun er så trygg på meg at hun tør å være 100% komfortabel og ikke føler behov for å pynte seg, gjøre seg til på noe måte.... bare være seg selv helt igjennom. Slegg med raggsokker, beina på bordet og noen kjekkssmuler her og der. Trygghet og tillitt er sexy. Jeg ville tatt det som et nederlag om hun ikke turte å være helt avslappet rundt meg.
th4don Skrevet 9. desember 2024 #25 Skrevet 9. desember 2024 - Så absolutt. Trenger ikke å være seksuelt engang, oppmerksomhet er gjerne nok, spesielt i lange forhold. - JA. - Har alltid ment, og kommer alltid til å mene at kona er blodsexy når hun går i min gamle hettegenser og joggebukser. Ferdig snakka.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #26 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 17.21): - Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv. - Liker du at hun er litt frempå og viser at hun vil ha deg? - Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser? Anonymkode: 2762d...5f6 Nei, gir meg lite. Whatever. ja da, greit det. Yes! Joggebukse-rumpe kan være snasent. Anonymkode: 4636b...0d8
feliek54 Skrevet 12. desember 2024 #27 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 17.21): - Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv. - Liker du at hun er litt frempå og viser at hun vil ha deg? - Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser? Anonymkode: 2762d...5f6 Jeg kan helt klart svare JA på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå