Gå til innhold

Spørsmål til dere Menn;

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv.

- Liker du at hun er litt frempå og viser at hun vil ha deg?

- Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser?

Anonymkode: 2762d...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Anonymkode: ebc0e...96e

• Liker 1
Skrevet

Ja, ja og ja.

Skrevet

Nja.

Ja.

Ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

- Liker du å bli strøket på og tatt på? Tenner det deg? F.eks strøket på armen, låret osv.

- Kan du bli kåt og lysten på henne, selv om hun " bare " går i joggebukse og hettegenser?

Ja x 3

Skrevet

Ja, ja, og ja, absolutt.

Anonymkode: 5d6dd...983

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker å bli klødd på ryggen. Tenner ikke av å bli tatt og strøket på.

hun må gjerne være «frempå», men det betyr ikke at jeg automatisk blir tent.

Ja. Jeg kan få lyst når hun går i joggebukse og hettegenser. Helt ærlig, jeg får oftere lyst når hun går i joggebukse og hettegenser en når hun er pyntet, sminker osv. jeg får også oftere lyst om hun feks har på seg en av mine boxere en om hun har på seg såkalt «sexy» undertøy.

Anonymkode: 6e6e6...870

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, om hun er seksuelt attraktiv. 

Anonymkode: f7542...748

Skrevet

Liker å bli strøket og tatt på. Blir ikke så sprengkåt av det nødvendigvis, men det kan bli en fin innledning til noe.

Ja ti begge de de andre spørsmålene

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja

Sitat

Ja

Sitat

Ja. Det kan være mer sexy enn «sexy undertøy».

Anonymkode: 8681a...d81

• Liker 1
Skrevet

De fleste liker vel dette. Men mange kvinner tør ikke være litt frempå, uansett hvor interresert de måtte være 

Anonymkode: 34e9a...ed0

• Liker 1
Skrevet

Ja til alle. Men selvsagt til sin tid. 

Anonymkode: 53326...cad

Skrevet

Ja

Ja

Nei

Anonymkode: d5b25...11b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tatt på, strøket på armer, lår, legger, nakke, rygg og rumpe. Frempå og viser at hun vil ha meg.  Joggebukse, hettegenser, vinterbukse og jakke, undertøy, ingen ting, spiller ingen rolle lyst på henne har jeg ha sett. Kåt blir jeg også gitt, da jeg ofte fantaserer om det som er under.  Heller usminket enn sminket! 

Mann 40

Anonymkode: b8782...11e

Skrevet

Ja, ja og ja. 

Anonymkode: e4d31...767

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Det viser at hun er lat og ikke gjør en innsats. 

Anonymkode: 5ee72...b77

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei. Det viser at hun er lat og ikke gjør en innsats. 

Anonymkode: 5ee72...b77

Jeg tipper jeg bruker lengre tid enn deg på badet de dagene jeg går i joggeklær, men det er å være lat? På grunn av noe tøy? 

Anonymkode: 85252...ab9

Skrevet

Tja og ja. Kommer litt an på joggebuksa, men sier ja.

Anonymkode: 9c587...704

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste liker vel dette. Men mange kvinner tør ikke være litt frempå, uansett hvor interresert de måtte være 

Anonymkode: 34e9a...ed0

Jeg ligger inntil han jeg dater nå. Tar på han, kysser han på kinn, munn, klør han på ryggen, armen, koser masse med hverandre. Tror ikke de fleste kvinner er redde for å være frempå hvis de stoler på mannen.  Min første kjæreste i tidlig 20 årene kunne være litt kald og ufin. Da trakk såklart jeg meg unna også. Jeg tror mange må føle seg trygge på mannen hvis de skal klare å gi seg helt til han. 

Anonymkode: 5b2a4...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...