Gjest Taty Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Lille prinsesse skal i bursdag til en i bhg, der skal alle på avdelingen. pleier dere å sende barna med gave? i såfall hva til en 3åring. ikke dyrt...
liv Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Skal hun til en jente eller gutt da? Så lenge hun er bedt i burdag så synes jeg hun bør ha med en gave. Kanskje et purslespill eller en liten bok?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Det er jo vanlig å ha med gave når en er invitert i bursdag.. Kan få mange ting til under hundrelappen på lekebutikk eller bokhandel.
flopp Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 ... for eksempel tegne- eller malesaker, lekebiler, "bob-kjørere" og "ski-hopper" (kjempegøy ), barnemåke, bøker... Masse fint å kjøpe og det trenger ikke koste så mye. Men barna må ha med gave når de skal i bursdag så klart
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Gave er en selvfølgelighet mener jeg... Sist jeg kjøpte noe til et barn sa jeg kjønn og alder, også plukket de frem noe mange unger i den alderen liker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå