Gå til innhold

Hvor/hvordan vaske dyner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

OPPDATERING:

Jeg visste jeg hadde les5 noe om maskiner og vask av dyner i maskin. 

På vaskelappen til Høie Downfeel står det at maskinen må ha et trommel volum på minimum 130 liter. På den tyske delen av vaskelappen står det at maskinen må kunne ta minimum 7 kilo. 

De som vil må gjerne gjøre hva de vil for min del mht å stappe svære dyner inn i for små maskiner. Dynene blir jo ekstra tunge når de suger vann til seg. 

Anonymkode: 63925...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ok, siden jeg er over 40 skulle jeg ha visst dette. Men seriøst; hvordan får dere vaska dyner? Jeg har lufta/rista/lagt ut i kulda, osv, men jeg får den jo ikke inn i en vanlig vaskemaskin. Må pælme og kjøpe nytt hvis ingen har noen gode råd her…

Anonymkode: 518bc...bd8

Hvor liten er den vaskemaskinen din egentlig. Er jo ikke noe problem å vaske dyner hjemme. 

Anonymkode: 88dd1...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

OPPDATERING:

Jeg visste jeg hadde les5 noe om maskiner og vask av dyner i maskin. 

På vaskelappen til Høie Downfeel står det at maskinen må ha et trommel volum på minimum 130 liter. På den tyske delen av vaskelappen står det at maskinen må kunne ta minimum 7 kilo. 

De som vil må gjerne gjøre hva de vil for min del mht å stappe svære dyner inn i for små maskiner. Dynene blir jo ekstra tunge når de suger vann til seg. 

Jeg har gjort det to ganger i året de 20 årene som har gått siden jeg flyttet hjemmefra.

Men man finner alltid en unnskyldning om man ikke gidder. Blir litt som dette med å ikke re opp, for da har midden en fest. 

Anonymkode: 63213...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har gjort det to ganger i året de 20 årene som har gått siden jeg flyttet hjemmefra.

Men man finner alltid en unnskyldning om man ikke gidder. Blir litt som dette med å ikke re opp, for da har midden en fest. 

HÆ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 12.33):

Støv/sengemidd er en myte i Norge. Vi har for kaldt og tørt klima for at de kan leve her.

https://dinside.dagbladet.no/bolig/dreper-sengemyte/76869639

https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/nei-du-deler-ikke-sengen-din-med-millioner-av-midd/9833829/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...