AnonymBruker Skrevet 9. desember #21 Del Skrevet 9. desember OPPDATERING: Jeg visste jeg hadde les5 noe om maskiner og vask av dyner i maskin. På vaskelappen til Høie Downfeel står det at maskinen må ha et trommel volum på minimum 130 liter. På den tyske delen av vaskelappen står det at maskinen må kunne ta minimum 7 kilo. De som vil må gjerne gjøre hva de vil for min del mht å stappe svære dyner inn i for små maskiner. Dynene blir jo ekstra tunge når de suger vann til seg. Anonymkode: 63925...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #22 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ok, siden jeg er over 40 skulle jeg ha visst dette. Men seriøst; hvordan får dere vaska dyner? Jeg har lufta/rista/lagt ut i kulda, osv, men jeg får den jo ikke inn i en vanlig vaskemaskin. Må pælme og kjøpe nytt hvis ingen har noen gode råd her… Anonymkode: 518bc...bd8 Hvor liten er den vaskemaskinen din egentlig. Er jo ikke noe problem å vaske dyner hjemme. Anonymkode: 88dd1...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #23 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): OPPDATERING: Jeg visste jeg hadde les5 noe om maskiner og vask av dyner i maskin. På vaskelappen til Høie Downfeel står det at maskinen må ha et trommel volum på minimum 130 liter. På den tyske delen av vaskelappen står det at maskinen må kunne ta minimum 7 kilo. De som vil må gjerne gjøre hva de vil for min del mht å stappe svære dyner inn i for små maskiner. Dynene blir jo ekstra tunge når de suger vann til seg. Anonymkode: 63925...a88 Jeg har gjort det to ganger i året de 20 årene som har gått siden jeg flyttet hjemmefra. Men man finner alltid en unnskyldning om man ikke gidder. Blir litt som dette med å ikke re opp, for da har midden en fest. Anonymkode: 63213...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #24 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har gjort det to ganger i året de 20 årene som har gått siden jeg flyttet hjemmefra. Men man finner alltid en unnskyldning om man ikke gidder. Blir litt som dette med å ikke re opp, for da har midden en fest. Anonymkode: 63213...774 HÆ? Anonymkode: 63925...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glx Skrevet 12. desember #25 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 12.33): Jeg har gjort det to ganger i året de 20 årene som har gått siden jeg flyttet hjemmefra. Men man finner alltid en unnskyldning om man ikke gidder. Blir litt som dette med å ikke re opp, for da har midden en fest. Anonymkode: 63213...774 Støv/sengemidd er en myte i Norge. Vi har for kaldt og tørt klima for at de kan leve her. https://dinside.dagbladet.no/bolig/dreper-sengemyte/76869639 https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/nei-du-deler-ikke-sengen-din-med-millioner-av-midd/9833829/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå