AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Skrevet 11. desember 2024 kjekkfyr skrev (7 minutter siden): For meg, vanligvis et slags varmt klemmende press, mage og lårmuskler som spennes kraftig og rytmisk de siste sekundene - før det er som hvert fiber i kroppen slapper av akkurat i det orgasmen og spruten kommer.. Elsker den pumpende følelsen rett etterpå som bare kommer helt uten press, men som sender spruten støtvis ut 🥵🥹😅😮💨 Vet, kjenner meg så igjen, det begynner som intenst press i mage og i underlivet, det blir mer og mer stakkato hikst og stønning og låra stivner stiv som en pinne å dirrer og begynner å riste, jeg spenner hver fiber i kroppen men mot topp punktet, armene kaver også i det kroppen spennes som en fiolinstrang, før kroppen begynner å spennes kraftig og rytmisk i sekundene før orgasmen starter. I det kroppen revner i det orgasmen kommer, slappes alt av, ligger å dirrer og vibrerer, mens sprut etter sprut slynges ut og stønner som gal, kjenner orgasmen helt ut i fingerspissene og ut i tærne og kan vare i flere minutter🤪🥵😲🥹 Ved prostata orgasme er det denne opplevelsen x 10 eller mer.🥹🥹🤪🥵🥵 Anonymkode: d81f0...af7
feliek54 Skrevet 12. desember 2024 #22 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 14.04): Kvinne eller mann, hvordan kjennes en orgasme ut for deg? Anonymkode: c79d2...4b2 For meg kan det variere veldig. Alt fra deilig til ekstremt deilig og har hendt at jeg nesten føler jeg besvimer. Men om det tar lenger tid før orgasme så blir den bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå