agbre Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Fikk ny laptop i dag og har aldri brukt mousepad før. Jeg syns det er kjempevanskelig! Den er jo overfølsom,jo! Har stillt inn hastigheten, men likevel. En annen ting er at i stad så rullet siden som bare det når jeg var på høyre siden av paden. Nå gidder den ikke mer. Gjett om hvem som skal ha seg skikkelig mus i morgen
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Sånn så jeg på det til å begynne med. Brukte noen mnder, men nå bruker jeg bare den selv om jeg har vanlig mus utenom. Det vil si, jeg bruker den vanlige musen til å spille sims 2 med.
abelille Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Alt er en vanesak, og det er knallvanskelig til å begynne med. Men dersom du er som meg som liker å ta med laptoppen i godstolen, er det greit å mestre det. Nå bruker jeg mus når jeg sitter ved bord, og paden når jeg sitter krøkkete til eller ikke gidder å koble på mus. Det funker like godt med og uten mus, men når jeg sitter lenge og jobber foretrekker jeg vanlig mus. Så altså: ikke gi opp, men prøv å bruke mousepad litt innimellom slik at du blir vant til det.
jordbær Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Helt enig! Vanesak. Selv er jeg avhenig av IBM thinkpad sin musetast.. En "knapp" som sitter midt på tastaturet og fungerer som en mus. Nå i det siste har thinkpad sine laptoper blitt produsert med begge deler.. Men jeg takler ikke rørepadda enda;) Bruker to fingre på den av en eller annen grunn..
Lucky? Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Er helt klart en vanesak. I førsten likte/ fikk jeg det ikke til, men nå bare digger jeg den. Ikke mer mus på meg
vixen Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Helt enig! Vanesak. Selv er jeg avhenig av IBM thinkpad sin musetast.. En "knapp" som sitter midt på tastaturet og fungerer som en mus. Nå i det siste har thinkpad sine laptoper blitt produsert med begge deler.. Men jeg takler ikke rørepadda enda;) Bruker to fingre på den av en eller annen grunn.. ← Jeg takler ikke den røde knappen i midten! Pad'en faller meg mer i smak. Som alle sier, vanesak og veldig praktisk om man har laptopen på fanget.
jordbær Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Jeg takler ikke den røde knappen i midten! Pad'en faller meg mer i smak. Som alle sier, vanesak og veldig praktisk om man har laptopen på fanget. ← Hehe. Hadde nok vært en annen sak om thinkpadene kom med pad-en i utgangspunktet. Men før hadde dem jo bare knappen Gjett om jeg slet i begynnelsen! men nå liker jeg den mye bedre enn vanlig mus! Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger..
tilli Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Fikk ny laptop i dag og har aldri brukt mousepad før. Jeg syns det er kjempevanskelig! Den er jo overfølsom,jo! Har stillt inn hastigheten, men likevel. En annen ting er at i stad så rullet siden som bare det når jeg var på høyre siden av paden. Nå gidder den ikke mer. Gjett om hvem som skal ha seg skikkelig mus i morgen ← Jeg bruker bare pekeplaten. Har en mus, men den ligger bare og støver ned. Du kan slå av rullefunksjonen.
Dru Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger.. ← Høhø, nå lo jeg litt for meg selv her.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #10 Skrevet 3. mars 2006 Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger.. ← Man er ikke nerd før man slutter å tenke over dobbelbetydning av "mus".
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Man er ikke nerd før man slutter å tenke over dobbelbetydning av "mus". ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå