Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk ny laptop i dag og har aldri brukt mousepad før. Jeg syns det er kjempevanskelig!

Den er jo overfølsom,jo! Har stillt inn hastigheten, men likevel. En annen ting er at i stad så rullet siden som bare det når jeg var på høyre siden av paden. Nå gidder den ikke mer. Gjett om hvem som skal ha seg skikkelig mus i morgen :sur:;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Sånn så jeg på det til å begynne med. Brukte noen mnder, men nå bruker jeg bare den selv om jeg har vanlig mus utenom. Det vil si, jeg bruker den vanlige musen til å spille sims 2 med. ;)

Skrevet

Alt er en vanesak, og det er knallvanskelig til å begynne med. Men dersom du er som meg som liker å ta med laptoppen i godstolen, er det greit å mestre det. Nå bruker jeg mus når jeg sitter ved bord, og paden når jeg sitter krøkkete til eller ikke gidder å koble på mus. Det funker like godt med og uten mus, men når jeg sitter lenge og jobber foretrekker jeg vanlig mus.

Så altså: ikke gi opp, men prøv å bruke mousepad litt innimellom slik at du blir vant til det.

Skrevet

Helt enig!

Vanesak.

Selv er jeg avhenig av IBM thinkpad sin musetast.. En "knapp" som sitter midt på tastaturet og fungerer som en mus. Nå i det siste har thinkpad sine laptoper blitt produsert med begge deler.. Men jeg takler ikke rørepadda enda;) Bruker to fingre på den av en eller annen grunn.. :ler:

Skrevet

Er helt klart en vanesak. I førsten likte/ fikk jeg det ikke til, men nå bare digger jeg den. Ikke mer mus på meg :ler:

Skrevet
Helt enig!

Vanesak.

Selv er jeg avhenig av IBM thinkpad sin musetast.. En "knapp" som sitter midt på tastaturet og fungerer som en mus. Nå i det siste har thinkpad sine laptoper blitt produsert med begge deler.. Men jeg takler ikke rørepadda enda;) Bruker to fingre på den av en eller annen grunn.. :ler:

Jeg takler ikke den røde knappen i midten! ;) Pad'en faller meg mer i smak. Som alle sier, vanesak og veldig praktisk om man har laptopen på fanget.

Skrevet
Jeg takler ikke den røde knappen i midten! ;) Pad'en faller meg mer i smak. Som alle sier, vanesak og veldig praktisk om man har laptopen på fanget.

Hehe. Hadde nok vært en annen sak om thinkpadene kom med pad-en i utgangspunktet. Men før hadde dem jo bare knappen ;) Gjett om jeg slet i begynnelsen! men nå liker jeg den mye bedre enn vanlig mus!

Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger.. :sjarmor:

Skrevet
Fikk ny laptop i dag og har aldri brukt mousepad før. Jeg syns det er kjempevanskelig!

Den er jo overfølsom,jo! Har stillt inn hastigheten, men likevel. En annen ting er at i stad så rullet siden som bare det når jeg var på høyre siden  av paden. Nå gidder den ikke mer. Gjett om hvem som skal ha seg skikkelig mus i morgen :sur:  ;)

Jeg bruker bare pekeplaten. Har en mus, men den ligger bare og støver ned.

Du kan slå av rullefunksjonen.

Skrevet
Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger..  :sjarmor:

Høhø, nå lo jeg litt for meg selv her. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Uh.. Ja.. Fritt frem for tolkninger..  :sjarmor:

Man er ikke nerd før man slutter å tenke over dobbelbetydning av "mus". :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Man er ikke nerd før man slutter å tenke over dobbelbetydning av "mus".  :sjenert:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...