AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Dere som er i forhold, er det noe dere tenker mangler i sexlivet deres? Vi mangler bare to ting. Sex og liv. Anonymkode: 7d7e7...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Egentlig ikke. På de 20+ årene vi har sammen, så har jeg aldri opplevd frustrasjon eller konflikt i forbindelse med sex. Skal sies at vi begge har et særdeles ukomplisert forhold til sex. Anonymkode: d666f...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi var åpne om forventninger og ønsker om sex fra dag en, og har hatt ett supert sexliv i 12 år. Anonymkode: 21e78...9fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som er i forhold, er det noe dere tenker mangler i sexlivet deres? Vi mangler bare to ting. Sex og liv. Anonymkode: 7d7e7...63f Sex er kjempeviktig i et parfolhold. Men bitterhet kler ingen. Du er din egen lykkes smed. Prat med partneren din for å fikse det. Om det ikke lar seg løse passer dere nok ikke sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Jo, det er noe jeg virkelig savner. Damer som kommer lett, og flere ganger. Ingenting annet kan tenne meg like mye. Det begynner å bli lenge siden jeg hadde en sånn opplevelse. På den annen side, vissheten om at dama IKKE kommer uten bruk av leketøy/hjelpemidler er heller demotiverende, og fører oftest til at jeg avslutter knulling uten å komme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Nei. Det ene av oss ikke ønsker/ikke nyter har vi bare fjernet fra menyen, men det er et akseptert valg for oss begge, og det seksuelle koldtbordet som gjenstår er likevel så omfattende og variert at vi ikke har fokus på de få tingene som ble fjernet. Begge er dessuten såpass opptatt av gjensidig nytelse at ingen av oss ville hatt glede av det den andre ikke nøt, så det er ikke noe savn å ha ensidig egosex. Hvilket det ene av oss ikke ønsker ville vært for den andre. Dette med sex har egentlig vært veldig enkelt i dette forholdet. At slikt kunne være komplisert og til savn/konflikt tilhører fortiden og andre relasjoner. Her er oppskriften så enkel at vi har sex når begge to ønsker sex, og vi har alltid sex begge to nyter. Såre enkelt, og ingen savn i det. Endret 8. desember 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Resignert skrev (5 timer siden): Jo, det er noe jeg virkelig savner. Damer som kommer lett, og flere ganger. Ingenting annet kan tenne meg like mye. Det begynner å bli lenge siden jeg hadde en sånn opplevelse. På den annen side, vissheten om at dama IKKE kommer uten bruk av leketøy/hjelpemidler er heller demotiverende, og fører oftest til at jeg avslutter knulling uten å komme selv. Så da er du tungpult? Jeg synes det er demotiverende med menn som ikke kommer Anonymkode: 09a70...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så da er du tungpult? Jeg synes det er demotiverende med menn som ikke kommer Anonymkode: 09a70...43a "Damene Først" er det som funker best for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå