Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser hun legger ut hun har en baktanke med og legge ut alt på snap. Skjønner ikke hva den baktanken kan være 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lune skrev (På 17.8.2026 den 10.50):

Barna hennes er voksne og bor for seg selv.

Hun sier selv hun ikke bruker rus, men ser ekstremt ruset ut, er det pga. tung medisinering?

Hun har sagt hun har psykoser.  Anti.psykotika kan man bli helt "dopa" av spesielt om morningen/hangover. Det er slik med alle tunge medisiner. Hun er jo sterkt preget av sykdom og bor i kommunal leilighet. Virker allikevel som hun har oppegående familie som hun ofte spiser middag med osv. Hun er også dj.  Hun har sagt på snap at det hjelper henne være der inne på snap/dele alt så da må hun jo få lov til det....🤷‍♀️ Har ikke peiling hvem eksmannen som ble dømt er, men han andre eksen (som laget spleisen) vet jeg hvem er ,og han er ikke helt normal... 

Godt hun holder seg borte fra menn. Hun har jo mer enn nok med å klare komme seg opp av senga. Håper hun får det bedre. Trist. 

Og ja hun har vært barnevernspedagog. Rart at folk synes det skulle være løgn?  Alle har en fortid. Det finnes folk av alt slags yrker som  leger,advokater osv som har blitt veldig syke schizofrene,psykotiske osv. Alvorlig sykdom kan ramme den beste! Så selv om hun seff ikke kan jobbe som det nå så er det jo en utdannelse og jobb hun har hatt. 

Endret av suprise
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg leste lenger framme i denne tråden hva hun har gjennomgått. Det ville nok heller vært merkelig om man ikke blir preget av noe sånt:

Stavangerrrr skrev (På 23.3.2025 den 8.47):

• Hjerte 1
Skrevet
suprise skrev (9 timer siden):

Hun har sagt hun har psykoser.  Anti.psykotika kan man bli helt "dopa" av spesielt om morningen/hangover. Det er slik med alle tunge medisiner. Hun er jo sterkt preget av sykdom og bor i kommunal leilighet. Virker allikevel som hun har oppegående familie som hun ofte spiser middag med osv. Hun er også dj.  Hun har sagt på snap at det hjelper henne være der inne på snap/dele alt så da må hun jo få lov til det....🤷‍♀️ Har ikke peiling hvem eksmannen som ble dømt er, men han andre eksen (som laget spleisen) vet jeg hvem er ,og han er ikke helt normal... 

Godt hun holder seg borte fra menn. Hun har jo mer enn nok med å klare komme seg opp av senga. Håper hun får det bedre. Trist. 

Og ja hun har vært barnevernspedagog. Rart at folk synes det skulle være løgn?  Alle har en fortid. Det finnes folk av alt slags yrker som  leger,advokater osv som har blitt veldig syke schizofrene,psykotiske osv. Alvorlig sykdom kan ramme den beste! Så selv om hun seff ikke kan jobbe som det nå så er det jo en utdannelse og jobb hun har hatt. 

Hun sier jo det ikke er psykoser men anfall fra ptsd. Hun sier jo også hun ikke bruker medisiner. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
QuietEcho89 skrev (3 timer siden):

Hun sier jo det ikke er psykoser men anfall fra ptsd. Hun sier jo også hun ikke bruker medisiner. 

Psykose sa hun på snap forrige uke. Hun sa at da snakker hun med sin far (død far), en fin ting fordi hun savnet han. Psykose og PTSD kan henge sammen grunnet traumer, kjent sak.

Endret av suprise
Skrevet

Er hun rusa, eller hva er det? 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet fôr ryktespredning.

Sol, admin. 

Skrevet
Klump skrev (På 14.8.2026 den 12.55):

Begynt å få opp denne dame på snap. Hun er jo totalt forstyrret, stakkars menneske. Visse burde beskyttes mot seg selv….

Etter hva jeg har forstått så har hun har blitt utsatt for mishandling og grov vold i flere år av eksen. Bare flaks at voldsutøveren ikke tok livet av henne! Det er lett å se at hun er preget av årevis med vold og overgrep, og har utviklet k-ptsd. Jeg mener det blir feil å kalle henne for "forstyrret" og at hun må "beskyttes mot seg selv" når det er overgriperen noen burde ha beskyttet henne mot! 

Får så vondt av henne!💔 Hun viser jo hvordan senskader av brutal vold kan utarte seg og ødelegge liv. 

• Hjerte 2
Skrevet
Gulline skrev (På 25.8.2026 den 5.33):

Jeg leste lenger framme i denne tråden hva hun har gjennomgått. Det ville nok heller vært merkelig om man ikke blir preget av noe sånt:

Huff, ja jeg er helt enig! 💔 Grusomt sak! Synd hun ikke stakk han et annet sted enn i foten, for slike svin burde det ha vært skuddpremie på!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...