Polluela Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 I det høyre øret mitt har jeg en rar form for "voks"-produksjon. Det er ikke inni selve øregangen, men rett over - inni den "folden" av brusk som er nærmest hodet (håper det var en forståelig forklaring). Voksen, eller hva i alle dager det kan være, begynner som rimelig flytende, og etter hvert blir den hard, så hard at området blir ømt. I tillegg klør det... Fargen er omtrent den samme som på vanlig ørevoks. Dette fortsetter og fortsetter, uansett hvor mye jeg renser/vasker ørene... Hva kan det være? Det er ikke tegn til dette i det venstre øret..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 kanskje du har et sår på øret som er skjult bak en av ehm bruskfolden?
Polluela Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2006 Tja, det har jeg iallfall nå, etter all kløinga og den tilnærma krystallaktige voksen Hvis det er det som er problemet i utgangspunktet, får jeg vel bare vente og se om det blir bedre. Men flere tanker eller forslag om hva det kan være mottas med takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå