jukkapalme Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar tonebelinda skrev (3 timer siden): Han var med i en episode på svenskegrensa. Men arbeidsplassen hans er på Gardermoen. Var vel færre fly da, under korona Sett på tollerne og spillet hvor Steffen er med. Fantastisk fyr. Er ikke noe vondt i han. Liker Kjersti veldig godt også. Bein i nesa på den dama. Aurora er forsåvidt og en bra dame. Morsom til tider. Men hun tror jo hun er på ferie. Da er sikkert den en av de episodene jeg har sett. Liker han skikkelig godt jeg også, fin fyr. Digger Kjersti også. Hun har bein i nesa, ja 😊 Enig ang Aurora også. Gruuuusom måte å bli vekket på, haha 😂 De må jo arbeide der inne. Hun er bare interessert i å kose seg og late seg. Men morsom er hun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar Kjersti Grini - rivjern. Steffen - vokser på meg. Simon - humor og selvironi, elsker hvordan han «håndterte» Kjersti! Aurora - får ikke tak på henne! 🙈Hun er stokk dum og råsmart av og på, jeg blir så j… forvirra av henne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. januar #23 Del Skrevet 12. januar Ninaen skrev (1 time siden): Kjersti Grini - rivjern. Steffen - vokser på meg. Simon - humor og selvironi, elsker hvordan han «håndterte» Kjersti! Aurora - får ikke tak på henne! 🙈Hun er stokk dum og råsmart av og på, jeg blir så j… forvirra av henne Fin gjeng. Nesten litt synd de bare kan være tre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar K_mb skrev (8 minutter siden): Fin gjeng. Nesten litt synd de bare kan være tre 😅 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. januar #25 Del Skrevet 12. januar Jeg digger Steffen, for en fin fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #26 Del Skrevet 13. januar Digger Simen i Torpet, en helt annen person enn inne på Farmen 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. januar #27 Del Skrevet 13. januar En artig gjeng Litt overdrevent bruk av n-ordet, selv om jeg forstår konteksten. De står godt i det og man har null elefanter i rommet, om ikke annet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #28 Del Skrevet 13. januar https://www.tv2.no/underholdning/reagerer-kan-vi-slutte-a-gi-rasister-som-kjersti-grini-tv-tid/17355109/ Herregud 🙄 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. januar #29 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (37 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/reagerer-kan-vi-slutte-a-gi-rasister-som-kjersti-grini-tv-tid/17355109/ Herregud 🙄 Ærlig talt! Hun sier jo ikke at hun angrer på at hun sa unnskyld, men at hun la seg flat(!) Å kalle Kjersti Grini rasist basert på dette blir for drøyt selv for meg… Det hun sa var åpenbart teit og en voksen dame burde skjønne i 2021 at det er j… dumt å bruke det ordet, men hun brukte det om en ku pga fargen, ikke et menneske, og det er da ingen andre ting som tilsier at hun er rasist i ordets rette forstand. Dette blir å blåse ting fullstendig ut av proporsjoner! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #30 Del Skrevet 13. januar Ninaen skrev (14 minutter siden): Ærlig talt! Hun sier jo ikke at hun angrer på at hun sa unnskyld, men at hun la seg flat(!) Å kalle Kjersti Grini rasist basert på dette blir for drøyt selv for meg… Det hun sa var åpenbart teit og en voksen dame burde skjønne i 2021 at det er j… dumt å bruke det ordet, men hun brukte det om en ku pga fargen, ikke et menneske, og det er da ingen andre ting som tilsier at hun er rasist i ordets rette forstand. Dette blir å blåse ting fullstendig ut av proporsjoner! Typisk woke generasjonen 😛 man kan ikke gjøre noe gøy uten å få slakt.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. januar #31 Del Skrevet 13. januar Ninaen skrev (19 timer siden): Aurora - får ikke tak på henne! 🙈Hun er stokk dum og råsmart av og på, jeg blir så j… forvirra av henne Ja, Aurora kan være så hyggelig, logisk og smart - der jeg liker henne godt. Men så snur hun om og blir så barnslig, kort og rar på helt enkle ting - der jeg bare rister på hodet av henne. Så jeg veksler på å like henne og være frustert over henne. Har tenkt at hun gjør seg til med dumskap for oppmerksomhet eller noe, der hun egentlig vet bedre. Likevel har hun alltid vært slik, så jeg er i tvil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. januar #32 Del Skrevet 13. januar Ctrl skrev (1 time siden): Ja, Aurora kan være så hyggelig, logisk og smart - der jeg liker henne godt. Men så snur hun om og blir så barnslig, kort og rar på helt enkle ting - der jeg bare rister på hodet av henne. Så jeg veksler på å like henne og være frustert over henne. Har tenkt at hun gjør seg til med dumskap for oppmerksomhet eller noe, der hun egentlig vet bedre. Likevel har hun alltid vært slik, så jeg er i tvil. Aurora har en bachelor i HR og personalledelse. Hun har også hatt en podcast som heter fra Spøk til revolver det temaene er ganske så varierte, så hun er absolutt ikke den sløveste kniven i skuffen 😉rar - ja kanskje det. Dum - nei. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. januar #33 Del Skrevet 13. januar Zenhouse skrev (Akkurat nå): Aurora har en bachelor i HR og personalledelse. Hun har også hatt en podcast som heter fra Spøk til revolver det temaene er ganske så varierte, så hun er absolutt ikke den sløveste kniven i skuffen 😉rar - ja kanskje det. Dum - nei. Hun er ikke dum nei! Mer at jeg ikke blir klok på henne 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. januar #34 Del Skrevet 13. januar Ninaen skrev (21 minutter siden): Hun er ikke dum nei! Mer at jeg ikke blir klok på henne 🙈 Ser den 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #35 Del Skrevet 13. januar Ninaen skrev (47 minutter siden): Hun er ikke dum nei! Mer at jeg ikke blir klok på henne 🙈 Hun er søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. januar #36 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (13 timer siden): Typisk woke generasjonen 😛 man kan ikke gjøre noe gøy uten å få slakt.. Jeg er ganske sikker på at det ikke hadde blitt så stor sak av den «n****ku» uttalelsen om Ikke Øyunn (som på den tiden var samboer med Levi) hadde vært med og blitt så fornærmet. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet tirsdag kl 09:41 #37 Del Skrevet tirsdag kl 09:41 (endret) Zenhouse skrev (14 timer siden): Feilsitering, får ikke fjerna! Synes Simon og Kjersti håndterer den omtalte kommentaren så bra når han kommer på Torpet. De får på en måte satt det mer i kontekst og ikke minst vist at Kjersti ikke er rasist og at ting er kommet litt ut av proporsjoner der… Klarer ikke helt å forklare hva jeg mener, håper andre skjønner og kanskje kan supplere. Simon for «mobba» Kjersti litt for det, Kjersti viser at hun tar det, og i tillegg synes jeg samhandlingen mellom de to er utrolig fin. Kjersti er jo et rivjern, og selv om hun nok snakker før hun tenker og med fordel kunne vært litt rundere i kantene noen ganger, så får jeg på ingen måte inntrykk av at det er noe vondt i henne. Endret tirsdag kl 09:44 av Ninaen 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 10:12 Forfatter #38 Del Skrevet tirsdag kl 10:12 (endret) Usikker hvem jeg vil skal i tvekamp mot Simen. Simen har så god kjemi med Steffen og Kjersti men samtidig så liker jeg Gude. Endret tirsdag kl 10:12 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet tirsdag kl 11:15 #39 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 Cid skrev (1 time siden): Usikker hvem jeg vil skal i tvekamp mot Simen. Simen har så god kjemi med Steffen og Kjersti men samtidig så liker jeg Gude. Håper da det blir Aurora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet torsdag kl 07:26 #40 Del Skrevet torsdag kl 07:26 Jeg så dagens lille episode og ble litt sjokkert over hva som tilsynelatende foregikk. Simen, altså 🤣 ha ha. Morsom fyr. God stemning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå