Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (21 minutter siden):

Kan godt som jeg skrev tidligere at det er nøye planlagt for å sikre at hvem enn som kommer fra Torpet blir stemplet som paranoid og valgt som førstekjempe. 

Jeg tror nok at de fra Torpet blir sendt i kamper for å få dem ut - uansett hvem.  Det blir vel først kåret en vinner fra Torpet, men kanskje vinneren kan få fritak fra første tvekamp.  Jeg er usikker på hvor mange tvekamper det er igjen før finaleuka.  Jeg har ingenting imot at Kjersti vinner hele Farmen.  

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Perine skrev (1 time siden):

Jeg tror nok at de fra Torpet blir sendt i kamper for å få dem ut - uansett hvem.  Det blir vel først kåret en vinner fra Torpet, men kanskje vinneren kan få fritak fra første tvekamp.  Jeg er usikker på hvor mange tvekamper det er igjen før finaleuka.  Jeg har ingenting imot at Kjersti vinner hele Farmen.  

Bare å vente å se hehe. 

Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Kanskje Kjersti selv har gjort det. Anette går nedi sin egen grøft.. hvorfor ikke dytte en til i vennlig retning av grøften 😅

Akkurat det var min første tanke! 😅

Ser liksom ikke helt for meg at Tarjei har gjort det. Om det er han; så måtte han jo visst at det var snus som var oppi det skrinet, OG han måtte ha vært veldig kjapp for å rekke å gjøre det uten å bli tatt. 

• Liker 5
Skrevet
Cookie123 skrev (4 minutter siden):

Akkurat det var min første tanke! 😅

Ser liksom ikke helt for meg at Tarjei har gjort det. Om det er han; så måtte han jo visst at det var snus som var oppi det skrinet, OG han måtte ha vært veldig kjapp for å rekke å gjøre det uten å bli tatt. 

Kanskje det var snusmumrikken?:p 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis noen skulle stjele snusen så hadde for det første vært enklere, mer praktisk og mindre grisete å bare ta hele boksen heller enn å stappe en klyse i lomma. For det andre måtte de ha visst nøyaktig hvor susboksen lå, hvordan den så ut og at det var snus i den og attpåtil klart å lure innholdet unna mens alle var i hytta, men ingen så på. Høres mildt sagt usannsynlig ut. Er nok bare snekkeren som har snusa mer enn han var klar over mens de drakk. Tåpelig at Anette og Kjersti kaster seg på og konkluderer med at det er Tarjei som har stjelt.

• Liker 14
Skrevet
AntiBullshit skrev (9 minutter siden):

Hvis noen skulle stjele snusen så hadde for det første vært enklere, mer praktisk og mindre grisete å bare ta hele boksen heller enn å stappe en klyse i lomma. For det andre måtte de ha visst nøyaktig hvor susboksen lå, hvordan den så ut og at det var snus i den og attpåtil klart å lure innholdet unna mens alle var i hytta, men ingen så på. Høres mildt sagt usannsynlig ut. Er nok bare snekkeren som har snusa mer enn han var klar over mens de drakk. Tåpelig at Anette og Kjersti kaster seg på og konkluderer med at det er Tarjei som har stjelt.

Det er jo i snekkerens interesse at også Kjersti henger seg på Anettes negative holdning til Tarjei og Farmen. Kjersti er eneste som ikke har vært på Farmen. Anette rakk jo å få uvenner, snekkeren rakk lite og han vet at Kjersti kjenner Susann godt. 

Jeg er spent om Torpets deltagere tar med seg ekstra penger til Farmen eller om de brukte opp resten med at Kjersti ga 10kr til Susann. 

Skrevet
_Maddie_ skrev (11 minutter siden):

Det er jo i snekkerens interesse at også Kjersti henger seg på Anettes negative holdning til Tarjei og Farmen. Kjersti er eneste som ikke har vært på Farmen. Anette rakk jo å få uvenner, snekkeren rakk lite og han vet at Kjersti kjenner Susann godt. 

Jeg er spent om Torpets deltagere tar med seg ekstra penger til Farmen eller om de brukte opp resten med at Kjersti ga 10kr til Susann. 

Leste første setning og fikk litt små sjokk i et øyeblikk 😂

Skrevet
Cid skrev (8 minutter siden):

Leste første setning og fikk litt små sjokk i et øyeblikk 😂

Oops, kunne lett misforstås ja 🫢

Skrevet
_Maddie_ skrev (2 minutter siden):

Oops, kunne lett misforstås ja 🫢

Digger Kjersti da, en bra dame med bein i nesa :)

• Liker 5
Skrevet (endret)
Cid skrev (43 minutter siden):

Digger Kjersti da, en bra dame med bein i nesa :)

Digger henne jeg også. Kul dame som ikke er redd for å si fra. Hun kan gjerne vinne hele farmen for min del. Hun, Susann eller Viktor. Eller Noah. Hadde vært kult med begge håndballjentene i finalen da :hoppe:

Gleder meg til farmen i morgen! Tarjei kommer til å skjelve i buksene når Anette kommer inn igjen :skratte: Den dama er rett og slett skummel… Tenk å hate en ung mann som kunne vært barnebarnet hennes så fælt! Bare fordi han valgte henne som 1.kjempe.

Lurer på hvordan hun var i sin storhetstid om hun tapte skirenn og sånn. Like dårlig taper som Petter Northug? :fnise: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 10
Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Digger henne jeg også. Kul dame som ikke er redd for å si fra. Hun kan gjerne vinne hele farmen for min del. Hun, Susann eller Viktor. Eller Noah. Hadde vært kult med begge håndballjentene i finalen da :hoppe:

Gleder meg til farmen i morgen! Tarjei kommer til å skjelve i buksene når Anette kommer inn igjen :skratte: Den dama de rett og slett skummel… Tenk å hate en ung mann som kunne vært barnebarnet hennes så fælt! Bare fordi han valgte henne som 1.kjempe.

Lurer på hvordan hun var i sin storhetstid om hun tapte skirenn og sånn. Like dårlig taper som Petter Nordtug? :fnise: 

Jeg synes at dette burde spilles idet de ankommer gården :fnise:

Darth Bøe.

Endret av Cid
  • Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Gleder meg til farmen i morgen! Tarjei kommer til å skjelve i buksene når Anette kommer inn igjen :skratte: Den dama er rett og slett skummel… Tenk å hate en ung mann som kunne vært barnebarnet hennes så fælt! Bare fordi han valgte henne som 1.kjempe.

Lurer på hvordan hun var i sin storhetstid om hun tapte skirenn og sånn. Like dårlig taper som Petter Northug? :fnise: 

Barnebarnskirenn.

• Liker 2
Skrevet

Når kjære mentor sa "Dere er dritflinke!" Så kræsjet 1925 og 2025 så veldig i hodet mitt🤯😅

Gud bedre som jeg gleder meg til eksplosjonene som kommer nå trioen ankommer Farmen. Stakkars Tarjei sier bare jeg: Før bare drittmenneske i Anettes bok, nå også snustyv i Kjerstis bok...dette kommer til å smelle godt!

Ikke så dum teori dere kommer med, om at Ole har rigget "tyveriet" for å få Kjersti også forbanna på Farmen-gjengen.

Jeg finner frem popcorn og hørselsvern...🍿

• Liker 8
Gjest Lawyam
Skrevet

Altså; her kommer Susann inn på Torpet en tur og det ble inngått avtale med Kjersti om at hun skulle få W inn og møte ham i kamp, i tillegg bestikker Kjersti Susann med 10 kroner...og det reageres på at en stakkars snusdåse var litt tommere enn før istedenfor

Skrevet
Lawyam skrev (5 minutter siden):

Altså; her kommer Susann inn på Torpet en tur og det ble inngått avtale med Kjersti om at hun skulle få W inn og møte ham i kamp, i tillegg bestikker Kjersti Susann med 10 kroner...og det reageres på at en stakkars snusdåse var litt tommere enn før istedenfor

Men det vet jo ikke Ole og Anette... 

Så trist at Torpet er over allerede 🥲

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ihvertfall hatt stor glede av årets Torpet-gjeng.

Har vel aldri blitt gjort et så godt stykke arbeid på Torpet noensinne og her vil jeg gi Steffen en stor del av æren. For en type! Kjersti er også helt rå! Et arbeidsjern som hun også var i sine glansdager på håndballbanen. Aurora er en kontrast til arbeidsfolka, men underholdende å se på. Så kommer snekkeren inn å nailer alt! Anette blir litt mye. Hun er god på å jobbe men hun er like god på å prate dritt.

Endret av K_mb
  • Liker 5
Skrevet
Ninaen skrev (21 timer siden):

Det er en fryd å se Kjersti «oppgitt» over Anette. Og da det ble snakk om daukjøtt, at det kan være greit å ha litt daukjøtt inne på Farmen 😂 Jeg blir mer og mer glad i Kjersti. Anette er «gal», det er åpenbart noen kopper som ikke er på plass i skapet der… Hun forstår faktisk ikke vanlig logikk, og selv ikke når Kjersti relativt pedagogisk prøver å få henne til å forstå grunnleggende ting så er det natta… Anette mangler grunnleggende evner i selvregulering, er svart-hvitt, eier ikke mentaliseringsevne, selvrettferdig i en egen liga, og tar null input fra andre. Jeg er helt ærlig glad jeg ikke er i familie med henne, selv om det sikkert er fælt å si.

Det er det jeg ikke skjønner med henne nå. Har ikke hun vært uføretrygdet pga tinnitus i flere tiår tidligere. Hun var gift med en mye eldre mann med midler og fikk barn. Så ble de skilt etterhvert og nå tror jeg han er død. Så mistet hun en søster i kreft. Det har vært mye i livet hennes og trodde hun ble ydmyk av det. Nå har hun vel ny samboer og de koser seg veldig. Kan nesten virke som hun har misforstått hele konseptet med spesielt farmen kjendis? 

• Liker 3
Gjest Lawyam
Skrevet
Meadow skrev (Akkurat nå):

Men det vet jo ikke Ole og Anette... 

Så trist at Torpet er over allerede 🥲

Nei, men vi vet og at noen likevel klarer å få det til at Tarjei har oppført seg dårlig når resten er enda mer kyniske og ikke minst svært høye på seg selv; les Kjersti, Ola og Bøe. 

Skrevet
Cid skrev (16 timer siden):

Jeg synes ikke at man er skjønn når man stjeler i hvert fall.

Det er jo ikke noe bevis noe sted for at det var han. Men Ole bærer også litt nag til Tarjei, som var den som fikk han ut fra Farmen, og er overbevist om at det var han som tok snus. Og for hver gang han forteller historien, overdriver han stadig mer og  tyven har tatt mer og mer snus, så 20% har hos Ole nå blitt til 90%(!)

• Liker 4
Skrevet
Perine skrev (8 timer siden):

Det er siste uka nå før finaleuka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...