refill Skrevet 23 timer siden #1501 Del Skrevet 23 timer siden Tradegy skrev (5 timer siden): Om ikke Kjersti tar seieren, så kommer hun sikkert tilbake på Torpet om noen år Sånn sett håper jeg hun vinner, selv om fornuften tror Susan drar det i havn 🤾♀️. Gladkokken (evt Gullk*ken) håper jeg virkelig ikke vinner.... Vi er flere som "sliter" med GK forkortelsen ja 😂 Håper forøvrig at det blir stående mellom Susann og Kjersti. Det er så kult å se dem i lag i denne situasjonen når man er håndballfan og gammel nok til å ha fulgt dem i sin storhetstid. Nå er ikke Kjersti en jeg ville hatt i venneflokken trolig, men hun er jo et arbeidsjern uten like da 💪 Heier på Susann, men ville satt pengene mine på Kjersti (om det blir stående mellom dem) 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 20 timer siden #1502 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er glad for at Susann, gladkokken og Kjersti er med videre i semifinale😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 15 timer siden #1503 Del Skrevet 15 timer siden GlitrendeSjokolade skrev (5 timer siden): Jeg er glad for at Susann, gladkokken og Kjersti er med videre i semifinale😊 Kan styre min begeistring for gladkokken, men enig om de 2 andre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12 timer siden #1504 Del Skrevet 12 timer siden Blir spennende på søndag, håper Susann stikker av med seieren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6 timer siden #1505 Del Skrevet 6 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Blir spennende på søndag, håper Susann stikker av med seieren. Hun kan fort gjøre det. Hun har en kniv fra før og ser for meg at hun får en til av de andre forpakterene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå