Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Babyface skrev (9 minutter siden):

Heier på Susann og Kjersti! Ut fra konkurransene som har vært er det fortjent at Gladkokken er med videre, men jeg er ingen fan, så jeg håper han ryker. Gjerne på noe som har med dyr å gjøre, han er en dust som melder seg på Farmen når han misliker dyr.

Han meldte seg vel ikke på heller men ble tilbudt og betalt, det blir betalt arbeid for han da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Susann 🥳 Sjelden synes jeg en person har klart seg så godt gjennom hele oppholdet. Ingen syting, klaging, unnasluntring eller andre konflikter. Jobbet og stått på. Blid og hyggelig mot alle. Måtte hun gå helt til topps.

Endret av Mollebolle
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Han meldte seg vel ikke på heller men ble tilbudt og betalt, det blir betalt arbeid for han da.

Det der er så fort å glemme. Jeg tenker heller ikke på det. For noen er det jo en ære å få lov til å delta også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (30 minutter siden):

Heier på Susann og Kjersti! Ut fra konkurransene som har vært er det fortjent at Gladkokken er med videre, men jeg er ingen fan, så jeg håper han ryker. Gjerne på noe som har med dyr å gjøre, han er en dust som melder seg på Farmen når han misliker dyr.

Enig. Jeg klarer ikke å like folk som misliker dyr. Stoler ikke på dem. Gladkokken har ikke vært med på noe dyrestell i det hele tatt. Og han trodde hesten var sint og skulle sparke da den sto og skrapte litt utålmodig med hoven, er det mulig? Alle må da se at den hesten ikke var sint! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (26 minutter siden):

Det der er så fort å glemme. Jeg tenker heller ikke på det. For noen er det jo en ære å få lov til å delta også. 

Det blir som en betalt ferie med andre ord 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Enig. Jeg klarer ikke å like folk som misliker dyr. Stoler ikke på dem. Gladkokken har ikke vært med på noe dyrestell i det hele tatt. Og han trodde hesten var sint og skulle sparke da den sto og skrapte litt utålmodig med hoven, er det mulig? Alle må da se at den hesten ikke var sint! 

Og Kjersti som synes at sauer er dumme 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på Susan og Kjersti i finalen, og (nok en) maktdemonstrasjon av håndballjentene ❤️

Hvem av dem som vinner er egentlig det samme for meg, men jeg føler at Kjersti har enda mer lyst på den seieren enn Susan.

Kjersti har vært rå i kampene, og Susan har kommet gjennom hele oppholdet med flagget til topps ❤️❤️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (På 12.2.2025 den 9.11):
  Skjul innhold

Hvordan har Kjersti hjulpet gladkokken?  

Det var morsomme konkurranser i dag, men jeg synes synd på Noah, som ikke fikk noe som traff hans talenter. Han tok det fint altså, men klart han ble litt skuffet.  Så ble jeg litt overrasket over at de med så gode kjennskaper til hester, visste såpass lite om betegnelser. Jeg kan null om hester, men visste flere enn dem.

Det var jo mest pga Kjerstis innsats laget med henne, Gladkokken  og Noah vant den oppgaven med å lage kiste. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (10 timer siden):

Veldig fornøyd med VEL fortjent håndballduo videre til semi!!👏👏

Men en ting som slår meg;

Hvorfor har de ikke prøvd hardere å få ut Gladkokken før finaleuka, når de vet at det ALLTID er matlaging?? Alt dette fokuset på Kjersti som såå hard konkurrent er helt på sin plass, men det er såpass mange bingo-lotto oppgaver i finaleuka at hvem som helst plutselig kan ha uflaks og ryke ut, selv om de på papiret skal være sterke. Som Tarjei i hinderløypa f.eks, heeelt bingo lotto og uflaks at han ikke fant den «nåla» som var en pinne i høystakken, samtidig som Noah på helt ufortjent vis fikk en gratisbillett videre ved å kun SE på de to andre jobbe. 

Fordi de er dumme og alle er så gode venner.   Ingen vil ta ut de flinke, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (12 minutter siden):

Det var jo mest pga Kjerstis innsats laget med henne, Gladkokken  og Noah vant den oppgaven med å lage kiste. 

Sånn ja, husket det nå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Har han sagt at han misliker dyr? Kan ikke huske det. Han virker usikker og kanskje litt redd for hesten i konkurransen. At han trodde den var sint, er jo rett og slett mangel på kunnskap. Han ble nok nervøs.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (7 minutter siden):

Har han sagt at han misliker dyr? Kan ikke huske det. Han virker usikker og kanskje litt redd for hesten i konkurransen. At han trodde den var sint, er jo rett og slett mangel på kunnskap. Han ble nok nervøs.

Han sa han var redd, ikke at han mislikte, nei! Ærlig sak det!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gry H. skrev (8 timer siden):

- Hvilket var nøyaktig hva årets utgave så sårt trengte for å kunne bli interessant!.. 

Enig! Og nok derfor Torpet var mye gøyere å se på enn Farmen i år. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (46 minutter siden):

Kanskje ikke direkte, men er tydelig at han ikke liker dyr. Da dyrene ble hentet sa han at det var godt å bli kvitt dem. Ganske tydelig at han ikke liker dem da… Han har heller ikke deltatt i noe dyrestell. Har sikkert ikke kost med en katt, en gang. Å være redd hester er selvfølgelig lov, mange som er det, men forskjell på det og å ikke like dyr. Han hadde jo hatt en gyllen anledning til å bli kvitt redselen for hester ved å prøve å bli kjent med hestene. Men det har han ikke gjort. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Og Kjersti som synes at sauer er dumme 😝

Ja, men hun misliker dem ikke. Sauer er jo kjent for å ikke være de smarteste dyrene da. Men søte og koselige er de 😍 Jeg liker sauer veldig godt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (2 timer siden):

Han sa hvertfall han syntes det bare var deilig at dyrene dro da de ble hentet. Mulig ikke eksakt ordrett, men det var hvertfall ikke noe tap for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (19 minutter siden):

Han sa hvertfall han syntes det bare var deilig at dyrene dro da de ble hentet. Mulig ikke eksakt ordrett, men det var hvertfall ikke noe tap for han.

Det stemmer at han sa det....og han heviste til melkingen, som han synes var et slit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (21 minutter siden):

Jeg tipper Kjersti vinner. Hun er god i praktiske oppgaver og har mye kunnskap.

Jeg tror hun vinner om hun møter GK. Men husk at Susann har én kniv og vil få én til av deltakerne. Da leder Susann 2 - 0. Hvis de slår ut GK selvfølgelig. Men jeg synes Kjersti er en verdig vinner. Alle tre er verdig vinnere. Vil nok le for meg selv om GK vinner hele greiene. 

Når det er sagt, og jeg tror jeg snakker for ganske mange, så må jeg si at dette er den kjedeligste og dårligste sesong av Farmen jeg har sett. 

Endret av Sam Fox
Tilføying
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...