AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember I går kveld hørte jeg en mus gå i fella på loftet. Dette er et hus som er 10-12 m høyt og dette var altså på det øverste loftet helt oppe under taket. Jeg gikk opp å tittet, så musen i fellen. Samboer var ute og kom sent hjem. Han skulle derfor fjerne musen fra fellen i dag. Da han gikk opp, var musen HELT borte. Den satt BOM fast i fella i går, og var stein dau. Det jeg nå spør meg om er: Kan det være rotter der oppe? Og spiser rotter mus? Og ville det ikke da sittet noooen rester igjen?? Altså hodet til musa var skvist i fella. Selv om en rotte skulle spist av musen i fella, ville det vel hengt NOE igjen etter den?! ALT var borte og fellen så HELT uberørt ut!!! Noen med tanker? Anonymkode: cf5d5...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Mus spiser det som er i fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Er musa/rotta sulten nok så rensker de nok fella veldig bra😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Spiser mus annen mus??? Eller må det være rotte? Anonymkode: cf5d5...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember Mus spiser annen mus, ja. Skjedd her også opptil flere ganger Anonymkode: ed69d...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #6 Del Skrevet 11. desember Pga mus i eget hus har jeg nylig lært (av anticimex) at mus skjeldent spiser andre døde mus. Rotter derimot går ikke av veien for å spise både døde mus og døde rotter 🤢 Anonymkode: 801a7...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå