Gå til innhold

Borgen skole


Amanlis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:hoppe:

Borgen skole ja. Det var tider det - kjempebra serie. Husker jeg var dritforelsket i han ene. Husker ikke helt hva han het, men han var jo bare sååå søt. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at kule Petter hadde smale, steinvaska dongibukser oppi snowjoggene sine, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Ja, den var kul, den husker jeg godt. Har en av bøkene fra serien i hylla også, og den er fortsatt kul å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at kule Petter hadde smale, steinvaska dongibukser oppi snowjoggene sine, hehe....

Han var jo sååååååååå pen. Var liksom litt forelska i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Hadde helt glemt Borgen Skole. Ah, gode gamle dager.

Var nok også litt småforelsket i han ene.

b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, den husker jeg!! Synes den var sååå bra serie!

Spørs om jeg hadde likt de nlike godt nå, da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Tror kanskje at Borgen Skole er en av de tingene man ser tilbake på med glede og entusiasme, men som ikke egner seg for gjensyn - for da blir man bare skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
...U eller hva det het på NRK?

Var ikke det med Håvard Lilleheie, for noen år siden?

Jeg har lyst til å se Asylet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje at Borgen Skole er en av de tingene man ser tilbake på med glede og entusiasme, men som ikke egner seg for gjensyn - for da blir man bare skuffet.

Det tror jeg også, selvom jeg er godt kjent i nærmiljøet og hadde nok syns det var morsomt å mimre av den grunn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde vært gøy å se igjen!

Husker hun som spilte Anette, Karoline og Petter veldig godt! De andre også, husker bare ikke navnene..

Bra serie!

PS! Kom igjen da, NRK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en kul serie. NRK burde sende flere serier i reprise. Eks: Pernille, Vertshuset den gyldne hale, Narnia osv... likte jule barne-tv veldig godt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kompis som gikk på Ila skole i Oslo, der Borgen skole ble filma. Han og kompisen var visst kjempestolte over å ha vært "statister"!

Men husker serien kjempe godt jeg også, den var bra! Egentlig mange ting jeg savner, f.eks. Colargol (hehe,derav nicket mitt!) og Shagma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har faktisk boken med hele historien. (Bilde av Petter og Betty utenpå)

Den er kjempe gøy. Tror faktisk jeg skal lese den igjen en dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg så også på Borgen skole, men det eneste jeg husker er at da jeg var på førskoledager på den skolen jeg selv skulle begynne på, trodde jeg at hun som skulle bli klassestyreren vår var hun ene læreren fra "Borgen". :ler: Jeg hadde vel ikke helt skjønt at det som var på tv ikke var på ordentlig... Det tok litt tid før jeg skjønte at det bare var en som lignet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 17 år senere...

Frank fra Borgen Skole må vel være Atle Evang Reinton fra Insider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta skrev (På 1.3.2006 den 22.49):

:ler: Dette var jo min barndoms store favorittserie! Var småforelsket i Petter og ønsket jeg var døpt Betty, også var Banjo-Kari vaktmester

Ja «alle» var forelsket i Petter, men jeg var skikkelig forelsket i Tor Gunnar😄 Husker han var på besøk hos noe slekt en ukes tid i samme byggefelt hvor jeg bodde, sommeren før Borgen skole ble sendt, og da var vi en del sammen, sammen med en gjeng i samme byggefelt. Husker jeg falt pladask! Han snakket om Borgen skole, og sa jeg måtte følge med, men jeg trodde ikke på han, trodde han tullet. Men neida, plutselig havnet han på skjermen samme høst, og jeg satt klistret til tv’n😄😄

Anonymkode: 9ba26...4c8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...