Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #1 Del Skrevet 1. mars 2006 Skulle ønske NRK kunne sende Borgen skole igjen. Den er utdatert i fht mote (huff som vi så ut), men det var en fin serie. Har veldig lyst til å se igjen Petter, Betty, Frank og alle de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #2 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, det var en kul serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #3 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, det var en kul serie. ← Den var dritkul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 1. mars 2006 #4 Del Skrevet 1. mars 2006 Det var en veldig bra serie. Hadde vært morsomt å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. mars 2006 #5 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja,husker den,var favoritten min på tv det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mars 2006 #6 Del Skrevet 1. mars 2006 Å ja... Kul serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. mars 2006 #7 Del Skrevet 1. mars 2006 Å, det hadde vært gøy å se den igjen. Men husker dere 8 1/2? På U eller hva det het på NRK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 1. mars 2006 #8 Del Skrevet 1. mars 2006 Å, det hadde vært gøy å se den igjen. Men husker dere 8 1/2? På U eller hva det het på NRK? ← Ja, har tenkt mange ganger på Borgen skole, husker vi brukte å "være" de forskjellige karakterene.. Og husker godt 8 1/2 og. Mener jeg så noe på tv for ikke så lenge siden om jenta som mista kjæresten i en ulykke under innspillinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Labb Skrevet 1. mars 2006 #9 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja!! Borgen skole!! Hadde vært moro å se den serien igjen!! Kan ikke noen bare sende en forespørsel til NRK om å starte opp midt i smørøyet igjen og be de sende Borgen skole? *håper NRK vil sende Borgen skole, håper NRK vil sende Borgen skole, håper...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #10 Del Skrevet 1. mars 2006 Morsomt, jeg og søsteren min har akkurat sisttet og momret over Borgen skole, Forelska 87 og Bitten & Reidar....... *savne dypt og inderlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. mars 2006 #11 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg vil og ha Borgen skole!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 1. mars 2006 #12 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jaa, Borgen skole! Der var det så mange "kule ungdommer" med som jeg så veldig opp til. Ungdommer var spennende. Husker spesielt en episode hvor to jenter stjeler en sånn utrolig stygg porselenshånd til å ha smykker på. Og de blir selvfølgelig tatt. Endret 1. mars 2006 av Svart Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #13 Del Skrevet 1. mars 2006 Dette var jo min barndoms store favorittserie! Var småforelsket i Petter og ønsket jeg var døpt Betty, også var Banjo-Kari vaktmester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #14 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, den likte jeg også! Så mye faktisk at jeg under studietiden min i England ble litt satt ut da jeg møtte hun som spilte Betty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #15 Del Skrevet 1. mars 2006 Jaa, Borgen skole! Der var det så mange "kule ungdommer" med som jeg så veldig opp til. Ungdommer var spennende. Husker spesielt en episode hvor to jenter stjeler en sånn utrolig stygg porselenshånd til å ha smykker på. Og de blir selvfølgelig tatt. ← Ja, det var kjempespennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 1. mars 2006 #16 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, det hadde vært artig å se igjen den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #17 Del Skrevet 2. mars 2006 Borgen skole husker jeg godt. Hadde vært morsomt med ett gjensyn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #18 Del Skrevet 2. mars 2006 Husker den kjempegodt! Og det hadde vært moro å se den igjen Men: Da jeg for et par år siden så Forelska '87 igjen, ble jeg litt skuffa. Den serien husket jeg jo som såååå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 2. mars 2006 #19 Del Skrevet 2. mars 2006 Husker den kjempegodt! Og det hadde vært moro å se den igjen Men: Da jeg for et par år siden så Forelska '87 igjen, ble jeg litt skuffa. Den serien husket jeg jo som såååå bra! ← Dette var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. mars 2006 #20 Del Skrevet 2. mars 2006 ja den husker jeg! Jeg var skikkelig forelsket i han ene der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå