BareMegAlene Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei Har 2 barn hjemme og den ene spiser kun grillpølser mens den andre kun wiener. Sånn er det med meg og far også. Men likevel så greier vi ikke spise en hel pakke når den er åpnet, før et par uker etterpå, og da blir den ddårlig.det jeg lurer på er om man kan fryse den ned. Og heller bare ta ut en og en? Er jo så dyr og liker ikke kaste mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden BareMegAlene skrev (3 minutter siden): Hei Har 2 barn hjemme og den ene spiser kun grillpølser mens den andre kun wiener. Sånn er det med meg og far også. Men likevel så greier vi ikke spise en hel pakke når den er åpnet, før et par uker etterpå, og da blir den ddårlig.det jeg lurer på er om man kan fryse den ned. Og heller bare ta ut en og en? Er jo så dyr og liker ikke kaste mat. Ja, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Ja klart, men jeg har oppdaget at det er lurt å ta dem ut av originalemballasjen og legge dem oppi en frysepose side om side. Om du tar hele pølsepakken i fryseren er det som regel forferdelig vanskelig å skille fra hverandre om du skal bare ha en eller to. Endret 6 timer siden av luxifine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden All mat kan fryses. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden Hensatt skrev (18 minutter siden): All mat kan fryses. Jeg har hørt at kjøtt/fisk som har blitt fryst og tint opp, ikke bør fryses igjen. Så vet jeg ikke om pølser har blitt fryst før de legges ut i butikken eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden BareMegAlene skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt at kjøtt/fisk som har blitt fryst og tint opp, ikke bør fryses igjen. Så vet jeg ikke om pølser har blitt fryst før de legges ut i butikken eller ikke... Det går bra. Anonymkode: e9332...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden BareMegAlene skrev (10 minutter siden): Jeg har hørt at kjøtt/fisk som har blitt fryst og tint opp, ikke bør fryses igjen. Så vet jeg ikke om pølser har blitt fryst før de legges ut i butikken eller ikke... Pølser kommer rett fra produsent og til kjøledisk i butikken, ingen frysing på veien. Og man kan fint fryse noe to ganger, problemet er at man kan lett miste oversikten over hvor mye det har ligget i kjøleskap/romtemperatur totalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 5 timer siden Maia70 skrev (4 minutter siden): Pølser kommer rett fra produsent og til kjøledisk i butikken, ingen frysing på veien. Og man kan fint fryse noe to ganger, problemet er at man kan lett miste oversikten over hvor mye det har ligget i kjøleskap/romtemperatur totalt sett. Da jeg vokste opp så pleide guttene i klassen å spise pølsene rå. Altså før lærerene rakk å grille dem da vi var på tur. Så pølsene er råe når de kommer i pakningen i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ja. Deles i porsjoner og fryses ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden BareMegAlene skrev (50 minutter siden): Da jeg vokste opp så pleide guttene i klassen å spise pølsene rå. Altså før lærerene rakk å grille dem da vi var på tur. Så pølsene er råe når de kommer i pakningen i butikken? Nei, de er kokt. Men finnes pølser som er rå også. Men da står det på pakken. Anonymkode: c61e8...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå