AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Skrevet 4. desember 2024 Jeg fikk blødning 2-3 dager etter bruk av dette. Så jeg regner ikke med at jeg er gravid. Men samtidig er jeg meget kvalm og trøtt nå, og det kommer væske fra puppene mine. Er dette normalt? Anonymkode: f7f05...312
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Skrevet 4. desember 2024 Primolut er jo ikke prevensjon, så hvis du har hatt ubeskyttet sex så bør du jo ta test. Anonymkode: 3287f...805
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Skrevet 4. desember 2024 Det er vanlig å få mensen 2-3 dager etter man slutter med de. Men de beskytter jo ikke mot graviditet. Men får du væske fra brystene bør du snakke med legen. Anonymkode: 61d5a...760
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Primolut er jo ikke prevensjon, så hvis du har hatt ubeskyttet sex så bør du jo ta test. Anonymkode: 3287f...805 Det vet jeg. Jeg brukte det for å forskyve mensen. Anonymkode: f7f05...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå