AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Er jeg unormal? Anonymkode: fb975...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Er kvinne, om det har noe å si. Anonymkode: fb975...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg var voksen før jeg gjorde det ,men fikk det aldri helt til eller helt interesse av det før jeg ble enda eldre. Bikket vel 30/35år før jeg fikk orgamser i sengen og kunne onanere. Anonymkode: 19e22...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Kan du ikke prøve da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Vil påstå det er ganske uvanlig å ikke ha utforsket seg selv ja. Hvorfor har du ikke det? Anonymkode: 6bac5...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #6 Del Skrevet 24 minutter siden Er du i et parforhold? Med sex? Hvis du ikke utforsker deg selv, så blir det svært vanskelig for andre å gi deg orgasme også. Uansett, hvis det ikke er noe du trenger eller ønsker, så er jo bare å fortsette i samme sporet. Anonymkode: c1d42...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå