Gå til innhold

Hvordan få ut sinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame30

Jeg bærer så mye sinne i meg. Etter mye kommentarer fra kjente og nære som har gått innpå meg. Ting som har blitt sagt fra barndommen av, som nå kommer opp. Som har gjort at jeg bærer på mye skam, knytta til min seksualitet. Spesielt av ei tante. 
Og jeg bærer på mye sinne og skam etter et overgrep som skjedde for lenge siden. Som ingen i min familie vet om, men jeg har vært hos NOK senter og snakket om det.

Problemet er at jeg er så mye sinna, men jeg får det ikke ut. Det er mye vanskelig følelser som sporadisk kommer opp. Grunnen til at jeg merker det er at jeg får et enormt sug til alkohol. Men jeg drikker ikke fordi jeg er alkoholavhengig. Jeg sluttet å drikke for ett år siden. Når jeg får det suget, og innser at jeg ikke kan drikke så blir jeg sinna også vil jeg drikke. Eller så vil jeg drikke for å numme de vonde følelsene. Det er vanskelig  å si hva som kommer av hva, men det er så slitsom. Jeg holder så mye sinne inni meg, jeg må ha det ut.Jeg vil liksom bare skrike ut eller utagere, bare få det ut liksom. Men jeg klarer ikke. 
Hvordan kan jeg få ut disse vonde følelsene?

Anonymkode: 76ae1...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrossFit, boksing. Lover

Anonymkode: bfaf1...01a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beskriver høyt hva jeg føler i kroppen, uten å knagge noe. Feks "jeg er varm i magen, jeg er kald i armene, kjeven strammer seg". 

Mitt sinne trives best med å dytte og knipe så jeg gjør det på gode og trygge måter: kniper i stykker appelsiner, vrir og drar i klesplagg, dytter ting eller mot veggen alt jeg klarer. Jeg har lyst utvikle meg mot velte traktordekk eller bære og kaste stein. 

Anonymkode: c6267...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg beskriver høyt hva jeg føler i kroppen, uten å knagge noe. Feks "jeg er varm i magen, jeg er kald i armene, kjeven strammer seg". 

Mitt sinne trives best med å dytte og knipe så jeg gjør det på gode og trygge måter: kniper i stykker appelsiner, vrir og drar i klesplagg, dytter ting eller mot veggen alt jeg klarer. Jeg har lyst utvikle meg mot velte traktordekk eller bære og kaste stein. 

Og så vet jeg at følelsen går over på ca 90 sekunder, så jeg teller til 90! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...