AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:26 #21 Del Skrevet mandag kl 17:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja sant.. jeg bare klarer ikke se for meg hvor lang tid slikt vil ta. Kanskje noen her inne har stått på venteliste og har erfart noe, har man fortrinnsrett om man vil bytte tilbake til sin gamle lege? Det visste jeg ikke, gjelder det om den legen er i en annen kommune og? Anonymkode: 01df4...580 Det gjelder kun om du flytter tilbake til hjemkommunen din innen tre år etter at du flyttet. Anonymkode: cd613...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:28 #22 Del Skrevet mandag kl 17:28 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen får tilbake fastlegen sin med automatikk om en flytter tilbake fra studier. Er du flyttet fått ny lege, må du på lik linje med andre sette deg på venteliste om du vil over til andre leger Anonymkode: 2773b...b6a Veldig dumt å uttale seg så bastant når du helt tydelig ikke vet hva du snakker om. Anonymkode: cd613...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå