AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er i begynnelsen av overgangsalder og merker jeg våkner med prikking og nummenhet i ansiktet. Armen sovner ofte også. Leser litt på nett og prøver å finne ut av dette. Flere som er 45+ og har slike symptomer? Er som maur som kryper over nesen og kinnene. Anonymkode: ed2a9...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i begynnelsen av overgangsalder og merker jeg våkner med prikking og nummenhet i ansiktet. Armen sovner ofte også. Leser litt på nett og prøver å finne ut av dette. Flere som er 45+ og har slike symptomer? Er som maur som kryper over nesen og kinnene. Anonymkode: ed2a9...179 Ja -det er parestesier og ikke uvanlig ved overgangsalder.Hormonell ubalanse gir mye nevrologisk -samt ellers påvirke hele kroppen i større og mindre grad. Anonymkode: 8d1d3...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i begynnelsen av overgangsalder og merker jeg våkner med prikking og nummenhet i ansiktet. Armen sovner ofte også. Leser litt på nett og prøver å finne ut av dette. Flere som er 45+ og har slike symptomer? Er som maur som kryper over nesen og kinnene. Anonymkode: ed2a9...179 Hvis du ikke har fått det gjort ennå, så bør du få tatt en del blodprøver hos legen din. Vær klar på at du er i overgangsalder. Men jeg tror du mangler B1, B12 og magnesium. Jeg er i overgangsalderen også, og ser bare hvor lite leger faktisk kan om temaet og hvordan kvinner sliter med dette. Det er vanskelig å få skikkelig hjelp. Man må være sin egen behandler merker jeg, og det finnes mye mer informasjon på engelsk enn norsk. Anonymkode: 7b125...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå