AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #41 Del Skrevet 1. desember 2024 Tipper 3-4 vask. 2 voksne og en ungdom. Anonymkode: d4f1c...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #42 Del Skrevet 1. desember 2024 10-16 i uka vil jeg tro. 2 voksne og 3 store ungdom Anonymkode: ad6c1...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #43 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg er alene. Skifter på sengen ca 1 gang i uka, så da vasker jeg sengetøy +håndklær og bomullstruser. I tillegg 1 vask lyse klær 30 grader finvask, 1 vask mørke klær 30gr finvask, 1-2 maskiner med "annet", som ull, treningstøy, jeans (ulike program). Har mye klær som ikke tåler hard vask, eller må vaskes alene, feks genser i kasjmir, topper i silke, viskose. Klærne mine varer lenge og nupper lite, sikkert fordi jeg er veldig "streng" når det gjelder å følge vaskeanvising. Anonymkode: d6969...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #44 Del Skrevet 2. desember 2024 To voksne og 2 små barn. Daglig trening på minst en voksen. Vi vasker som regel to runder kulørt 40 og to runder kulørt 60. Nå om vinteren blir det et par ullvask også. Har veldig lite lyse klær, så det er maks en gang i måneden vi vasker det lille hvite vi har. Så blir uteklær (dresser og regntøy) vasket minst en gang i uken, for ungene er eksperter i å rulle rundt i søledammer, så dresser står av seg selv om de ikke vaskes. Anonymkode: fdc1b...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #45 Del Skrevet 2. desember 2024 Vi er to i husholdningen, vasker stort sett - en 60 graders vask med håndklær og undertøy - en 60 graders med sengetøy - en med "finvask", jeans o.l. - en med vanlig 40 graders, mørkt og lyst. - en kokevask til kluter, filler og kjøkkenhåndkler o.l. Hvitt og ull etter behov. Anonymkode: 8e4dc...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå