AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #61 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Selvsagt heilt greitt ! Anonymkode: 6f27f...c22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #62 Del Skrevet 1. desember 2024 Har ingen problemer med det. Jeg er egentlig bare glad jeg slipper dra på konserter med band jeg ikke kan fordra, da er det mye bedre at han drar med venninna si. Anonymkode: be1f0...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #63 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Selvfølgelig ikke. Vil ha en manne-mann, ikke en som går på kafé og i alle fall ikke sammen med venninner. Hva skal han det for? Diskutere sminke og strikkeoppskrifter? Anonymkode: bf297...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #64 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Jeg har alltid hatt mange venner av det motsatte kjønn. Det tok meg over 40 år å forstå at de ikke var venner i det hele tatt. Kjæresten min innså fort at venner av det motsatte kjønn ikke var ekte venner i det hele tatt. Så vi ble enige om at det ikke er innafor, da vi ble sammen. Det var kjæresten min som sa at han aldri kom til å ha det, og sa at "hvis du opplever at jeg sier jeg skal på kino med en ny venninne, så er det slutt. Man går ikke på kino med nye venner av det motsatte kjønn i vår alder lenger". Jeg hørte hva han sa, og jeg er enig. Jeg har fremdeles et par kamerater men de er mer felles venner av oss enn mine egne. Jeg kunne ikke blitt kompis med en ny mann i morgen og dratt for en kaffe med han. Det viktigste er at man er enige om ting når man er i forhold. Og det er vi. Hva andre gjør og mener er opp til de. Anonymkode: e3899...1ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #65 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har alltid hatt mange venner av det motsatte kjønn. Det tok meg over 40 år å forstå at de ikke var venner i det hele tatt. Kjæresten min innså fort at venner av det motsatte kjønn ikke var ekte venner i det hele tatt. Så vi ble enige om at det ikke er innafor, da vi ble sammen. Det var kjæresten min som sa at han aldri kom til å ha det, og sa at "hvis du opplever at jeg sier jeg skal på kino med en ny venninne, så er det slutt. Man går ikke på kino med nye venner av det motsatte kjønn i vår alder lenger". Jeg hørte hva han sa, og jeg er enig. Jeg har fremdeles et par kamerater men de er mer felles venner av oss enn mine egne. Jeg kunne ikke blitt kompis med en ny mann i morgen og dratt for en kaffe med han. Det viktigste er at man er enige om ting når man er i forhold. Og det er vi. Hva andre gjør og mener er opp til de. Anonymkode: e3899...1ad Du er en dørmatte. Han fant opp reglene, du bare nikket med. Anonymkode: d34b6...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #66 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 18.42): Jeg har en venninne, som jeg synes er en utrolig flott dame, men jeg ville aldri funnet på å prøve meg på henne, selv om hun var singel, fordi jeg vet at hun har ingen interesse for meg annet enn vennskapelig, og jeg verdsetter vennskapet med henne alt for høyt til å risikere å ødelegge det ved å legge an på henne. Anonymkode: 1f4b7...fcf Okei, men hvis du visste at hun var interessert i deg da, hadde du da prøvd deg? Ville du heller vært med henne enn hun du er sammen med nå? Anonymkode: a05ba...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #67 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Det har vi begge to. Flere stykker. Jeg syntes det er et rødt flagg om en voksenperson ikke har noen venner av motsatt kjønn. Det vitner om noe mangelfullt utviklet sosiale ferdigheter. Anonymkode: c1305...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #68 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, men hvis du visste at hun var interessert i deg da, hadde du da prøvd deg? Ville du heller vært med henne enn hun du er sammen med nå? Anonymkode: a05ba...cf6 Nei, ville ikke prøvd meg med mindre vi begge var single, og jeg følte meg sikker på at hun var interessert i meg. Anonymkode: 1f4b7...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 2. desember 2024 #69 Del Skrevet 2. desember 2024 PurpleTuliip skrev (På 30.11.2024 den 17.52): Selvfølgelig er det greit. Hæh? Ja, samme tenker jeg. Hadde ikke kunne vært med en mann som hadde motsatt seg at jeg henger med mine venner som jeg har kjent i over 20 år fordi de har feil kjønn. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ingen problemer med det. Jeg er egentlig bare glad jeg slipper dra på konserter med band jeg ikke kan fordra, da er det mye bedre at han drar med venninna si. Anonymkode: be1f0...122 Min samboer driver også med hobbyer jeg er glad for å slippe å bli med på, og han har venner av begge kjønn der. Ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Samme andre veien, jeg hører på rimelig sær musikk og går ofte med venner av begge kjønn på de konsertene som min samboer ikke har noen interesse for. . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #70 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du er en dørmatte. Han fant opp reglene, du bare nikket med. Anonymkode: d34b6...fdb Det var regler han laget for seg selv, ikke for meg. Ettersom vi ikke har så mange venner lenger så går det helt greit. Er for gammel for tull og drama, har nok med mitt. Anonymkode: e3899...1ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #71 Del Skrevet 3. desember 2024 ... Hvis mannen min hadde ymtet frempå at jeg ikke fikk lov til å dra på pub med en kompis fordi han er mann, hadde jeg begynt å lure på hvorfor i alle dager jeg giftet meg med en 14 åring... Jeg har, ved flere anledninger, sendt ham på konsert med en av mine venninner når jeg ikke har kunnet dra. Og han har tilbrakt tid med sine egne venninner uten at jeg har vært med, akkurat som at jeg har hengt med mine kompiser når han ikke har vært med. Jeg ser virkelig ikke problemet. Og den brukeren over her som lurte på hvorfor mannen skal ville diskutere sminke og strikkeoppskrifter på café med venninner 😂... Assa... Er det kanskje på tide å utvide vennekretsen litt? 😅 Anonymkode: cf855...e6f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. desember 2024 #72 Del Skrevet 3. desember 2024 Det er helt uproblematisk. Et forhold hvor det blir satt begrensninger på hvem jeg eller partner kan tilbringe tid med, er ikke et forhold jeg ønsker å være i. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #73 Del Skrevet 3. desember 2024 Vi har begge venner av motsatt kjønn, for oss er det helt problemfritt, vi vet hvor vi har hverandre og ingen har noen sinne gjort noe som er over streken mot hverandre. Jeg jobber nesten bare med menn og har derfor mange venner både der og fra utdanningen min. Han kommer fra et lite sted der vennegjengen bestod av en gjeng gutter og to jenter. Anonymkode: e5727...1c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 3. desember 2024 #74 Del Skrevet 3. desember 2024 TinaChristina skrev (På 30.11.2024 den 18.08): Nei. Så og si ingen menn blir interessert i en dame på et vennskapelig nivå uten at det finnes et crush eller en seksuell interesse i voksen alder. Det er noe ved den dama som fanger hans interesse, og linja er syyyltynn for at han ønsker noe mer. Jeg har flere ganger trodd jeg fikk en venn, men alle (utenom de homofile) har på et eller annet tidspunkt prøvd seg eller hintet om noe. At min mann har gamle venner fra barndommen eller henger med kompiser pluss dama deres, eller i en stor gruppe er helt fint. Men nye damevennskap, nei. Ganske trist hvis normalen er at menn har et kvinnesyn som tilsier at ingen kvinner kan være interessante og like nok i personlighet til at de ønsker et vennskap. Møter tross alt minst like mange menn som kvinner hvor personligheten klaffer bra. Jeg velger å ha litt tro på den norske mannen og heller tenke at det at de i teorien hvis omstendighetene osv kunne hatt sex med mange av venninnene sine ikke betyr at de ikke har en vennskapelig interesse som kommer før det. Ja, min mann kan ha hvilke venner han vil selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #75 Del Skrevet 3. desember 2024 Bimbo skrev (15 minutter siden): Ganske trist hvis normalen er at menn har et kvinnesyn som tilsier at ingen kvinner kan være interessante og like nok i personlighet til at de ønsker et vennskap. Det er selvfølgelig ikke normalen. Å ikke ha venner av det motsatte kjønn vitner om noe mangelfullt utviklede sosiale evner. Om jeg hadde begynt å date noen i dag som ikke hadde venner av det motsatte kjønn, så hadde jeg blitt skeptisk. Hadde vedkommende i tillegg hatt problemer med at partner har venner av begge kjønn, så hadde det ikke vært en partner for meg. Anonymkode: c1305...f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #76 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg har jo flere nære mannlige venner som jeg har kjent i maaange år, ville aldri ofret de for en eiersyk mann! Nei, han må bare tåle at jeg tar en middag, fest eller tur med de i ny og ne! Anonymkode: 165bc...406 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #77 Del Skrevet 3. desember 2024 Det er greit. Men glad hun har lært seg at det sjelden fungerer uten at det blir noe som helst seksuell spenning, så det er ikke så mange mannlige venner igjen hun har. Men er det noe annen interesse enn rent vennskap, så var de ikke ekte venner uansett Anonymkode: b6aae...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #78 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Jeg hadde ikke hatt store problemer med det, selv om muligheten for at mannens venninner ville prøve seg på ham, ville ha vært til stede. Vi er på veldig forskjellige nivåer utseendemessig, han er mye mer kjekk enn jeg er pen, og begge to har fått flere kommentarer om hvorfor han valgte meg og ikke noen penere. Jeg selv har flere mannlige venner, og de hadde ikke tatt i meg med ildtang. Mannen har ingen problemer med at jeg har det. Anonymkode: 57390...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #79 Del Skrevet 3. desember 2024 Majer skrev (På 30.11.2024 den 17.57): Jeg har nesten bare venner av det motsatte kjønn. Har fått lov av ekser å overnatte hos venninner, dra på teltturer med de mm. På forrige arbeidsplass sov jeg sammen med kvinnelige kollegaer hele tiden. Men det er nok sant at de fleste menn tenner på venninnene sine, og håper de innerst inne kan holde på. Jeg har alltid latt kjærester være med guttevenner selv om jeg har tenkt at guttene var interesserte. Men helst i det offentlige eller hjemme hos felles venner da. Det har ingenting med at jeg ikke stolte på eksene, men menn et stort sett veldig ekle. Jeg har sagt på en grei måte at de bør unngå håndtrykk i og med at 1/3 menn ikke vasker seg på henda, samt at dråper på badet går 4,5 meter. Du må slutte å juge. Jeg er leder, og ingen arbeidsplasser plasserer en kvinne og en mann på samme hotellrom når man har jobbreiser. Anonymkode: 57390...dc6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 3. desember 2024 #80 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 15.54): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Ja. Det er ingen problem. Det skulle bare mangle. Her i huset stoler vi på hverandre. Endret 3. desember 2024 av Tripptrapp1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå